Citat:
Tyck är hemskt terese bli drabbad och alla andra om de inte slutar nu då t fick dom måste de va Jimmy Joel som vill ställa till ett helvete för terese för de jag läst så hade ju inte t varit med Jimmy under nån period då hot kom då måste de va Jimmy som skriver hoten 🤔👺 Jimmy är boven kan jag tänka mig
För undertiden terese satt häktad kom de ju hot och terese hade inge mobil data få man inte ha på häktet då ha ni svaret Joel Jimmy gör precis allt för att sätta dit terese
Då båda hämnas mot terese
För terese verka ju nu varit hos nya killen som ni säger så så fall om nu de skulle varit terese
Då skulle de syns på hennes killes fb och hörts redan i veckan i byn hon så fall va i om t nu gör sånt tvivlar t gör sånt är Joel eller Jimmy
Främst Jimmy är kapabel hacka och jävlas med många. Han hade ju döda nån skrev ju nån här på sidan och då är ju Jimmy som ska åka dit Inte stackars terese
Vad äre med rättväsnet enda bevis de hade denna gång var att Joel erkände de va hans mail hoten kom från Joels mail och Jimmy sbevis va hans mobil och nummer så enkelt
Är Joel och Jimmy som skulle åkt dit
För allt helvete dom ställt till för t och andra som fick hot av J. A och jk
För undertiden terese satt häktad kom de ju hot och terese hade inge mobil data få man inte ha på häktet då ha ni svaret Joel Jimmy gör precis allt för att sätta dit terese
Då båda hämnas mot terese
För terese verka ju nu varit hos nya killen som ni säger så så fall om nu de skulle varit terese
Då skulle de syns på hennes killes fb och hörts redan i veckan i byn hon så fall va i om t nu gör sånt tvivlar t gör sånt är Joel eller Jimmy
Främst Jimmy är kapabel hacka och jävlas med många. Han hade ju döda nån skrev ju nån här på sidan och då är ju Jimmy som ska åka dit Inte stackars terese
Vad äre med rättväsnet enda bevis de hade denna gång var att Joel erkände de va hans mail hoten kom från Joels mail och Jimmy sbevis va hans mobil och nummer så enkelt
Är Joel och Jimmy som skulle åkt dit
För allt helvete dom ställt till för t och andra som fick hot av J. A och jk
Men är du på riktigt eller? JA skriver inte på samma sätt som T gör. Han är heller inte tillräckligt smart för att kunna härma Ts sätt att skriva. JA har heller inte någon anledning till att hota familjehemmen då han är nöjd med barnens placering. Han har även varit på jobbet när många av hoten kommit. Detta gör att det är extremt svårt för honom att kunna skicka dessa hoten. T har däremot varit hemma och haft tillgång till dator. Eftersom det är uppenbart att T har haft tillgång till koder och liknande då det mer eller mindre har varit standard att dessa skall delas med T. Hur kommer det sig att JA och JK kan härma Ts sätt att skriva? För om båda är skyldiga så måste dom ju i maskopi skicka till de hemmen där JK har sina barn eftersom hoten är skrivna på ett nästan identiskt sätt.
Hur kommer det sig att JK är så bra på att hacka sig in i mobiler utan att till och med polisens IT-forensisker inte vet hur det skulle gå till? JK har ju visat sig vara ungefär lika teknisk kunnig som jag är. Jag är helt säker på att T har använt sig av deras läsplattor och skickat SMS hot och email. Skulle JA dessutom vara så korkad att han skriver under sina hot med sitt namn och personnummer för att sedan skylla allt på T? Då är han ju ett geni på hög nivå. Snacka om dubbelbluff.