2018-08-25, 11:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Jag vet det; och det är hans story utåt - vad han skall meddela. Vad vi alla förstår är att omständigheterna är extremt talande i sig. Vad de exakt talade om kan vi aldrig veta. Vad Lionel Nation presenterar för oss är exakt det han skall presentera. Precis på samma sätt som du redovisar vad du skall presentera, vilket i sig är långt ifrån allt du vet.
Vad försöker du antyda om mig?
Citera
2018-08-25, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad försöker du antyda om mig?

Inget annat än att en sådan exemplarisk forskare som du själv vet långt mer än du presenterar här. Ta bara exemplet av Lebron i Vita Huset. Några minuter efter jag skrivit kommer en reply om incidenten. Men det är inget du själv tar upp här i tråden som relevans trots att du kände till det. Din ställning är inte objektiv över huvud taget. Det är vad jag antyder.
Citera
2018-08-25, 11:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Inget annat än att en sådan exemplarisk forskare som du själv vet långt mer än du presenterar här. Ta bara exemplet av Lebron i Vita Huset. Några minuter efter jag skrivit kommer en reply om incidenten. Men det är inget du själv tar upp här i tråden som relevans trots att du kände till det. Din ställning är inte objektiv över huvud taget. Det är vad jag antyder.

Mötet har rapporterats av alla större amerikanska media hela morgonen så jag hade läst om det flera gånger redan. Men eftersom ingen här i tråden ens har nämnt Lionel/LeBron tidigare, och eftersom ingenting hände tyckte jag inte det var mycket att ta upp i tråden.

Dessutom, om jag hade skrivit första inlägget om mötet och tagit upp vad amerikansk media skriver, då hade blivit höststorm här på Flashback igen om hur elak jag är som hånar Q-anhängare och liknande, och att Lionel är helt oviktig för rörelsen och bla bla bla...
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-08-25 kl. 11:30.
Citera
2018-08-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag menar att Lionel/LeBron själv har gått ut och berättat att han inte ens tog upp ämnet med Trump.

Varför bjöds Lionel in till WH?
Citera
2018-08-25, 11:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Varför bjöds Lionel in till WH?

Vad han sagt själv så var det för en guidad tur.

Enligt denna artikel skakar amerikanska presidenter hand med ca 65.000 personer om året. Det blir 178 personer per dag - jag tvivlar på att alla mötena är jättepersonliga och superviktiga för presidenten ifråga.

Med det sagt så kan man förstås ändå inte bara knalla in till Trump och be om ett foto. Medier i USA verkar nyfikna på detta så det dyker nog upp ett svar snart med lite tur.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-08-25 kl. 11:54.
Citera
2018-08-25, 12:01
Medlem
Q post, 15 mars:

Citat:
Mar 15 2018
Anonymous No.678151 📁
Q team, trust Session still or nah? Why is Fox saying McCabe will skate?

>>678151
Trust the plan.
Full control.

Q

Sedan hör vi Trump tweet, från igår:

Citat:
“Department of Justice will not be improperly influenced by political considerations.” Jeff, this is GREAT, what everyone wants, so look into all of the corruption on the “other side” including deleted Emails, Comey lies & leaks, Mueller conflicts, McCabe, Strzok, Page, Ohr......

....FISA abuse, Christopher Steele & his phony and corrupt Dossier, the Clinton Foundation, illegal surveillance of Trump Campaign, Russian collusion by Dems - and so much more. Open up the papers & documents without redaction? Come on Jeff, you can do it, the country is waiting!

Även en tweet från Jim Jordan, representant från Ohio, i kongressen:

Citat:
-Ohr’s wife worked for firm hired by Clinton to produce the Dossier
-Ohr passed Dossier to FBI
-FBI used “salacious and unverified” Dossier to spy on the President’s campaign

Who all knew about this at the DOJ?

Det börjar närma sig, först avslöjanden sedan tribunaler för aktörerna i deep state. Det gäller för Jeff Sessions att starta processen. Alla väntar...
Citera
2018-08-25, 12:25
Medlem
Va fan han ska ställas inför tribunalen gubbejäveln, sen ska han hängas !

John McCain slutar behandling för hjärncancer, säger familjen

https://www.nytimes.com/2018/08/24/us/politics/john-mccain-brain-cancer.html?action=click&module=Trending&pgtype=Ar ticle&region=Footer&contentCollection=Trending
Citera
2018-08-25, 13:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Va fan han ska ställas inför tribunalen gubbejäveln, sen ska han hängas !

John McCain slutar behandling för hjärncancer, säger familjen
Som Q har antytt kommer kräken försöka åberopa sjukdom av två anledningar; som försvar i en rättsprocess (för sjuk för att kunna medverka i en rättegång) och för att fejka dödsfall av sjukdom vid självmord (för att inte vanära sitt namn).
Citera
2018-08-25, 13:20
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Som Q har antytt kommer kräken försöka åberopa sjukdom av två anledningar; som försvar i en rättsprocess (för sjuk för att kunna medverka i en rättegång) och för att fejka dödsfall av sjukdom vid självmord (för att inte vanära sitt namn).

McCain är över 80 år och hans hjärncancer har varit omskriven i pressen sedan förra sommaren - långt innan Q började skriva och långt innan Trump kläckte ur sig sitt "stormen"-citat. Men efterhandskonstruktioner är iofs en specialitet som Q verkar särskilt förtjust i..

https://edition.cnn.com/2017/07/19/health/gupta-mccain-glioblastoma/index.html
Citera
2018-08-25, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora

Var det inte ev prat om fejk cancer ?
Citera
2018-08-25, 13:40
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Var det inte ev prat om fejk cancer ?

Var det en fake hjärnoperation han genomgick och syddes ihop efter också, flera månader innan någon ens hade hittat på stormen eller Q?

https://edition-m.cnn.com/2017/07/19/health/gupta-mccain-glioblastoma/index.html?r=https%3A%2F%2Fwww.flashback.org%2Flea ve.php%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fedition.cnn.com%2 52F2017%252F07%252F19%252Fhealth%252Fgupta-mccain-glioblastoma%252Findex.html
Citera
2018-08-25, 14:02
Medlem
Hur går det för George Soros?
Är "Q" för eller emot Israel?
Vad tycker "Q" om Ryssland och Putin?
Har Trump jagat några pedofiler på sista tiden?
Var är Hilary Clinton och Barack Obama?
Har dem fortfarande fotboja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in