2019-04-09, 19:24
Medlem
Är det någon som vet något om hennes relation till sin pappa idag? Hon sa väl upp kontakten med honom för en massa år sedan (innan hon var den galning verkar vara idag), men tänker att sånt kan ju ändras.

Vad är det egentligen som får ett barn att säga upp kontakten med en förälder sådär? Det måste väl ändå vara ytterst ovanligt? Jag antar att det inte är något man gör utan en ordentlig anledning och att pappan på något sätt ”förtjänat” det. Vad tror ni?
Citera
2019-04-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parton100
Är det någon som vet något om hennes relation till sin pappa idag? Hon sa väl upp kontakten med honom för en massa år sedan (innan hon var den galning verkar vara idag), men tänker att sånt kan ju ändras.

Vad är det egentligen som får ett barn att säga upp kontakten med en förälder sådär? Det måste väl ändå vara ytterst ovanligt? Jag antar att det inte är något man gör utan en ordentlig anledning och att pappan på något sätt ”förtjänat” det. Vad tror ni?
Enligt Bella så var han psykopat, lämnade henne ensam hemma när han kolla tvätten eller nått sånt. Enligt skvaller jag hört för en herrans massa år sedan var det Odd som tvinga henne.
De har käkat middag tillsammans med barnen några gånger i år.
Citera
2019-04-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorza
Enligt Bella så var han psykopat, lämnade henne ensam hemma när han kolla tvätten eller nått sånt. Enligt skvaller jag hört för en herrans massa år sedan var det Odd som tvinga henne.
De har käkat middag tillsammans med barnen några gånger i år.

Lämnas ensam hemma för tvätt låter ju inte allt för illa ändå, beroende på hur gammal hon var och hur länge han var borta. Men fint ändå om hon fick stöd från Odd, för det kan nog vara väldigt jobbigt att bryta från en förälder då många omkring kanske inte ser alla de sidor av föräldern som barnet gör, och därför ifrågasätter beslutet. Jag har en bekant som brutit från sin pappa (som verkar fullständigt labil, attackerade på en släktfest när han var full och "ville veta varför hon inte talar med honom", undrar varför hörru ) men alla släktingar fortsätter tydligen umgås med honom som om allt var normalt. Men nu går jag off topic.

Kul att höra att de har kontakt idag i alla fall!
Senast redigerad av parton100 2019-04-10 kl. 15:24.
Citera
2019-04-11, 11:02
Medlem
Bella är kär igen verkar det som. Står i hennes blogg i dag att hon har något att berätta och vill förklara varför hon varit så "kryptisk" sista tiden, mest skrivit arbetsrelaterat medans livet isjälva verket var en kärlekscirkus, enl. henne!
Aah, vem kan detta vara då tro?
Citera
2019-04-11, 11:16
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Bella är kär igen verkar det som. Står i hennes blogg i dag att hon har något att berätta och vill förklara varför hon varit så "kryptisk" sista tiden, mest skrivit arbetsrelaterat medans livet isjälva verket var en kärlekscirkus, enl. henne!

Ännu ett knep för att få trafik till hennes blogg.
Citera
2019-04-11, 11:26
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Gissar på Simon eller livvakten. Kanske båda?
Citera
2019-04-11, 12:07
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Ännu ett knep för att få trafik till hennes blogg.

"Hemligt, hemligt" i stil med dåren Anna Book. Ett gammalt knep för att få flera klick.
Citera
2019-04-11, 12:35
Medlem
Nån med mycket pengar, det är då klart. Förra killen hamnade väl där han hamnade pga henne och hennes önskan om svindyra presenter. Alla pengar han försnillade gick väl till presenter till henne och upprätthålla penningfasaden. Alltid tyckt bra om henne men sista åren är det vulgovarning på sättet att flasha sina pengar. Verkar ha stigit henne åt huvudet totalt, smaklöst!
Citera
2019-04-11, 15:16
Medlem
Vi får hoppas hon tar en kreditkontroll och utdrag ur belastningsregistret innan hon blir ihop med den nya killen...
Citera
2019-04-11, 16:07
Medlem
Jag är inte så insatt i hennes liv, men jag har noterat att det börjat skvallras friskt om henne. Kollade hennes insta precis och ni som vet, jobbar hon verkligen? Eller ska det bara se ut så? Bilderna känns sönderstylade och jag undrar var hennes jobb kommer in i bilden? Och hur har hon råd med sin livsstil? Den måste kosta en smärre förmögenhet varje månad. Hur mycket drar hennes företag in egentligen?
Citera
2019-04-11, 19:54
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Jag är inte så insatt i hennes liv, men jag har noterat att det börjat skvallras friskt om henne. Kollade hennes insta precis och ni som vet, jobbar hon verkligen? Eller ska det bara se ut så? Bilderna känns sönderstylade och jag undrar var hennes jobb kommer in i bilden? Och hur har hon råd med sin livsstil? Den måste kosta en smärre förmögenhet varje månad. Hur mycket drar hennes företag in egentligen?
gamla frågor som besvarats manga ganger
ska se om jag far tid att sammanfatta
raffa-traden var ju en hojdare, dar folk lade up sammanfattningar, zip filer med FUPar och foton och tom proffsiga pod-casts producerades
avvaktar med att sammanfatta till dess skatterazzia-ryktet eler liknande bekräftats, hittills ar det mesta skvaller
Citera
2019-04-11, 20:06
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
gamla frågor som besvarats manga ganger
ska se om jag far tid att sammanfatta
raffa-traden var ju en hojdare, dar folk lade up sammanfattningar, zip filer med FUPar och foton och tom proffsiga pod-casts producerades
avvaktar med att sammanfatta till dess skatterazzia-ryktet eler liknande bekräftats, hittills ar det mesta skvaller

Skvaller i en skvallertråd? Nä nu jävlar!

Ser fram emot att se om det finns substans bakom skatterazziaspekulationerna!

Det som ligger till hands är väl att hon får betala förmånsskatt på sådant bolagen betalat som hon nyttjat privat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in