2018-11-09, 17:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Är väl en riktig lågoddsare att FH kommer hänvisa till Sun Tzu och att "Trust Sessions" betydde att man lugnt kan räkna med att han skulle fylla sitt syfte som nyttig idiot eller nåt.

Slutade med att han startade en egen tråd som inte skulle handla om Q men som nu handlar om Q rakt av.

Detta samtidigt som han fortsätter på sina tidigare spår.

Hur ser du för övrigt på det som har skett efter mellanårsvalet?
Citera
2018-11-09, 19:09
Avslutad
Q är fortfarande inte motbevisat på något sätt. Trist att de förlorade huset men senaten är viktigare. Q har till och med att Donny lämnar presidentposten innan jag ger upp. Det finns för mycket som talar för att Q är verklig. Varför skulle Don ge upp sitt liv som miljardär för att gå igenom denna mediala circus av hån? Donny bryr sig verkligen om folket och mänskligheten. Så klart kan inte en enstaka person göra det Donny har gjort. Självklart är han stöttad bakom kulisserna av militären som utgör den största delen av Q.

Om ni behöver bra artiklar om Qs senaste drop av högsta kvalitet så rekommenderar jag sidan https://www.neonrevolt.com/
Citera
2018-11-09, 19:12
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Samtidigt har Demokraterna anlitat advokatfirman Perkins Coie (samma firma man anlitade för att fabricera material till "Rysslandsutredningen" mot Donald Trump) för att i efterhand vinna valet i Florida.
Trump tänker inte sitta och titta på när Demokraterna (Deep State) stjäl val:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

As soon as Democrats sent their best Election stealing lawyer, Marc Elias, to Broward County they miraculously started finding Democrat votes. Don’t worry, Florida - I am sending much better lawyers to expose the FRAUD!

08:52 - 9 nov. 2018
Citera
2018-11-09, 19:46
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

As soon as Democrats sent their best Election stealing lawyer, Marc Elias, to Broward County they miraculously started finding Democrat votes. Don’t worry, Florida - I am sending much better lawyers to expose the FRAUD!

Fast både du och tRump fantiserar ju bara nu. Sååå konstigt är det inte om det faktiskt ÄR väldigt jämnt och just därför drar ut på tiden.

När allt kommer omkring FÖRLORADE ju tRump STORT i valet till representanthuset. Inte sååå konstigt om det iaf har varit lite extra motigt även i andra val.
Citera
2018-11-09, 19:48
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

Okej, så det här är en Trump-runkar-tråd, Samtidigt (!) som du säger att ”deep state”/illuminati styr bakom kulisserna?

Hur i hela friden får du ihop denna hoppfullhet rent praktiskt?

Okej, illuminati är verkliga, rothschilds med alla omkring och under styr det mesta i dagsläget, media, politiker. Dom startar krig och orkastrerar false flags till höger och vänster och har lekt med mänskligheten i århundranden.
Det är knappt en konspirationsTeori längre, snarare fakta.

Samtidigt tror du i din hoppfullhet att Trump skulle vara någon sorts outsider. Hollywoodmogulen som så fort han öppnar munnen offentligt viftar orden-signs med händerna och som innan och under valet var (är) god vän med Hillary, förutom i fox news studio såklart.
Dessutom bästis med zionisterna, dottern gift med en jude.
Polare med Jeffrey Epstein.
Det finns så mycket som gnager bakom tapeten att jag kan hålla på i oändlighet.

Med det sagt, inget fel på Trump i det han gör i rollen som USAs president. Han verkar göra mycket gott för landets ekonomi.

Men du får faan ta och kamma dig lite och sluta hoppas på att han ska rädda världen, det där är bara pojkdrömsfantasier.
Så länge illuminati/deep state eller vad du vill kalla dem påverkar i princip allt i vår vardag så får du vackert acceptera det. Donald Trump är inte räddaren i nöden oavsett hur mycket du hoppas och tror, tyvärr.
Senast redigerad av fluffypuffy 2018-11-09 kl. 20:01.
Citera
2018-11-09, 20:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Q är fortfarande inte motbevisat på något sätt. Trist att de förlorade huset men senaten är viktigare. Q har till och med att Donny lämnar presidentposten innan jag ger upp. Det finns för mycket som talar för att Q är verklig. Varför skulle Don ge upp sitt liv som miljardär för att gå igenom denna mediala circus av hån? Donny bryr sig verkligen om folket och mänskligheten. Så klart kan inte en enstaka person göra det Donny har gjort. Självklart är han stöttad bakom kulisserna av militären som utgör den största delen av Q.

Om ni behöver bra artiklar om Qs senaste drop av högsta kvalitet så rekommenderar jag sidan https://www.neonrevolt.com/

Jaaaa du.. varför skulle ”Donny” ge upp sitt liv som miljardär?

Kanske för att fortsätta vara miljardär OCH bli världens mäktigaste person som hela världen lyssnar på så fort han öppnar munnen?

Jag tror faktiskt det kan ha lockat en och annan narcissist genom tiderna..

(Varför visade han upp sig i en dokusåpa fast han varken behövde pengarna eller exponeringen?)
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-11-09 kl. 20:22.
Citera
2018-11-10, 02:14
Medlem
Ny Q tweet.
Citat:
New: Title TBD
2464
Q
!!mG7VJxZNCI
10 Nov 2018 - 1:15:57 AM
http://www.bing.com/news/search?q=QAnon&qft=interval%3d%228%22&form=PTFTNR📁
Q

Nope, tänker inte klicka på bing länken.

Q's föregående tweet, där skulle jag hellre sätta texten "Illegals vote D and R"
Citera
2018-11-10, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Slutade med att han startade en egen tråd som inte skulle handla om Q men som nu handlar om Q rakt av.

Detta samtidigt som han fortsätter på sina tidigare spår.

Hur ser du för övrigt på det som har skett efter mellanårsvalet?

Du menar D valfusk?
Jag tror inte det kommer ändra ställningen i huset mer än ett par mandat när det blivit omräkning och sånt tar också tid.
https://mobile.twitter.com/lynn_weiser/status/1061109772907249665
https://mobile.twitter.com/TheSaintsWatch/status/1061132957757300736
Citera
2018-11-10, 07:25
Medlem
En annan twist på Q, om dom nu är en larp eller åt det hållet, skulle ju kunna vara att dom går ut och låter meddela att deep state vann och sen försvinna
Citera
2018-11-10, 09:18
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
En annan twist på Q, om dom nu är en larp eller åt det hållet, skulle ju kunna vara att dom går ut och låter meddela att deep state vann och sen försvinna

Haha, det vore en skön twist.

Jag trodde Sessions avsked skulle vara slutet men då kontrade Q med Cohen och Whitaker och bollen är fortfarande i spel. Närmaste månaden skulle jag säga är make or break för de flesta som följer Q, själv kommer jag följa med in i slutet, det är för intressant för att ignorera och det finns alldeles för många osvarade frågor. Som fenomen är det världsunikt och alla som är intresserade av psykologi, strategi, filoofi, symbolism och politik gör sig själv en otjänst om man ignorerar Q.
Citera
2018-11-10, 09:30
Medlem
Pussykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Haha, det vore en skön twist.

Jag trodde Sessions avsked skulle vara slutet men då kontrade Q med Cohen och Whitaker och bollen är fortfarande i spel. Närmaste månaden skulle jag säga är make or break för de flesta som följer Q, själv kommer jag följa med in i slutet, det är för intressant för att ignorera och det finns alldeles för många osvarade frågor. Som fenomen är det världsunikt och alla som är intresserade av psykologi, strategi, filoofi, symbolism och politik gör sig själv en otjänst om man ignorerar Q.

Egentligen är det fortfarande så som det var från början; om Q är en LARP, så har Deep state vunnit och vi är alla förlorade. Om det är på riktigt så har de tvivlande missat en sjuhelvetes spännande resa.
Citera
2018-11-10, 10:05
Medlem
Q post:

Citat:
Nov 9 2018

Logical thinking required.
A) How can arrests occur prior to removing the corruption from the DOJ & FBI?
B) How can arrests occur prior to safely securing a majority in the SUPREME COURT [CONSTITUTION - RULE OF LAW]

C) What is the role of the SENATE?
>Role of GOODLATTE?
>Role of GOWDY?
>Role of SESSIONS?
>GOODLATTE, GOWDY, and SESSIONS *ALL* RESIGNED
>GOODLATTE, GOWDY, and SESSIONS *ALL* RESIGNED.
>Who did SESSIONS appoint in NOV 2017?
https://www.foxnews.com/politics/sessions-federal-prosecutor-evaluating-alleged-fbi-doj-wrongdoing-no-second-special-counsel-for-now

>Who is HUBER?
>Who RE_CONFIRMED HUBER?
>WHO ORIGINALLY APPOINTED HUBER?
>IMPORTANCE OF PARTISAN OPTICS?
>Mandate charged to HUBER?
>Resources provided to HUBER?
>Who is HOROWITZ?
>Mandate charged to HOROWITZ?
>Resources provided to HOROWITZ?
>Who was SESSIONS' CHIEF OF STAFF?
>What were the responsibilities of WHITAKER?
>WHAT IS THE ROLE OF A CHIEF OF STAFF?
>SHADOW PLAYERS ARE THE DEADLIEST [STEALTH]
>What is the advantage of having a ‘temp’ (‘acting’) in a leadership position?
https://www.bbc.com/news/world-us-canada-40684697

“The appointment itself, on 21 July, triggered a shake-up at the Trump White House. Chief of Staff Reince Priebus and spokesman Sean Spicer both left their posts over his hiring.” —Mission Successful
>Laser designator(s) locked on target(s)
>Who was assigned directly to SESSIONS by POTUS?
>Mandate charged to Ezra Cohen-Watnick [Defense Intelligence Agency]?
>NAT SEC ADVISOR TO SESSIONS [counterintelligence and counterterrorism]?
>Who briefed NUNES on classified intel re: HUSSEIN spy campaign v. POTUS?
https://www.businessinsider.com/ezra-cohen-watnick-doj-hired-trump-order-devin-nunes-2018-4

>Who briefed Goodlatte & Gowdy on classified intel re: DOJ & FBI?
>
>
>
THE WORLD IS WATCHING.
THE WORLD IS WITNESSING THE TRUE IDENTITY OF THE D PARTY.
WAR.
Q

Snart startar arresteringar av deep state aktörer. Det gäller först att få rätt folk på rätt plats. Teamet formeras, som ska göra det. Huber, Horowitz och nu senast tillförordnade justitieministern Matthew Whitaker. Sessions, Gowdy och Goodlatte har gjort sitt jobb klart och lämnar över stafettpinnen till nästa fas.
Intressant fortsättning följer..
Senast redigerad av Q-follower 2018-11-10 kl. 10:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in