2019-04-10, 13:34
Medlem
Mitt första inlägg om thai-massage i Sverige.

Ok, jag har varit på både svensk och (mest) thaimassage de senaste åren. Aldrig varit tal om något sensuellt eller sexuellt. Bara seriöst och jag har inte haft en tanke på det då jag haft behov av riktig massage.
När jag började läsa detta forum, blev jag mer nyfiken. Självklart har jag tidigare reagerat på hur mysigt och sensuellt det varit, speciellt thai-massage, men inte att gått längre.
När jag nu bytte arbetsplats, längs med en av pendeltågslinjerna i Stockholm, tänkte jag prova ett nytt ställe.

Första bästa, 200 meter från jobbet, gick in, såg en ganska tjock tjej bakom kassan. Hade bokat en timme, betalade. Följde som tur med en mycket mindre tjej in i ett rum med dörr. Aldrig varit med om enskilt rum, började pirra i magen. Tjejen hade fina former och rejäla bröst. Iklädd tights och tight t-shirt. Jag klädda av mig. Hade kallingarna på av gammal vana. När hon kom in så hon åt mig att ta av dem. Hon började massera, inte så bra som jag varit van vid, men behagligt. Runt ben och rumpa började hon försiktigt röra mig på mina känsliga delar. Självklart reaktion... Efter vändning såg hon och frågade om jag ville ha extra. Trots min situation, var jag inte beredd att ta det steget än. Hon försökte sälja på mig en b2b och det var verkligen lockande, men jag tackade nej med ett leende. Hon fortsatte massagen tiden ut och önskade mig välkommen tillbaka. Trevlig tjej med fina former. Det var ca 3 veckor sedan. Kan tycka det låg lite nära jobbet, kanske lite korkat. Får se om jag återvänder.

Det var min första erfarenhet av tm- med extra. Nervös, lite nyfiken men inte beredd att gå hela vägen än. Det var lite av ett rekognoseringsbesök.

Kommer att skriva om mitt nästa besök senare. Då gjorde jag ett annat val 😁
Citera
2019-04-10, 13:48
Avstängd
thaimans avatar
För mig ny salong norrort
En OTROLIGT snygg och välformad tjej tar emot, litet rum, men bra då det var kallt ute i dag så det var varmt och skönt i rummet.
Hon kommer in och startar med ett rejält grepp om "lillolle" Häller massvis med olja på denne samt benen och "massagen" tar sin början. Allt var koncentrerat på teasing, nåväl, tiden gick, hon småpratade lite men inte mycket. Efter en stund förklarade hon att det kostade allllldeles för mycket att se henne naken! Jag avböjde vänligt men Bestämt och hon fortsatte massagen. Alldeles tyst i rummet, då det var en kvart kvar så "värpte det" då tog väl penningasuget över och hon undrade vad jag ville göra?
Jag talade då om att jag vill ha allt, och hon log ett så vackert leende som bar en skönhet kan göra.
Hon gick då med på mitt förslag och vi hade en väldigt skön stund tillsammans.
I bland drar man en vinstlott, supersnygg, trevlig, duktig och allt vad man kan önska sig.
Tror att natten blir lätt att sova i efter den behandlingen.
Citera
2019-04-11, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
För mig ny salong norrort
En OTROLIGT snygg och välformad tjej tar emot, litet rum, men bra då det var kallt ute i dag så det var varmt och skönt i rummet.
Hon kommer in och startar med ett rejält grepp om "lillolle" Häller massvis med olja på denne samt benen och "massagen" tar sin början. Allt var koncentrerat på teasing, nåväl, tiden gick, hon småpratade lite men inte mycket. Efter en stund förklarade hon att det kostade allllldeles för mycket att se henne naken! Jag avböjde vänligt men Bestämt och hon fortsatte massagen. Alldeles tyst i rummet, då det var en kvart kvar så "värpte det" då tog väl penningasuget över och hon undrade vad jag ville göra?
Jag talade då om att jag vill ha allt, och hon log ett så vackert leende som bar en skönhet kan göra.
Hon gick då med på mitt förslag och vi hade en väldigt skön stund tillsammans.
I bland drar man en vinstlott, supersnygg, trevlig, duktig och allt vad man kan önska sig.
Tror att natten blir lätt att sova i efter den behandlingen.

Gratulerar!
Finns guldkorn att hitta, bara man letar och har lite tur.

Nackdelen är att du lär få ett och ett annat PM med frågor!
Citera
2019-04-11, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Gratulerar!

Absolut. Fast att stöta på 5-6 usla knull och närmare 10K för att hitta dom känns som slöseri med tid och stålar. Dessutom har dessa brudar lika lite lust att massera bra som att lägga lite energi på sexdelen.
Inte så konstigt att folk skickar PM med dom förutsättningarna.
Citera
2019-04-11, 16:43
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Gratulerar!

Tja, de får man väl stå ut med, ibland delar jag med mig, och ibland inte
Det finns rejäla tjatpittar här som jag blir mer än trött på, men även de som har något vettigt att säga.
Den här salongen låg i allfall i Sumpan, och finare tjej var de fan så länge sedan jag träffade, dessutom verkade hon ha en hel del i huvet, och kunde bra svenska.
Träffade en nästan lika fin på Hägersten, men där fanns inte allt på menyn, men nästan😎
Citera
2019-04-11, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjortronet
Jag har nu varit på samma ställe i Göteborg fyra gånger, sedan förra våren, och får väl lov att dela med mig av mina erfarenheter. Oljemassage i samtliga fall, och det har varit olika massöser varje gång.

1. Min första massage någonsin. Snygg kvinna med mycket smink och något kurvig. Betalade för en halvtimme. Hon blev ganska snart efter att jag kommit in väldigt blyg av sig, nästan som om det fanns något i luften mellan oss. Klädde av mig helt naken och brydde mig inte om att lägga någon handduk över mig.
Massagen var väl ganska bra, hon frågade mig innan om hur hårt hon skulle massera, och jag sa "mellan". Efter en knapp kvart frågade hon mig om jag ville ha något extra. Jag frågade henne om vad hon erbjuder, och hon svarade att hon gör allt, och att hon är särskilt duktig med munnen, vilket jag därmed valde. 700 kr, och hon var topless. Väldigt fina bröst. Precis som hon hade utlovat var hon väldigt duktig (hon satte på kondomen med munnen) och jag kunde inte hålla mig särskilt länge. Däremot hade jag en väldig ångest efteråt, vilket hon lade märke till och sa till mig att inte tänka så mycket. Hon masserade mig färdigt och jag begav mig hem. Hon var för övrigt 40 år gammal.

2. Några månader senare. Denna gång en ännu vackrare kvinna med en svart klänning och svarta strumpbyxor. Väldigt artig och seriös som den föregående, men verkade lite sorgsen. Jag betalade för en timme och gjorde som vid första besöket. Massagen var väldigt sensuell, mer som smekningar snarare, och hon började snart att fokusera på min rumpa och förde otaliga gånger sin hand mellan mina skinkor. När kanske uppemot 40 minuter hade gått frågade hon om jag ville ha något mer och jag frågade om vad som erbjuds. Hon svarade också att hon erbjuder allt,, och fick veta att det skulle kosta 1500 kr för FS, och 1000 för BJ helt naken. Jag valde det senare. Hon hade en väldigt vacker kropp, nätt figur, slapp mage, och var nog minst lika duktig som den första massösen; hon inledde med att slicka mycket nedanför och på pungen, vilket var väldigt skönt. Jag kan tyvärr inte minnas om jag fick massage resten av timmen eller ej. 37 år visade hon sig vara. Måste också tillägga att hon verkade på betydligt bättre humör framåt slutet av massagen, och jag fick ett riktigt varmt leende från henne när jag skulle gå och hon önskade mig välkommen tillbaka.

3. Väldigt alldagligt utseende, men väldigt fräsch (vilket de föregående två förvisso också var). Betalade för en hel timme, klädde av mig och lade mig. Hon frågade om hur hård massagen skulle vara och jag sa mellan. Helt klart den bästa massösen, men jag saknade den oerhört sensuella touchen jag fick av den föregående kvinnan, och trodde nästan att det inte skulle bli något. Men frågan kom till slut, och jag fick åter igen veta att allt erbjuds. Jag frågade om BJ, vilket skulle kosta 700 kr med kondom sa hon, och då kunde jag inte låta bli att fråga om vad det skulle kosta utan; 1000 kr. För ytterligare 200 kr gick hon med på att vara helt naken också. De två första massörerna hade varit på knän framför mig på bristen, medan den här tjejen istället stod vid sidan. Hon var helt rakad och hade helt OK bröst, kunde inte låta bli att tafsa på hennes rumpa och fitta, så det gjorde jag. När jag var på väg att komma förvarnade jag henne och hon tog ut kuken efter första sprutet och slickade på "strängen" medan följande sprut kom. Efteråt masserade hon tills tiden var slut. 38 år gammal.

4. Söt och väldigt stora bröst, men något dålig hållning, liten rumpa och inte helt obetydlig buk (vilket jag faktiskt gillar ibland). Betalade för en timme. Hon började med att klaga över att hennes kollega inte hade förberett britsen (och att det låg en handduk) på golvet, och att hennes kollegor alltid slarvar. Massagen var i en klass för sig, i negativ bemärkelse. I väldigt stor utsträckning använde hon sig av sin underarm snarare än sina händer till att massera, vilket inte kändes bra alls, och hon ägnade sig inte åt någon teasing alls. Efter kanske 20 minuter frågade hon mig om jag ville ha något mer, jag frågade om B2B/FS, och fick erbjudandet 1500 kr, vilket jag gick med på. Hennes bröst var fake men väldigt fina. Hon blev rejält generad när jag smekte hennes mage och sa att hon skulle fixa den nästa år. Kunde inte låta bli att leka lite med hennes bröst, och jag lyckades få in fyra fingrar i hennes förvånansvärt våta fitta medan hon sög av mig. (Kan hon ha förberett med glidmedel medan hon hämtade kondom?). Därefter knullade jag henne på alla fyra tills jag kom. Att hennes rumpa inte var så stor gjorde inte så mycket. Hon frågade mig om jag ville att hon skulle massera henne färdigt, vilket jag ville, men efter några minuter ringde det på dörren och hon hade en ny kund väntandes. Hon frågade mig om jag det gick bra att sluta ändå, och jag gav med mig. Duschade och begav mig hemåt. Glömde helt att fråga om ålder, men jag skulle tippa på att även hon var i spannet 35-40.

Tillägg: Jag runkade innan besök 2, 3 och 4 för att kunna hålla mig betydligt längre. Detta har jag gjort vid fler tillfällen men då tappat lusten att uppsöka thaimassage överhuvudtaget.
Jag hade gärna träffat någon av de två första kvinnorna igen, och de har delvis varit moroten till att jag gått tillbaka till samma ställe, men framförallt har den konsekvent fullständiga servicen varit en tung faktor.

Tack för utförig recension, man blir lite sugen ;-) Synd tutt-tjejen inte masserade så bra bara. Du kanske hade otur? ;-)
Citera
2019-04-12, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Tja, de får man väl stå ut med, ibland delar jag med mig, och ibland inte
Det finns rejäla tjatpittar här som jag blir mer än trött på, men även de som har något vettigt att säga.
Den här salongen låg i allfall i Sumpan, och finare tjej var de fan så länge sedan jag träffade, dessutom verkade hon ha en hel del i huvet, och kunde bra svenska.
Träffade en nästan lika fin på Hägersten, men där fanns inte allt på menyn, men nästan😎
Delar bara med mig till ”okända” om den som frågar har ett gäng bra recensioner i sitt cv. Nu får man inte bara frågor utan även spontana tips av likasinnade. Sånt är trevligt.
Citera
2019-04-12, 18:12
Medlem
Det Har blivit lite av en fredagsrutin att gå på thaimassage. Hittills har Jag valt 1 timme massage. När de frågar vad jag vill ha, brukar jag svara relax eller avkoppling.

På alla ställen (4 st) inom rimligt avstånd från jobbet, har jag erbjudits extra. På två ställen har det blivit hj, på de andra lite mer. Hj har varit helt ok när man är nybörjare, bra sätt att sondera terrängen.

Idag beställde jag en 2 timmars. Tänkte det skulle vara skönt med riktig avkoppling och kanske lite teasing.

Hon var inte jättevacker, men jag tänkte att blir säkert bra. Jag la mig naken på madrassen med handuk på och väntade. Hon kom in och började på ett seriöst sätt, nere vid vaderna. Bytte snabbt till ryggen, och sedan började teasingen lite sporadiskt och försiktigt. Hon fick inte igång mig helt . Handukem åkte på och av hela tuden. Pillade och smekte lite lätt. Pratade litegrann, ingen svenska och dålig engelska. Efter vändning blev det liv i gubben. Smekte den, skrattade lite och sa något på thai. Efter ett tag så frågade hon om extra. Jag log och satte mig upp. Så åt henne att sätta sig framför mig. Gav henne lite massage på axlar och rygg. Tyckte det verkade trevligt. Hon blev glad, vill dock inte ta av sig tröjan. Jag märkte att hon hade lite lös hud på magen, lite pluffsig. Annars helt ok.
När jag la mig ner igen, fortsatte hon massera och teasa lite försiktigt. Till slut började hon med gubben och verkade fråga vad jag vill. Jag visade att jag ville hon skulle vara naken. Bombom frågade hon. Jag skakade på på huvudet, only touch så jag. How much? 500 sa jag. Hon skakade på huvudet. Till slut naken på överkroppen, fick ta på henne och suga på brösten. Små bröst men stora bröstvårtor. Aldrig sett så stora förut. Hon var helt ok på hj. Började försiktigt och till slut när hon la i sista växeln, gick det inte att hålla sig längre. Efteråt blev hon mer pratglad, typ you good man, frågade om jag var gift, ville gifta sig med mig. Ville jag Skulle komma tillbaka varje dag. Hade varit här 3 månader, skulle hem snart. Jag undvek frågorna försiktigt, erbjöd mig att massera henne igen. Ännu mer på rygg och axlar. Jag förväntar mig inget när jag erbjuder massage. Försöker vara trevlig och har man tur blir det karma.

Hon var inte direkt snygg eller nice kropp, men det blev bra ändå. Försökte vara så schysst som möjligt. Ute i hallen fanns mammasan, liggande i en soffa och spelade jewel på telefonen. Skämtade lite med henne, drack vattnet och sa hej då och trevlig påsk.

Kanske går tillbaka eller till något av de tidigare ställena, utom ett, där massösen var alldeles för uttråkad och oengagerad. Det andra stället som fått jättebra recensioner av tjejer bl.a. blev det hj från två olika tjejer olika tillfällen. Den ena tjejen verkade lite frånvarande, men visade sig att hon hade ont i magen. Liten lokal med dusch, trevlig stämning.

Än så länge blir det nog bara hj. Har jag tur får jag se en naken kropp och lite touch. Massösen behöver inte vara en 10-poängare, så länge stämningen är bra.
Citera
2019-04-13, 08:41
Medlem
s-täljes avatar
blev en boking i dag lördag! på stammis
fick kredit! hehe Och betala senare! det kallar jag servis.
hon var sugen se mej och jag samma
Inte alla som gör betalning senare! Men stammis har VIP hehe
Nu blir det ladda med lite blå piller haha
Fick tid före öppe tid Så vi har oss för ensam
Trevlig helg alla TM diggers!
Citera
2019-04-13, 12:35
Medlem
Jobbet förde mig till en förort norr om huvudstaden. Kollade tmg och hittade en salong i centrum med dusch.
Ringde och hörde att det va ledigt, sen tog jag en promenad och försökte smita in när så få som möjligt såg...

Liten salong med två tjejer. Betalade och blev visad rummet och tog sen en snabb dusch. Går tillbaka, lägger mig på madrass i sydläge och väntar. Blir glatt överraskad av att massösen bytt till en mus-kort klänning.
Hon börjar med ryggen och handduken åker av nästan direkt. Bra stjärtmassage och trevlig teasing. Efter vändning fortsätter hon med benen och teasar vidare. Frågan kommer och på menyn finns allt. Nöjer mig ändå med ett HJ, men går jag dit igen, då ska hon få åka ordentligt.

Massage 400
Extra 300
God kvalitét på båda, så ett återbesök är inte omöjligt.
Citera
2019-04-13, 18:21
Medlem
BlueStars avatar
Ett flertal inlägg som var en mer allmän diskussion om betalning och risker förknippade med detta vid besök på thaimassagesalonger har flyttats till den ordinarie diskussionstråden:

(FB) Thaimassage i Sverige (Inga PM-requests eller recensioner!)

/Mod
Citera
2019-04-14, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Absolut, det finns andra användnibgsområden, men jag tycker det är lite naivt att tro det skulle vara till något annat. Thai-salongerna har ju redan ett dåligt rykte och det vore ganska korkat med detaljer som kan antingen antyda om extraservice eller misstänkliggöra sin salong.

I tio år, innan jag fick upp ögonen för detta, har jag besökt både svenska och thaliländska salonger för massage utan någon avsikt för extra. Gör det fortfarande och vet var jag ska gå. Har aldrig sett en toarulle i anslutning till madrassen/bänken. Inte på de seriösa och inte heller de oseriösa, förutom den senaste.

Du kanske bara inte har tittat ordentligt under dina tio år bara.
Jag besöker en seriös salong och där använder de pappret till att torka pumpflaskan så den inte glider ur händerna.
Innan du nu frågar hur jag kan veta att den bara är seriös med mig så kan jag svara på detta på samma gång.
Det står uttryckligen på deras hemsida att underkläder ska vara på och om personen på minsta vis blottar sig så avbryts massagen och kunden får lämna salongen.
Jag har själv sett hur de kastat ut gubbar gubbarna brukar vara ganska påstridiga och ska ha tillbaka pengar annars ska de fan ha lite extra ända tills salongens manliga massör dyker upp då flyr de snabbt ut genom dörren. Det är fan skrämmande hur en del av det manliga könet beter sig.
Denna salong har många tjejer som går och får massage, det brukar bli rätt trevliga samtal efter massagen till kaffet faktiskt skönare och mer avslappnande efter än på de salonger som använder papper till annat, trots att ungefär det första man ser i rummet är en toarulle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in