2019-04-04, 20:22
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Han killen som har lagt upp bilderna skrev rätt söta saker om T också lite gulligt är det allt!

Spelar han Banjo ???
2019-04-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwantyoubaby
Jag har följt den här tråden från start, mycket pga att jag har haft med T att göra för många, många år sedan. Min fundering är hur hon lyckades att inte åka dit för bränderna? It's obvious för alla här..
Samma här. Har för egen del dock bara har känt till henne vid namn och hörde mest bara diverse rykten om henne för många år. Då avfärdade jag det mesta för i tonåren pratas det väl mycket skit allmänt men skrämmande nog visade sig mycket stämma under trådens gång.
Blev lite förvånad när hennes namn kom upp i tråden som gm men samtidigt var det väl inte helt oväntat på något sätt.
2019-04-04, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Hoppsan, här går det undan 🙄

http://forumbilder.se/I51RQ/c711cf8d-bef5-4275-8715-524396481891

Kan ingen som har fb pma killen och varna han lite? Be han läsa tråden här.

Fattar inte vad killar ser hos henne,hon är varken snygg eller trevlig. Eller,ja,hon är iallafall ärlig och en san vän
2019-04-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77

Fattar inte vad killar ser hos henne,hon är varken snygg eller trevlig. Eller,ja,hon är iallafall ärlig och en san vän

Men ni ser väl att killen är iklädd Samhalldräkt. Tror knappast utvecklingsstörda och alkisar som Jimmy har särskilt höga krav. Och Joel är halt och lytt och kan nog inte välja och vraka.
2019-04-04, 20:51
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:

Hon kanske är överjävligt i sängen? Kapten Rödskägg kanske känt sig ensam och dåligt sällskap är ju faktiskt bättre än inget sällskap
2019-04-04, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Har du någon smaskig historia från back in the days?

Tyvärr inte egentligen, det var min syster som hängde med henne ett tag då vi bodde på samma område för många, många år sedan. Även om jag är nåt år yngre så förstod jag direkt att det är någonting tokigt med henne. Jag har smygföljt henne på Facebook under alla dessa år för att ha nåt att skratta åt, men jag trodde inte att det skulle spåra såhär! Dock hade hon inga spärrar förut heller, men this is crazy!
2019-04-04, 21:20
Medlem
Kycklingtasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon har ingen lön eller inkomst. Socialbidrag är existensminimum vilket man har rätt till. Därför kan man inte göra en utmätning. Det troliga är att inget av hennes offer har fått eller kommer att få en krona av henne. Det är bara siffror på papper. Inget som påverkar henne. Samma problem ställs de inför som blir utsatta av yrkeskriminella och får höga skadestånd. Det finns aldrig något att utmäta. Det blir bara en symbolisk summa.
Exakt. Har själv varit målsägande i en process mot ett socfall (förstörd egendom). Jag förlorade bara på att skicka fogden på socfallet efter dom eftersom KFM efter något år efter att inte ha kunnat driva in några pengar ville ha en avgift för att hålla ärendet öppet tills vidare (minns inte hur stor avgift det var, en femhundring kanske). Jag betalade av ren princip för att åtminstone ha nöjet av att hålla kravet levande. Socfallet dog några år senare.
Det går ju att få pengar från brottsofferfonden och de övertar i sin tur kravet gentemot GM, men då ska det nog gälla grövre brott än olaga hot. :/
2019-04-04, 21:27
Medlem
Citat:

Gjorde det men blev blockad inom två röda.
2019-04-04, 21:41
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dispasch
Skrev du på hans konto?
Senast redigerad av hum.by.666 2019-04-04 kl. 22:22.
2019-04-04, 22:50
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dispasch

Vad skrev du?
Jag har också funderat på att skriva till honom och bifoga lite filer
2019-04-05, 02:11
Medlem
Nu kanske det har varit uppe på tapeten förut, men är det Tessan som är powerforwarden med nummer 12 vit tröja i detta klipp?

00:56 : Sätter in en offensiv tackling på en moggis som är fyra gånger så liten

01.06 : Kommer springandes på samma kant och slänger upp armbågen på en kille som är hälften så stor.

https://www.facebook.com/watch/?v=1818263841531795
2019-04-05, 13:19
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Nu kanske det har varit uppe på tapeten förut, men är det Tessan som är powerforwarden med nummer 12 vit tröja i detta klipp?

00:56 : Sätter in en offensiv tackling på en moggis som är fyra gånger så liten

01.06 : Kommer springandes på samma kant och slänger upp armbågen på en kille som är hälften så stor.

https://www.facebook.com/watch/?v=1818263841531795

Tack! Hon är med på 1.45 också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in