2019-04-11, 15:47
Medlem
Var har ni hittat information om Maritza Gonzales? Någon skrev att hon kommer från the Bronx, osv.

Det måste vara denna person. Stavning med s på slutet och Silva pekar på att hon kommer från Brasilien.

Age Age: 45

Relatives: Jose Gonzales, Luis G Silva, Brain J Cornacchia
Phone Number: 954-753-2125, 954-755-0194
Social Profiles: Twitter Profiles Twitter
Email: maritz******@yahoo.com, mari****@yahoo.com
Seen As: Maritza G Silva, Maritza Gonzales-Silva, Maritza Gonzales Silva
Addresses: 2391 NW 89th Dr Apt 406, Coral Springs, FL; 4150 NW 90th Ave Apt 102, Coral Springs, FL; 2391 NW 89th Dr Apt 410, Coral Springs, FL

F.d. fastighetsmäklare. Alltså stark tendens att ljuga!

https://www.myfloridalicense.com/LicenseDetail.asp?SID=&id=33422D692F551E421B7FAA97 B55BA419
Citera
2019-04-11, 16:16
Medlem
Maritzas man och troligen pojkens far. Han har bott i Queens, NY.

Luis G Silva | Coral Springs, Florida

Age Age: 48

Relatives: Luisa Coralia Silva, Paula Sanyustiz, Maritza Gonzales
Phone Number: 954-274-8138, 954-969-5295, 954-753-2125
Email: gutis*****@yahoo.com, lsilv*****@yahoo.com
Seen As: Luis Silva, Luis Dsilva
Addresses: 755 Riverside Dr Apt 1312, Coral Springs, FL; 5465 Gala Ct, Margate, FL; 4150 NW 90th Ave Apt 102, Coral Springs, FL
Previous Locations: Astoria, NY; Woodside, NY; Coconut Creek, FL
Citera
2019-04-11, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashflr
Maritzas man och troligen pojkens far. Han har bott i Queens, NY.

Luis G Silva | Coral Springs, Florida

Age Age: 48

Relatives: Luisa Coralia Silva, Paula Sanyustiz, Maritza Gonzales
Phone Number: 954-274-8138, 954-969-5295, 954-753-2125
Email: gutis*****@yahoo.com, lsilv*****@yahoo.com
Seen As: Luis Silva, Luis Dsilva
Addresses: 755 Riverside Dr Apt 1312, Coral Springs, FL; 5465 Gala Ct, Margate, FL; 4150 NW 90th Ave Apt 102, Coral Springs, FL
Previous Locations: Astoria, NY; Woodside, NY; Coconut Creek, FL

Bra jobbat att koppla ihop Silva med Gonzales familjen. Maritza bodde med pojken i Bronx, NY innan dom kom till FL. För dom som inte vet är ju HELA the Bronx ett jävla ghetto (till skillnad from Queens t.ex.). Pojken heter alltså Dyll@n Silva. Han ser extremt ung ut men är nog lite äldre än vad han ser ut. I sin youtube kanal har han en video med bild på mamman. Mamman är ju inte mäklare, hon har en gång i tiden tagit en examen (vars registrering löpt ut). Det är inte ovanligt att man tar den lilla kursen själv för att sedan kunna sälja sitt/familjemedlems hus via mäklarnätet MLS.

Så ser man på deponeringslistan så var alltså #1 och #2 CSPD, #3 pojken och #4 mamman. Idioten till paralegal hos Bosses advokat förväxlade mamman med pojken. De gav initialerna till mamman (MG) och skrev ut hela pojkens namn. Detta är ju strängt förbjudet (minderåriga ska vara namngivna med initialer.
Senast redigerad av billion8 2019-04-11 kl. 17:53.
Citera
2019-04-11, 18:14
Medlem
De gjorde nog inget fel. M.G. är en minderårig och förmodligen pojken. Att ha ett namn som börjar på M är inget ovanligt. Notera att mammans efternamn stavas Gonzalez, dvs icke Gonzales.
Citera
2019-04-11, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
De gjorde nog inget fel. M.G. är en minderårig och förmodligen pojken. Att ha ett namn som börjar på M är inget ovanligt. Notera att mammans efternamn stavas Gonzalez, dvs icke Gonzales.

Men namn #3 måste väl vara minderårig/pojken??? #4 (MG) kan ju vara den andra pojken eller Maritza Gonzales/Gonzalez.
Citera
2019-04-11, 22:24
Medlem
Jag tror inte rätten har felstavat hennes namn eller angivit hennes barns namn. Isf, skulle hon kunna stämma dem för ett stort belopp. Bosses advokat har också godkänt skrivelsen. Det finns flera Maritza Gonzalez i närområdet. Minst två har släktningar (dvs kan vara barn) som heter Miguel och Marcos, med efternamnet Gonzalez. Silva, ett vanligt latinamerikanskt namn, kan vara ett vittne som ska hjälpa Bosse.
Citera
2019-04-12, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
Jag tror inte rätten har felstavat hennes namn eller angivit hennes barns namn. Isf, skulle hon kunna stämma dem för ett stort belopp. Bosses advokat har också godkänt skrivelsen. Det finns flera Maritza Gonzalez i närområdet. Minst två har släktningar (dvs kan vara barn) som heter Miguel och Marcos, med efternamnet Gonzalez. Silva, ett vanligt latinamerikanskt namn, kan vara ett vittne som ska hjälpa Bosse.

De är inte så noga med namn därborta. Se bara på Bosse. Han fick ju heta Bo Gunner Hansson på häktningspapprerna plus i tv-sändningen, i stället för Bo Gunnar Hansson som är det korrekta.
Citera
2019-04-12, 00:38
Medlem
Men det finns bara en Maritza Gonzales med s som bor i Coral Springs. Det visar att personen är från Brasilien. Dessutom är Silva ungefär Svensson i Brasilien. Astoria, Queens är också stadsdelen där brassar i NYC bor.

Aha. Dyllin Silva har bott is Bronx, men det står att han bor i Lauderdale Lakes, som är en grannstad. Jag gissar att han är en kusin och vittne.

Jag gissar också att MG är pojken, som har samma initial som mamman. Nu minns jag inte hur vi kom fram till att hon heter Martiza Gonzales.

p.s. Det finns många oseriösa mäklare i USA, som jobbar deltid. Man använder mäklare på köpsidan också som får 3%. (Om man inte gör det och kontaktar säljaren direkt, då tar mäklaren på säljsidan pengarna och roffar åt sig totalt 5 eller 6%.) Idiotiskt system. Ofta använder folk sin kusins kompis eller någon bekant som är mäklare, när de vill köpa ett hus. Om man är smart hittar man en seriös mäklare som ger en kickback (helt lagligt). Jag hittade en som ger tillbaka 2 av de 3%.
Citera
2019-04-12, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Expressen kör en artikel idag med filmklipp från pojken som påstås (OBS! Bosse är inte dömd ännu) blivit antastad av Bosse.

https://www.expressen.se/nyheter/13-aringens-egen-bild-pa-tv-profilen-i-parken/

Tråkigt på en så lång och distingerad karriär som hans men han borde väl ha tillräckligt med pengar för att anlita bra advokater, eller?

edit/ fuck, pucktvåa.

Vad är det för snack om extremt korta shorts? Tycker det ser ut som vanliga shorts som vilken snubbe som helst har här i Sverige på sommaren, främst äldre.
Citera
2019-04-12, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashflr
Men det finns bara en Maritza Gonzales med s som bor i Coral Springs. Det visar att personen är från Brasilien. Dessutom är Silva ungefär Svensson i Brasilien. Astoria, Queens är också stadsdelen där brassar i NYC bor.

Aha. Dyllin Silva har bott is Bronx, men det står att han bor i Lauderdale Lakes, som är en grannstad. Jag gissar att han är en kusin och vittne.

Jag gissar också att MG är pojken, som har samma initial som mamman. Nu minns jag inte hur vi kom fram till att hon heter Martiza Gonzales.

p.s. Det finns många oseriösa mäklare i USA, som jobbar deltid. Man använder mäklare på köpsidan också som får 3%. (Om man inte gör det och kontaktar säljaren direkt, då tar mäklaren på säljsidan pengarna och roffar åt sig totalt 5 eller 6%.) Idiotiskt system. Ofta använder folk sin kusins kompis eller någon bekant som är mäklare, när de vill köpa ett hus. Om man är smart hittar man en seriös mäklare som ger en kickback (helt lagligt). Jag hittade en som ger tillbaka 2 av de 3%.

OK, ni kan ha rätt. Men får man använda minderårigas namn i dokumet, även om de inte är BO? Dyllin är ju klart minderårig. Dokumentet är gjort av Bosses advokat (eller rättare sagt hans sekreterare/paralegal). Det är inte rätten/åklagaren som har gjort deponeringsskrivelsen.
Citera
2019-04-12, 06:04
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Håller det för verkligt osannolikt att han är utövande peddo, det skulle ha kommit fram mer vid det här laget. Jämför med Michael Jackson, där är det ingen brist på vittnen och anklagelser.

Tänkbart är att han faktiskt har pedofila böjelser men hållit sig på mattan hela livet och fått nån snurr i skallen, men håller det inte för troligt.

Tror han är en gammal bög som för evigt sitter fast i garderoben, för lite skum är han ändå.

Tror det är större sannolikhet att ha är mest åt det asexuella hållet.
Citera
2019-04-12, 11:23
Medlem
Ok, stavningen skulle vara Gonsales om hon vore brasse eller portugis. Så modern är spansk latinamerikan. I Florida troligen Kuban eller möjligen Puerto Rican med tanke på utseende.

Kom ihåg att i Spanien och de flesta spansktalande länder i Latinamerika använder apelido paterno följt av apelido materno. Till exempel den kände fotbollsspelaren Fernando Torres heter egentligen Fernando Torres Sanz, där Sanz är moderns namn. Kvinnan byter inte namn när hon gifter sig.

Men i Portugal och Brasilien tar gifta paret ofta kvinnans efternamn följt av mannens efternamn. I detta fall blev det Gonzales Silva. Och ni ser att fadern heter Luis G Silva och modern är också känd som Maritza Gonzales Silva. Men jag förmodar att hon inte ändrade namn officiellt i USA.

Vittnet Dyllin (jävla stavning!) Silva är kanske en kusin eller lillebror till MG. Expressen skrev att brodern var med.

Jag kunde inte hitta något om att ett minderårigt vittne får sitt namn sekretessbelagd.

Är det någon som minns var namnet Maritza Gonzales först dök upp? Jag minns att det stod att Bosse inte fick ha kontakt med brottsoffret följt av initialer M.G. Senare i ett discovery dokument kunde man se namnet Martiza Gonzales. Troligen heter grabben Marcos, Marcello, Miguel eller Manuel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in