2019-04-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1986tora
T jobba förskola 2018 december till slutet av feb 2019
Sen 2016 nån period

Imponerande vilken koll du har. Jag personligen har noll koll på när mina barns förskolelärare började/slutade.
2019-04-09, 13:17
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Sen 2016 nån period

Och KisseTessan har naturligtvis skött de arbetena helt klanderfritt va?
2019-04-09, 15:09
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Men eller hur. Mycket märkligt.

Faktiskt väldigt märkligt.
Jag har knappt koll på när jag började och slutade mina tidigare jobb.
Men 1986tora har koll på precis när T började och slutade dessa jobb, t.om vilken månad!
Fantastiskt vad man kan få reda på genom att åka buss, jag måste nog börja göra det jag med.
Tänk vilken information man kan få av sina medresenärer.
2019-04-09, 15:21
Medlem
LillaTEs avatar
Ojojoj, ännu en ny vän som känner Terese bättre än nån annan och så läser jag att de har träffat EN GÅNG på en buss! Wow så mycket BULLSHIT som kommer ur denna nya vän!

1986Tora Du ljuger precis lika mycket som Terese om du hävdar att alla lögner hon sprider är sanna. Om du kände henne väl så skulle du verkligen aldrig överväga att låta henne vara i närheten av dina barn ensam.
Är du medveten om att Terese INTE jobbat utan bara har haft en sorts praktik för människor som står utanför den ordinarie arbetsmarknaden? Hon är heller INTE utbildad för att arbeta själv med barn och hon är inte heller lämplig för det.

Domstolen har dömt henne och fällt henne på flera punkter där bevisen var övertydliga. Tyvärr höll inte bevisen för övriga punkter. Terese är en riktigt elak och lömsk person som inte förstår att saker man gör också får konsekvenser.
2019-04-09, 15:22
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Men 1986tora har koll på precis när T började och slutade dessa jobb, t.om vilken månad!
Fantastiskt vad man kan få reda på genom att åka buss, jag måste nog börja göra det jag med.

Det är väldigt stora avstånd där uppe Norr så man kan prata länge på bussen. Det har jag sett på kartan.
2019-04-09, 15:26
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Det är väldigt stora avstånd där uppe Norr så man kan prata länge på bussen. Det har jag sett på kartan.

Iofs så har du väl rätt i det, och då kanske man även har tid att komma in på vilka arbeten och praktikplatser man har haft?
Men det jag har lite svårt att förstå är att man kommer ihåg detta så väl att man kan logga in på ett forum för att sedan återberätta detta, och speciellt efter ett möte på en enda bussresa.
Men visst, det kanske bara är jag som har dåligt minne?
2019-04-09, 16:25
Medlem
Citat:
Sen 2016 nån period

Ok! Då har hon alltså jobbat på ditt barns förskola i 3 månader och då enbart för ett barn!
Dock tror jag inte att det är professionellt av en anställd förskolepersonal att ha privat kontakt om sådan kontakt inte varit sen innan och du känner ju inte T sen innan!
2019-04-09, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja

Terese berättade hon jobbade de åren me barn därför jag kom på att hon ha jag träffat förr på mina barns förskola
2019-04-09, 17:17
Medlem
Citat:
Terese berättade hon jobbade de åren me barn därför jag kom på att hon ha jag träffat förr på mina barns förskola

känner du till att tessan måste kissa var 5e minut?alltså typ hälften av tiden kommer hon befinna sig på toaletten. värtatt tänka på om du tänkte ge henne ersättning. några utomhusakriviteter kan nog barnen glöma.
2019-04-09, 17:19
Medlem
Citat:

Hon ska ändå inte ha privat kontakt med er och hon har bara träffat ett av dina barn i max tre månader!
2019-04-09, 17:24
Medlem
Citat:

Betättade Terese för dej att hon blivit tagen på bar gärning utanför ett dagis när hon väckte dom sovande barnen?
2019-04-09, 17:30
Bannlyst
Jag såg händelsen barnet var vaken terese gick dit knacka på fönster ingen på förskolan regerade så hon gick in med barnet och då kom personalen o dörren va öppen så hörde de sa tack va snällt sen gick terese när fröken tog barnet sen sett terese lämna leksaker kläder till den förskolan då hon flytta från skelleftehamn

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in