2019-04-11, 20:33
Medlem
Jag har inte riktigt förstått det här med blondinbella. Är hela det här med att visa upp en fasad av att man är rik, har fina kläder, använder dyra produkter och allt annat något hon verkligen går in för? Jag menar om man läser den här tråden och tittar på siffrorna så verkar det som hennes utgifter är större än vad hennes inkomster är.
Citera
2019-04-11, 22:12
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Jag har inte riktigt förstått det här med blondinbella. Är hela det här med att visa upp en fasad av att man är rik, har fina kläder, använder dyra produkter och allt annat något hon verkligen går in för? Jag menar om man läser den här tråden och tittar på siffrorna så verkar det som hennes utgifter är större än vad hennes inkomster är.

Hon håller på som en rik rappare! Rika vanliga typer håller inte på och talar om sina pengar och dyra prylar oavbrutet men ska man locka fjortisar att klicka in på hennes blogg så kanske det är vägen att gå?
Citera
2019-04-12, 09:22
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Skvaller i en skvallertråd? Nä nu jävlar!
Ser fram emot att se om det finns substans bakom skatterazziaspekulationerna!
Det som ligger till hands är väl att hon får betala förmånsskatt på sådant bolagen betalat som hon nyttjat privat.
Robert Weil var väl den sista offentliga personen i Sverige som gick ut i media och skröt om att han inte tog ut lön och att hans bolag betalade alla privata utgifter
Det fungerar väl inte längre, vet inte vad straffet är, gissar på fotboja
Plus möjlig förmånsbeskattning som du skrev, eventuellt även på vad hon erhåller ifrån sponsorer
Senast redigerad av qutm 2019-04-12 kl. 10:02.
Citera
2019-04-12, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher

Om jag fattat rätt så är mycket av de kläder, skor, smycken osv som hon visar upp sponsrade. Dvs hon gör reklam för dessa produkter. Viola! Kostar henne nada utan hon får betalt av dem för att visa upp grejorna.

Perelli gör lika, nu är hon även en hårt arbetande sångerska också men mycket spons på hennes Instagram
Citera
2019-04-12, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Om jag fattat rätt så är mycket av de kläder, skor, smycken osv som hon visar upp sponsrade. Dvs hon gör reklam för dessa produkter. Viola! Kostar henne nada utan hon får betalt av dem för att visa upp grejorna.

Perelli gör lika, nu är hon även en hårt arbetande sångerska också men mycket spons på hennes Instagram
Flyger Perelli privatjet varje vecka? Har hon egen kock, stylist, makeup-artist, barnflicka, livvakter m.m. på i princip heltid?
Citera
2019-04-12, 11:08
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Robert Weil var väl den sista offentliga personen i Sverige som gick ut i media och skröt om att han inte tog ut lön och att hans bolag betalade alla privata utgifter
Det fungerar väl inte längre, vet inte vad straffet är, gissar på fotboja
Plus möjlig förmånsbeskattning som du skrev, eventuellt även på vad hon erhåller ifrån sponsorer

Ja nolltaxerarna som var överallt förr i tiden hör man inget om längre!
Citera
2019-04-12, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nonsens3
Flyger Perelli privatjet varje vecka? Har hon egen kock, stylist, makeup-artist, barnflicka, livvakter m.m. på i princip heltid?

Nä det tror jag inte. Menade bara att båda gör mycket reklam
Citera
2019-04-13, 16:22
Medlem
De senaste månaderna har Isabella Löwengrip varit singel.
Men nu avslöjar hon att det finns en ny hemlig kärlek i hennes liv.
– Jag har ett litet pirr i kroppen som får mig glad, skriver hon på sin blogg.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Opg37O/isabella-lowengrip-en-riktig-karklekscirkus
Citera
2019-04-13, 17:53
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Charlotte Perelli drar nog in en hel del deg på egen hand men hon är också gift med Anders Jensen som gjorts sig en hyfflig förmögenhet i Samglas och Ryds bilglas.
Citera
2019-04-13, 20:31
Medlem
Charta.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Opg37O/isabella-lowengrip-en-riktig-karklekscirkus
Och inget skvaller om vem det skulle vara har dykt upp!
Citera
2019-04-13, 21:43
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Den nyheten halkade låångt ner snabbt redan samma dag ser man nu, kan inte ha fått många klick, aftonbladets och expressens läsare är väl för gamla
Och inget skvaller, så den kärleken kanske redan har gjort sitt hennes liv
BB blir äldre medan dom små barnen som klickar på hennes blogg hittar yngre förebilder som dom kan känna mer samhörighet med
Svårt att se vem av hennes följare som identifierar sig med Porsche, Lidingö, privatjet och hon verkar ha pratat in sig i ett ensamt hörn numera
Senast redigerad av qutm 2019-04-13 kl. 21:53.
Citera
2019-04-14, 04:09
Medlem
Incendios avatar
Skulle inte I vara singel och fokusera på sig och de där små människorna vadkallasdenu.....barnen, var det ja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in