2019-04-08, 19:49
Medlem
Man KAN inte ha så dålig balans!
Eller jo, det kunde man visst...
Citera
2019-04-08, 19:51
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Robert och Mathias dominerar stort.

Vilka veklingar
Citera
2019-04-08, 19:56
Medlem
Enmansdemos avatar
edit
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-08 kl. 20:04.
Citera
2019-04-08, 19:58
Medlem
Finns det risk att råttorna går till motattack?

Bonnie känns inte som den smartaste.
Citera
2019-04-08, 20:00
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:

Emilio tolkade det som att hon skämtade, vi kan inte veta säkert, kanske menade hon organiserar ett undvikande av fällan

btw vad har råttor på en tropisk ö å göra? det passar inte in i min värdsbild
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-08 kl. 20:45.
Citera
2019-04-08, 20:17
Medlem
Citat:

"Finns det risk att råttorna organiserar sig"
Precis som om råttorna skulle gå med i facket
Citera
2019-04-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Helt seriöst, kan du lära dig att skriva med spoilertaggar? Du förstör för många andra som ännu inte sett avsnitten. Tror du att alla sitter på ett cmore-abonnemang och sträckkollar eller?

Nu var det ju inte jag som skrev det din dåre Men fine eftersom hon blev av med kaptensbindeln så är det väl hon som får immuniteten i örådet.
Citera
2019-04-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
"Finns det risk att råttorna organiserar sig"
Precis som om råttorna skulle gå med i facket
Vem vet, rätt vad det är strejkar råttorna....
Citera
2019-04-08, 22:09
Medlem
Skruppes avatar
I nuläget är medlemmarna i båda lagen tråkiga och ointressanta. Tveksamt om det skulle ändras under resterande tävlingsdagar.
De tävlande i gränslandet är mycket mer underhållande att följa.
Citera
2019-04-08, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skruppe
I nuläget är medlemmarna i båda lagen tråkiga och ointressanta. Tveksamt om det skulle ändras under resterande tävlingsdagar.
De tävlande i gränslandet är mycket mer underhållande att följa.

Ja fy helvete vad tråkigt det blev. Men det är väl så produktionen vill ha det, 20 minuters speltid med gråt-suz som ska ömka sig varvat med sin grandiosa självbild och dråpliga laginsatser.
Citera
2019-04-08, 22:47
Medlem
Instämmer att det är fruktansvärt tråkigt att kolla när dom fått nå jävla plantor och ska starta krig mot råttor!!! Tror nog inte det finns mer slösande av tid att kolla på Robinson frivilligt när det en sån nivå Robinson ligger på. Sen så känns alla program så jävla riggade.

Tex när dom fick brev att det ska finnas nå guldmynt som gör så att man blockar en röst i Örådet, så sitter Tobias och Robert ( tror jag de var) och MYSpratar med varandra och chillar???? Om det är så viktigt så skulle väl alla leta konstant för att hitta så många som möjligt för att kunna styra örådet bättre? Sen att den enda som hittade en var just den som majoriteten skulle rösta på. Så man kunde ju gissa att Sebbe skulle va den enda som hittade. Så jävla löjligt att de ska hållas på att försöka ändra på spelet, och avgöra vem som blir kvar. Sen att alla svaga går ihop och röstar ut dom starka är ju väldigt kul att se. NOT! Blir ju kul å se när de är typ 6 kvar och de är bara svaga, och icke tävlingsmänniskor när dom har gått ihop å fått ut alla starka. Högt underhållningsvärde! XD
Citera
2019-04-08, 22:51
Medlem
ArchDrums avatar
Jag retar mig lite på att allt är så välregisserat och tillrättalagt i de nya Fiji-produktionerna. De små förtroliga samtalen mellan fyra ögon är så uppenbart arrangerade, allt är in i minsta detalj klippt för att skapa dramatik och sketcherna där deltagarna låtsas förvånade och upphetsade när de "hittar" brev och flaskpost känns enbart tråkiga. Jag vill inte vara en gnällspik men det är inte utan att man längtar tillbaka till Treutigers tid när allt inte var så konstgjort och dramaturgiskt tillrättalagt. Som t ex när lagen fick för sig att spontansmyga på varandra för att stjäla utrustning, när det var vilda godisauktioner eller när Robinson-Robban var på fylledejt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in