2019-04-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
OK är det Deep State alltså? Vilka krigar då mot dessa? hur många finns det kvar att avsätta? Vem har Trump avsett att jobba med detta? hur långt har Huber kommit? När avrättas Obama och Hillary?

Jag vet inte, det får du nog fråga Trump
Citera
2019-04-06, 14:37
Medlem
Att Q tar långa pauser när det händer saker är lite out-of-character men det kanske är meningen, att skapa en känsla av att nu är Q fullt upptagen med annat.

Sen har vi tecknen, tar som exempel tippety-tip-top.

Har det slagit någon härinne att Q&A sessionerna ju kan vara helt kontrollerade.
Några i Q team ställer frågor som Q svara på och vissa av orden Q accepterar är såna som Trump generellt använder, sannolikheten för att dom skall komma inom en vecka är stor, typ.

Sen kan ju Qs kontakt i vita huset såklart också lyckas få Trump att skriva ett ord, det är ju fullt möjligt. En kontakt i vita huset är jag övertygad om att dom har. Att han inte tillhör inre cirkeln är glasklart för mellan varven blir Q helt uppsnurrad på läktaren.

Summan är att jag tycker det blir tydligare och tydligare att Q skapar en illusion genom att kontrollera allt. Det har lagts ned ganska mycket tid på detta, att få ihop narrativet, vad det är som fastnar osv.

Man gjorde första försöket under senate-assistant eller vad det var.
Dom kom ingen vart och sen så la man till kodade språket och kodade meddelanden och träffade rätt.
Citera
2019-04-06, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut men det är fortfarande ett dåligt tecken för Trump, speciellt nu när republikanerna återigen stoppade rapporten.

Det ligger en gravplats av hundar rörande rapporten

Det håller jag helt med om, jag tycker alla rapporterna vi pratar om skall publiceras eller läckas i sin helhet. Full transparens brukar vara vinnande i längden som Bonnessen brukade säga.
Citera
2019-04-06, 14:49
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Att Q tar långa pauser när det händer saker är lite out-of-character men det kanske är meningen, att skapa en känsla av att nu är Q fullt upptagen med annat.

Sen har vi tecknen, tar som exempel tippety-tip-top.

Har det slagit någon härinne att Q&A sessionerna ju kan vara helt kontrollerade.
Några i Q team ställer frågor som Q svara på och vissa av orden Q accepterar är såna som Trump generellt använder, sannolikheten för att dom skall komma inom en vecka är stor, typ.

Sen kan ju Qs kontakt i vita huset såklart också lyckas få Trump att skriva ett ord, det är ju fullt möjligt. En kontakt i vita huset är jag övertygad om att dom har. Att han inte tillhör inre cirkeln är glasklart för mellan varven blir Q helt uppsnurrad på läktaren.

Summan är att jag tycker det blir tydligare och tydligare att Q skapar en illusion genom att kontrollera allt. Det har lagts ned ganska mycket tid på detta, att få ihop narrativet, vad det är som fastnar osv.

Man gjorde första försöket under senate-assistant eller vad det var.
Dom kom ingen vart och sen så la man till kodade språket och kodade meddelanden och träffade rätt.

SenateAnon var det - men det var knappast det första försöket - innan SenateAnon fanns t.ex:
FBIAnon (high-level analyst and strategist)
HLIAnon (High Level Insider)
CIAAnon
CIA Intern
WH Insider Anon (White House Insider Anon)

Inte för attjag kan garantera att det var samma person - men tillvägagångssättet och budskapet var detsamma - samt påståenden om tillgång till insider-material osv..
Citera
2019-04-06, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
SenateAnon var det - men det var knappast det första försöket - innan SenateAnon fanns t.ex:
FBIAnon (high-level analyst and strategist)
HLIAnon (High Level Insider)
CIAAnon
CIA Intern
WH Insider Anon (White House Insider Anon)

Inte för attjag kan garantera att det var samma person - men tillvägagångssättet och budskapet var detsamma - samt påståenden om tillgång till insider-material osv..

Är det värt att kika på dom?
Var kan man hitta deras trådar?
SenateAnon kom ju upp eftersom någon sammanfattat honom, har det gjorts med de andra ännu?
Att både Q och SenateAnon pratade om autisterna tyckte jag var talande eller är det ett vanligt ord i dessa kretsar?

EDIT: SenateAnon tyckte jag var tillräckligt lik för man skulle kunna anta att dom antingen var samma eller att Q byggt vidare på SenateAnon och snott hans narrativ.
Citera
2019-04-06, 16:06
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
SenateAnon kom ju upp eftersom någon sammanfattat honom, har det gjorts med de andra ännu?
Att både Q och SenateAnon pratade om autisterna tyckte jag var talande eller är det ett vanligt ord i dessa kretsar?

EDIT: SenateAnon tyckte jag var tillräckligt lik för man skulle kunna anta att dom antingen var samma eller att Q byggt vidare på SenateAnon och snott hans narrativ.
Hittade intressant Q and A med FBI-Anon på youtube, detta är innan Trump blev president:
https://www.youtube.com/watch?v=puqhrUiHdd0

Mycket fokus på Hillary Clinton och hennes Clintonfoundation. Även Obama dyker upp i flera gånger som en korrupt och smutsig president.
Citera
2019-04-06, 16:14
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Googla deras ”namn” - förslagsvis ihop med sånt du känner igen Q för, t.ex får du träffar på fbianon och påståenden om bl.a. Comey och Brennan: ”indictments of major players within 2 weeks” samt även ”highly weaponized autism”... och ja, fbianon skrev också på just 4chan - precis som Q...

Edit: hli anon: http://hli.anoninfo.net/
Söker du på sidan så nämner han autists minst 6 gånger, och han drar t.ex även sagoparalleller (q hänvisar till Alice i underlandet, HLI till kejsaren utan kläder)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2019-04-06 kl. 16:52.
Citera
2019-04-06, 16:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det håller jag helt med om, jag tycker alla rapporterna vi pratar om skall publiceras eller läckas i sin helhet. Full transparens brukar vara vinnande i längden som Bonnessen brukade säga.

Absolut, men detta sätter en enorm varningslampa kring att Trump skulle vara "the good guy" och att Mueller skulle ha varit en "grey" eller "white hat", för när Muellers team säger att Barr inte är sanningsenlig om vad man har kommit fram till rörande Obstruction så vet vi inte vad mer som inte är sant eller vad som aktivt har plockats bort.

Vi vet inte heller hur korrupt Trump kan vara (vi kan gissa oss till att han är genomkorrupt genom att han springer kol och oljebolagens ärenden ovanpå att han inte gör ett piss åt att sänka medecinkostnader ovanpå att han springer religösa donatörers ärenden i Israel) speciellt då republikanerna och Trump verkar vara helt emot att man ska lägga korten på bordet.

Har Q ens tagit upp något av det som har kommit fram från Muellers team?
Citera
2019-04-08, 10:05
Medlem
Kongressen/Devin Nunes sänder över hänvisningar till åtta fall av kriminella överträdelser, till Justitiedepartementet denna vecka.
Överträdelser gällande fem fall av 'lying to Congress', ' misleading Congress' och 'leaking classified information'. Tre överträdelser gäller, 'a conspiracy to lie to the FISA court', 'manipulation of intelligence' och 'global leak referral'.

https://www.thegatewaypundit.com/2019/04/nunes-to-send-8-criminal-referrals-to-doj-concerning-leaks-of-classified-material-and-conspiracy-to- lie-to-fisa-court-video/

Citat:
Ranking member of the House Intel Committee Devin Nunes (R-CA) told Fox’s Maria Bartiromo on “Sunday Morning Futures” that is he preparing to send 8 criminal referrals to the Justice Department this week concerning leaks of “highly classified material” and conspiracies to lie to Congress and the FISA court.

Det börjar hända saker i kongressen och DOJ, med andra ord.
Q har ju informerat och nu börjar det bli verklighet/realitet..
Citera
2019-04-08, 10:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Det börjar hända saker i kongressen och DOJ, med andra ord.
Q har ju informerat och nu börjar det bli verklighet/realitet..

Citat:
Q är tillbaka och postar:
Budskapet börjar klarna. Deep state är på väg ut ur amerikansk politik.

Citat:
Svt.se idag, 29 okt:
Det börjar bli tufft för NWO/globalisterna.

Citat:
Patrioterna börjar ta tillbaka mark från deep state i USA. ...

Citat:
Deep state börjar tappa greppet om USA. Dom är inte där än, först måste tribunalen vara avklarad..

Citat:
Q post, 21 Januari -18:
Det börjar bli dags nu...

Citat:
Det börjar brännas för deep state, när Uranium one kommer ut, oj, oj, oj.

Citat:
Det börjar närma sig, först avslöjanden sedan tribunaler för aktörerna i deep state. Det gäller för Jeff Sessions att starta processen. Alla väntar...

Citat:
Snart startar arresteringar av deep state aktörer.

Citat:
"The End is near" = Blockaden/Mueller's utredning, är snart avslutad och inga anklagelser mot presidenten väntar, enl. John Solomon till FOXnews/Hannity.

När blockaden är avslutat startar Declas. Tsunamin/informationen som följer därefter kommer alltså vara större än Super Bowl, enl. Q. Det återstår iofs att se.

Citat:
Det ser som 'unsealing of indictments' snart kan starta..

Tror ni det "börjar snart"?
Citera
2019-04-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Tror ni det "börjar snart"?

Egentligen har det hållit på i två år. Devin Nunes har jobbat med ärendet sedan dess:

Citat:
"Nunes said he has been working on the criminal referrals for over two years, but he was waiting until Bill Barr was confirmed as Attorney General to make his move."
Citera
2019-04-08, 11:03
Medlem
Kirstjen Nielsen avgår som ansvarig chef för Homeland Security. In kommer istället Kevin McAleenan, nuvarande chef för Border Patrol. Slut på silkesvantar vid USA:s södra gräns, med andra ord.

https://www.thegatewaypundit.com/2019/04/breaking-kirstjen-nielsen-to-resign-as-homeland-security-secretary-cbs-report/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in