2019-04-08, 21:34
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Du är ju blåst på riktigt!

Sören? HV? Werner? Sörens förklaring? Vad säger regelboken? Ringer en klocka? Halllåååå??
Vad säger direktivet om regeltolkning? Håller du med Sanny?
Citera
2019-04-08, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Vad säger direktivet om regeltolkning? Håller du med Sanny?

Kan det! Det är inte det som är irriterande! Jag vet vad regeln om kontakt med målvakt säger, Sören kan inte regeln! Det är irriterande! Håller med Sanny om vad?
Senast redigerad av Palkranen 2019-04-08 kl. 21:49.
Citera
2019-04-08, 21:46
Medlem
Fy fan! Ännu ett smålandslag!
Citera
2019-04-08, 21:49
Avslutad
Alltså fan. Hade velat ha leksand o Timrå uppe samtidigt.
Men samtidigt, fan vad Timrå var dåliga.
Citera
2019-04-08, 21:54
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Kan det! Det är inte det som är irriterande! Jag vet vad regeln om kontakt med målvakt säger, Sören kan inte regeln! Det är irriterande! Håller med Sanny om vad?
Sören gjorde sin tolkning av regeln utifrån de direktiv han har fått. Du hänvisade till Sannys krönika i Sportexpressen, håller du med om det som står i den?

Tyckte du sa att du var färdig med denna diskussion.
Citera
2019-04-08, 21:57
Medlem
Någon som vet när biljetter till matchen i Karlstad på söndag 14/4 släpps?
Citera
2019-04-08, 21:57
Medlem
Citat:
Fy fan! Ännu ett smålandslag!
Ja fy fan, samtidigt måste man ge det till Småland; oerhört starkt hockeydistrikt!
Citera
2019-04-08, 21:58
Medlem
Farhågorna med nuvarande kvalsystem till SHL (att det skulle bli svårare och svårare för HA-lag att gå upp) har visat sig ICKE stämma!
Citera
2019-04-08, 22:01
Medlem
Ett bajslag från en byhåla som ingen utanför byhålan bryr sig om, med en arena som bara rymmer närmast sörjande. Inte precis vad SHL behöver. Men jag antar att alla gnällspikar som påstår att SHL försöker stänga serien hela tiden kan hålla käft nu.
Citera
2019-04-08, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skithuset
Ett bajslag från en byhåla som ingen utanför byhålan bryr sig om, med en arena som bara rymmer närmast sörjande. Inte precis vad SHL behöver. Men jag antar att alla gnällspikar som påstår att SHL försöker stänga serien hela tiden kan hålla käft nu.

Exakt! SHL behöver lag från de större städerna och populära lag. Hade hellre sett tex AIK upp.
Citera
2019-04-08, 22:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Touchdown
Ja fy fan, samtidigt måste man ge det till Småland; oerhört starkt hockeydistrikt!

Får nog gå tillbaka till Stockholmsområdets dominans på 20-40-talen då fem spelade matcher gav SM-tecken.

Tingsryd och Västervik i HA, Tranås kanske kvalar in (via konkurser/deplaceringar)
Vimmerby, Kalmar, Nybro, Dalen, Troja i ettan, Alvesta kvalade uppåt.

Det är otroligt imponerande.
Citera
2019-04-08, 22:11
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skithuset

Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Exakt! SHL behöver lag från de större städerna och populära lag. Hade hellre sett tex AIK upp.

Vill man spela i högsta ligan får man ta sig dit sportsliga grunder , SHL är ingen popularitets tävling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in