2019-04-12, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashflr
Ok, stavningen skulle vara Gonsales om hon vore brasse eller portugis. Så modern är spansk latinamerikan. I Florida troligen Kuban eller möjligen Puerto Rican med tanke på utseende.

Kom ihåg att i Spanien och de flesta spansktalande länder i Latinamerika använder apelido paterno följt av apelido materno. Till exempel den kände fotbollsspelaren Fernando Torres heter egentligen Fernando Torres Sanz, där Sanz är moderns namn. Kvinnan byter inte namn när hon gifter sig.

Men i Portugal och Brasilien tar gifta paret ofta kvinnans efternamn följt av mannens efternamn. I detta fall blev det Gonzales Silva. Och ni ser att fadern heter Luis G Silva och modern är också känd som Maritza Gonzales Silva. Men jag förmodar att hon inte ändrade namn officiellt i USA.

Vittnet Dyllin (jävla stavning!) Silva är kanske en kusin eller lillebror till MG. Expressen skrev att brodern var med.

Jag kunde inte hitta något om att ett minderårigt vittne får sitt namn sekretessbelagd.

Är det någon som minns var namnet Maritza Gonzales först dök upp? Jag minns att det stod att Bosse inte fick ha kontakt med brottsoffret följt av initialer M.G. Senare i ett discovery dokument kunde man se namnet Martiza Gonzales. Troligen heter grabben Marcos, Marcello, Miguel eller Manuel.

Jag har bara sett stavningen Gonzalez för henne. Dyllin är inget vanligt namn; i 2017 No. 11190 i popularitet i USA enligt Google.
Citera
2019-04-13, 00:21
Medlem
zurfarns avatar
Oavsett de påpekade pojkarnas familjer och deras utsagor, så har vi här en tragedi.

Den store, men mycket ensamme, sportreportern, AIK-märkt...som ensam åker till Coral Springs i Florida. Och som sen har den sanslöst dåliga omdömet att gå till ett utegym där givetvis yngre killar tränar, och sen ska han visa dom hur man ska göra.

Han är ju stentorsk.

Tragiskt. Jag tror att det är början på Alzheimers eller nån annan demenssjukdom. Hans arga utfall i förhören tyder på det. Tidig Alzheimer föregås av fruktansvärda utbrott. Jag vet.

Stackars ensamme Bosse. Valde fel, kunde valt en vanlig bögbar istället för att sitta därute. Jaja, hans eget fel. Jag vet.
Citera
2019-04-13, 01:00
Medlem
Om han hade ett argt utfall i förhöret kommer det att hjälpa honom enormt eftersom det styrker hans oskuld. Advantage Bosse.
Citera
2019-04-13, 12:12
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
Om han hade ett argt utfall i förhöret kommer det att hjälpa honom enormt eftersom det styrker hans oskuld. Advantage Bosse.
Japp, attack är alltid bästa försvar, det om något har Bosse lärt sig under alla år som sportjournalist.
Citera
2019-04-13, 13:52
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad är det för snack om extremt korta shorts? Tycker det ser ut som vanliga shorts som vilken snubbe som helst har här i Sverige på sommaren, främst äldre.

Det finns ett antal riktiga foliehattar i tråden som önskar att Bosse är skyldig till, och sedermera skall bli dömd för någonting han inte ens är åtalad för, dvs pedofili. Dessa förstör tråden genom att smutsa ner den med dels helt ovidkommande fakta, men också helt påhittade och uppdiktade sakförhållande. Bosses shorts har av målsägaren beskrivits som ”korta och ljusblå”. Av detta har foliehattarna t.o.m. läst in att det skulle vara Speedos badbyxor eller till och med något ännu mer sedlighetsstötande.

Dock har detta snarare varit en önskan från dessa perverterade foliehattar, då de hoppas att det skulle finnas någon form av inkriminerande bevis mot Bosse. Att han, precis som de flesta andra svenska män särskilt i hans ålder, skulle ha packat ner, och i ett varmt klimat använt, ett par kortbyxor modell fotbollsshorts, är nämligen foliehattarnas enda och avgörande bevis för deras tes om att Bosse levt ett hemligt liv som aktiv pedofil. För detta skall ha nu straffas, helst med livstid, i en domstol i Florida.

I stället visar nu pojkens bild att Bosse just har helt vanliga fotbollsshorts, av europeisk standardmodell, och inte de i USA betydligt mer vanligen förekommande knälånga basketshortsen. Därav pojkens iakttagelse att shortsen var korta (i jämförelse då med basketshortsen). Så mycket var det med sanningshalten i foliehattarnas idoga, men patetiska, skrivande i denna tråd.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-04-13 kl. 13:56.
Citera
2019-04-13, 15:51
Medlem
UT64s avatar
Orden tragik och foliehatt har blivit förekommande tråden tycker jag..

Så för att reda ut saken:

Det är inte tragik att en homosexuell pedofil åker fast.

De som spekulerar kring Bo Hanssons gärningar är inte mentalstörda.

Det är Hansson som problemet. Hoppas verkligen att fler vågar komma fram och berätta
vad denne otäcking gjort under alla sina år som sportjournalist. Borde finnas sjöar att ösa
ur så att säga.
Citera
2019-04-13, 16:47
Medlem
Om det blir rättegång gissar jag att Bosse kommer att ha några karaktärsvittnen från Sverige. Ni som känner honom litet, vad hade han för rutiner som pensionär i Solna?
Citera
2019-04-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64

Det är Hansson som problemet. Hoppas verkligen att fler vågar komma fram och berätta
vad denne otäcking gjort under alla sina år som sportjournalist. Borde finnas sjöar att ösa
ur så att säga.

Vad han gjort under sina år som sportjournalist?
Det är mycket det.
Jobbat på det nedlagda Idrottsbladet.
Varit hjälpreda på Radiosporten åt Lars-Gunnar Björklund under skridskotävlingar.
Kommenterat flera VM-finaler i fotboll och ett otal antal SM-finaler i bandy i SVT plus en herrans massa andra fotbollsmatcher.
Kommenterat när Tomas Gustafson tog OS-guld i skridsko 1984 och 1988.
Kommenterat när Carl Lewis tog 4 OS-guld i Los Angeles 1983.
Kommenterat en massa finnkamper och även hästhoppning.

Och det är alltså bara en bråkdel han gjort under alla år som sportjournalist.
Citera
2019-04-13, 18:50
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad han gjort under sina år som sportjournalist?
Det är mycket det.
Jobbat på det nedlagda Idrottsbladet.
Varit hjälpreda på Radiosporten åt Lars-Gunnar Björklund under skridskotävlingar.
Kommenterat flera VM-finaler i fotboll och ett otal antal SM-finaler i bandy i SVT plus en herrans massa andra fotbollsmatcher.
Kommenterat när Tomas Gustafson tog OS-guld i skridsko 1984 och 1988.
Kommenterat när Carl Lewis tog 4 OS-guld i Los Angeles 1983.
Kommenterat en massa finnkamper och även hästhoppning.

Och det är alltså bara en bråkdel han gjort under alla år som sportjournalist.
Nu tänkte jag inte på hans yrkesmässiga karriär i första hand..

Det otäcka faktumet är att han är en homosexuell pedofil som åkt fast först när han har ena benet i graven. Den där teorin, som en del här klamrar sig fast vid, att han skulle blivit dement eller
blivit tokig på gamla dagar tror jag inte på! Kommer osökt att tänka på Viljo Nousiainen,
Patrick Sjöbergs gamle plågoande, som hade en lång karriär av övergrepp mot unga killar.
Citera
2019-04-13, 20:18
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:

ur så att säga.

Citat:

Det otäcka faktumet är att han är en homosexuell pedofil som åkt fast först när han har ena benet i graven. Den där teorin, som en del här klamrar sig fast vid, att han skulle blivit dement eller
blivit tokig på gamla dagar tror jag inte på! Kommer osökt att tänka på Viljo Nousiainen,
Patrick Sjöbergs gamle plågoande, som hade en lång karriär av övergrepp mot unga killar.

Du har ingen j-vla aning. Annars vore det klädsamt om du omgående la upp en källa (borde ju finnas FUs och domar om ditt påstående är riktigt) till ditt påstående ovan. Om inte är det bara att ställa in dig i ledet bland övriga foliehattar.

Att dessutom jämföra Bosse Hansson med Viljo Nousianien säger en hel del om hur fel ute du är. Viljo var ett äckel och svin med dokumenterade övergrepp inte bara av Patrik utan av flera i sin träningsgrupp. Han infiltrerade till och med Patriks hem genom att bli i hop med Patriks mamma Birgitta bara för att få vara nära Patrik. Att jämnställa detta med det som Bosse nu är anhållen för säger mer om dig än om Bosse Hansson. Du måste ha en hel massa perverterande issues som du behöver ta itu med.
Senast redigerad av Skallmeja-Zorro 2019-04-13 kl. 20:58.
Citera
2019-04-13, 20:29
Medlem
Citat:

Hur vet du? Du vet inget! Ingen har kommit med några fakta om vare sig homosexualitet eller pedofili!

Du är en i mängden av alla skvallerkärringar som gillar sprida osanna rykten om folk!

Skäms!
Citera
2019-04-13, 20:32
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du har ingen j-vla aning. Annars vore det klädsamt om du omgående la upp en källa (borde ju finnas FUs och domar om ditt påstående är riktigt) till ditt påstående ovan. Om inte är det bara att ställa in dig i ledet bland övriga foliehattar.

Att dessutom jämföra Bosse Hansson med Viljo Nousianien säger en hel del om hur fel ute du är. Viljo var ett äckel och svin med dokumenterade övergrepp inte bara av Patrick utan av flera i sin träningsgrupp. Han infiltrerade till och med Patricks hem genom att bli i hop med Patricks mamma Birgitta bara för att få vara nära Patrick. Att jämnställa detta med det som Bosse nu är anhållen för säger mer om dig än om Bosse Hansson. Du måste ha en hel massa perverterande issues som du behöver ta itu med.
Vet inte om du levat på Mars de senaste decennierna. Bo Hansson är i samma liga som
Leif Loket Olsson. "Folkkära" kändisar som i alla år skyddats av massmedia, men som i dessa
tider inte längre kan komma undan med sina sjuka begär och sjuka livsstilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in