2019-04-13, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Har du läst förundersökningen ang misshandeln -17? Finns även fler undersökningar år - 12 om jag inte minns fel. Påminner mycket om varandra. Allra hellst -17.

Inte läst, men jag tror dig.
Citera
2019-04-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Inte läst, men jag tror dig.

Men hon har ju aldrig nekat till vad som hänt 2017. Att hon hade hjärnblödningar och i förhör sa att hon inte kan säga vad som är sant eller inte och att hon inte minns något. Är inte det att vara ärlig??
Citera
2019-04-13, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Men hon har ju aldrig nekat till vad som hänt 2017. Att hon hade hjärnblödningar och i förhör sa att hon inte kan säga vad som är sant eller inte och att hon inte minns något. Är inte det att vara ärlig??

Nu citerar olika personer mina inlägg utan sammanhang. I ett tidigare långt inlägg skrev jag att det är svårt att bilda sig en uppfattning utifrån Fup men att det onekligen verkar som att polisen inte arbetat objektivt p g a förutfattade meningar om kvinnan p.g a hennes historik. Det inlägget som du citerar är ett svar på ett inlägg där Astrid (?) skriver att det framgår i tidigare Fupar att kvinnan är opålitlig. Eftersom jag inte läst de äldre Fuparna skrev jag bara att jag trodde Astrid när hon skrev det.
Citera
2019-04-13, 22:36
Bannlyst
Citat:

Lägg av, hur skulle hon då minnas allt som hon påstår var borta? Märkesväskor och andra märkessaker. Hon har inte svarat ärligt på någon fråga. Vad svarar hon på att kontot var spårat 2 ggr? Ena gången polisen andra gången sitt ex? Lögn enl mig. Eftersom det var jag. Mig veteligen lever alla hennes ex i lyckliga förhållanden nu och inte ägnar en tanke till JÖ. Intressant och veta varför hon påstog att det var polisen och sen ett ex. Exet som hon fortfarande hänger ut på IG.
Citera
2019-04-14, 00:18
Medlem
Citat:
Måste tillägga att alla som följer JÖ är inte hennes vänner. Över 30 st som hsr kännt JÖ kontaktade mig på Instagram. Även Journalister. Har lömnat ut hennes historia från Tingsrätten sen 5 år tillbaka ca 30 ggr. Flera sk vänner tar kontakt med mig och förser mig med information. Jag är också en sk vän. Vi är många som tröttnade på ständiga historier som utgick a på att JÖ var offer. Hon är inte alls så rar och gullig som hon vill framst, det är vi många som kan skriva under på.

Om det du säger är sant så är det mkt märkligt att ingen Media rapporterat om detta. Nu har tydligen hela FUPem läckt ut omaskad inkl polismannens filmer. Flera poliser har blivit anmälda för grovt tjänstefel mm. Då jag jobbar inom media finns det INGET som ligger till JÖ:s nackdel tvärtom. Dessutom har JÖ ingen historia av psykiska problem mm som ni tidigare påtalat. Hennes ekonomi är dessutom väldigt bra, förutom att hon i läget med ringa narkotikabrott fått betala advokat privat tills ca 1 v innan förhandling då ändrade dem sig och hon fick offentlig försvare.
Citera
2019-04-14, 02:02
Medlem
Om hennes ekonomi är bra varför måste hon tigga till sig pengar för hon inte har några att betala sina räkningar med?
Citera
2019-04-14, 02:05
Medlem
Citat:

Har du läst förhöret ang misshandeln 6/7-17? Hon säger ju klart och tydligt hur främmande personer misshandlat henne och hur de sagt l**m var död och vad de gjorde mot henne och vad som hände. Hon har aldrig svarat ang ”misshandeln” 10/10-17 där hon säger det var samma person som 6/9-17
Citera
2019-04-14, 02:07
Medlem
Citat:
Om det du säger är sant så är det mkt märkligt att ingen Media rapporterat om detta. Nu har tydligen hela FUPem läckt ut omaskad inkl polismannens filmer. Flera poliser har blivit anmälda för grovt tjänstefel mm. Då jag jobbar inom media finns det INGET som ligger till JÖ:s nackdel tvärtom. Dessutom har JÖ ingen historia av psykiska problem mm som ni tidigare påtalat. Hennes ekonomi är dessutom väldigt bra, förutom att hon i läget med ringa narkotikabrott fått betala advokat privat tills ca 1 v innan förhandling då ändrade dem sig och hon fick offentlig försvare.

Vart är omaskade FUPen och videosarna?
Senast redigerad av PrincessMuffinTop 2019-04-14 kl. 02:13.
Citera
2019-04-14, 02:27
Medlem
Citat:
Lägg av, hur skulle hon då minnas allt som hon påstår var borta? Märkesväskor och andra märkessaker. Hon har inte svarat ärligt på någon fråga. Vad svarar hon på att kontot var spårat 2 ggr? Ena gången polisen andra gången sitt ex? Lögn enl mig. Eftersom det var jag. Mig veteligen lever alla hennes ex i lyckliga förhållanden nu och inte ägnar en tanke till JÖ. Intressant och veta varför hon påstog att det var polisen och sen ett ex. Exet som hon fortfarande hänger ut på IG.

Det var ju inte hon. Det var ju hennes pappa. Hon låg inlagd på sjukhus och flyttades sen till skyddat boende. Det var ju han som reagerade på att gsrderober mm var öppnade och att saker saknades. PeterK polisen som du skriver om har hon ju känt i ca 8 år och är nära vän med. Han är ju ca 55+. Känns som att du av ngn anledning vill svartmåla henne mer och se till att ingen tror henne. Ledsen men känns sjukt oseriöst det du gör. Ska sanningen fram så ska HELA sanningen fram.
Citera
2019-04-14, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Vart är omaskade FUPen och videosarna?

Polisen vägrar släppa det. Men som jag förstått har poliser med insyn i detta sett att detta är så sjukt och därmed lämnat ut all info till hennes advokat
Citera
2019-04-14, 03:25
Medlem
Citat:
Det var ju inte hon. Det var ju hennes pappa. Hon låg inlagd på sjukhus och flyttades sen till skyddat boende. Det var ju han som reagerade på att gsrderober mm var öppnade och att saker saknades. PeterK polisen som du skriver om har hon ju känt i ca 8 år och är nära vän med. Han är ju ca 55+. Känns som att du av ngn anledning vill svartmåla henne mer och se till att ingen tror henne. Ledsen men känns sjukt oseriöst det du gör. Ska sanningen fram så ska HELA sanningen fram.

Så han har koll på hennes klockor och väskor.. ok. Hur förklarar du att bilen blev ”stulen” och ska sanningen fram kan vi ju diskutera hur hon ljugit i förhör och fabricerat saker bara ett par månader innan den misstänkta våldtäkten
Citera
2019-04-14, 11:28
Bannlyst
Citat:
Polisen vägrar släppa det. Men som jag förstått har poliser med insyn i detta sett att detta är så sjukt och därmed lämnat ut all info till hennes advokat

Betyder inte att JÖ talar sanning. Jag dömer henne på indicier. 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in