Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-04-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aw
1. De sov i rummet bredvid eller i närheten.

2. De var vuxna/äldre vid tillfället.

3. De heter inte Jackson i efternamn.

Hans fru pratar bara om saker som hänt nyligen. Det har ingen bevisbörda, utan hon ramar bara in det som utspelat sig i nutid för publiken.

1. Och vad säger Brandi ? Har hon inte sovit med MJ också och varit i närheten när Wade var där?

2. Det var inte heller Wades syster till exempel

3. De andra heter ju Robson i efternamn, så det är inte så objektiva heller.
Citera
2019-04-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Nej utan sperman var från några andra pojkar han haft sex med. Behöver man säga mer? Case closed. Hur kan andras sperma hamna på hans säng. Kom nu inte och säg att ett par andra män eller pojkar smygit sig in i hans säng och runkat utan att MJ vetat om det eller nåt liknande nonsens.

Hade MJ ens kontakt med så många andra pojkar på den tiden (2005)?
Vilka andra pojkar skulle det röra sig om i så fall?
Citera
2019-04-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Hade MJ ens kontakt med så många andra pojkar på den tiden (2005)?
Vilka andra pojkar skulle det röra sig om i så fall?

Det kan jag inte svara på utan att ha kollat upp det. Kan också ha funnits pojkar som inte blev så offentliga. Var inte husrannsakan på Neverland år 2003?
Rapporten säger 2 främmande dna på madrassen, vilka inte behöver vara färska. De kan likväl ha uppkommit något år innan 2003 för en madrass tvättar eller byter man väl inte varje år.
Och 1 till främmande dna på lakanen, och det måste varit färskt såklart. Så det blir 3 främmande spermafläckar man hittade under den husrannsakan.

Enligt https://mjandboys.wordpress.com/michaeljacksonsyoungfriends/ umgicks han vid den tiden med Cascio bröderna, Anton Schleiter, Omer Bhatti, Aaron Carter och Gavin Arvizo.
Senast redigerad av Liljor 2019-04-07 kl. 19:32.
Citera
2019-04-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Det kan jag inte svara på utan att ha kollat upp det. Kan också ha funnits pojkar som inte blev så offentliga.
Rapporten säger 2 främmande dna på madrassen, vilka inte behöver vara färska. De kan likväl ha uppkommit något år innan 2005 för en madrass tvättar eller byter man väl inte varje år.
Och 1 till främmande dna på lakanen, och det måste varit färskt såklart. Så det blir 3 främmande spermafläckar man hittade under den husrannsakan.

Okej så det kan varit andra män eller gäster som MJ har haft. Jag har inte koll på hur MJ levde då.
Kanske Xfiles har någon förklaring till vilka som skulle kunna ha sovit i MJs säng och vilka pojkar han umgicks med vid den tiden?
Citera
2019-04-07, 19:14
Medlem
Citat:
Okej så det kan varit andra män eller gäster som MJ har haft. Jag har inte koll på hur MJ levde då.
Kanske Xfiles har någon förklaring till vilka som skulle kunna ha sovit i MJs säng och vilka pojkar han umgicks med vid den tiden?

Ja ni kommer säkert komma med någon vettig förklaring, bortförklaring. De allra flesta MJ fansen ser jag som icke trovärdiga, men få se vad ni hittar på.
Senast redigerad av Liljor 2019-04-07 kl. 19:26.
Citera
2019-04-07, 19:15
Medlem
Citat:
1. Och vad säger Brandi ? Har hon inte sovit med MJ också och varit i närheten när Wade var där?

2. Det var inte heller Wades syster till exempel

3. De andra heter ju Robson i efternamn, så det är inte så objektiva heller.
1. Det är ert jobb att visa att Brandi varit närvarande vid något relevant tillfälle. Men ni hade antagligen tapetserat hela Internet med det redan om så var fallet, så antagligen inte.

2. Jo, systern var flera år äldre.

3. Jo, för ”Wade” betyder inte samma sak för släkten Robson som ”Michael” betyder för släkten Jackson. Wade är en nobody, och släkt och vänner lämnar honom i sticket om han gör bort sig. Michael Jackson däremot skulle kunna träffa släkten med ett par småpojkar diandes från vardera bröstvårta och de skulle fortfarande bedyra hans oskuld, eftersom han är deras heliga bankomat.
Citera
2019-04-07, 20:13
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Man kan inte skylla på MJs advokater att blod, sperma och fingeravtryck som hittades hos MJ inte matchade de påstådda offren. Sen har jag inte så bra koll om städerskan, men jag tycker det hon säger under ed är värt mer än vad hon säljer till tabloider (om det är hon vi pratar om).

Vittnen som är utpressade och hotade kan mycket väl ljuga sig blå under ed, för att sen träda fram när gärningsmannen är död och faran över. Det måste du väl ändå medge. Och vart ska man vända sig då, om inte till media?

Jag tänker på en av städerskorna, som var med i 60 minutes, men det finns flera. En bodyguard som verkade ångra sig som fan tänker jag på också. Men hon är väl en girig lögnare hon med enligt fansen, eller varför inte rasist också för hon var vit och blond.

Citat:

Jag skulle vilja veta vad MJ själv sa om att det fanns sperma från andra i hans säng. Det är väl vad som är intressant här.

Kokain i kallingarna hade han också, vad svarade han på hur det kom dit?

Det vore också intressant att veta hur MJ har reagerat vid polisförhör. Han han nånsin pratat med polisen utan att ha ett advokatteam närvarande? Har svårt tänka mig det, men de lär ju varit på honom som fan eftersom han påstås vara trakasserad och förföljd av illvilliga rasister etc inom polisväsendet. För mycket synd om stackars lilla oskyldiga mig-snack från MJ, det rimmar illa med hur hård och manipulativ han är dessemellan.
Senast redigerad av SmurfSmurf 2019-04-07 kl. 20:20.
Citera
2019-04-07, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Jag skulle vilja veta vad MJ själv sa om att det fanns sperma från andra i hans säng. Det är väl vad som är intressant här.

Kokain i kallingarna hade han också, vad svarade han på hur det kom dit?

Enligt fansen planterade polisen kokainet i hans kalsonger:

https://www.google.se/amp/s/vindicatemj.wordpress.com/2011/01/21/dirty-laundry-and-cocaine-in-michaels-home-it-was-a-set-up/amp/
Citera
2019-04-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beyondantares

https://www.google.se/amp/s/vindicatemj.wordpress.com/2011/01/21/dirty-laundry-and-cocaine-in-michaels-home-it-was-a-set-up/amp/

Åh nu får de ge sig.
Citera
2019-04-07, 20:34
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Hm, ok. Om jag vore snut och skulle plantera bevis, vore inte kokain i kallingarna nåt försthandsval precis. Det ska alltid vara nån sån där långsökt förklaring och det kommer inte från honom själv utan fansen får hitta på saker och sen sprida runt det som de vill.

Men vad har MJ själv sagt om kokainet och andra mäns sperma? Talande tystnad?
Citera
2019-04-07, 23:25
Medlem
Terry George, pojken som allt började med. (?) Här står det kort om honom plus ett klipp där han blir intervjuad om telefonsexet med MJ som inte gick som MJ tänkt.

https://mjandboys.wordpress.com/2017/03/17/michael-jackson-and-terry-george-1979-1981/

Längst ner kommentarer från folk:

You got to be “kidding”. How many boys are we talking about here? Damn. I just found the site today, while trying to adjust my inner compas to the new “Leaving Neverland” allegations… the more that crop up, the creepier it gets. There is no smoking gun but with Terry George is gets much too close for comfort as Terry George has not tried any money-making deals like some of the others well-known cases. I am getting close to wanting my money back for all the records.

https://www.youtube.com/watch?v=TcQ5qe4yo7g

Citat:
Men vad har MJ själv sagt om kokainet och andra mäns sperma? Talande tystnad?

Orkar någon kolla upp det? X-files jobbar nog för fullt för att komma på vad han ska säga om dagens inlägg.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-07 kl. 23:55.
Citera
2019-04-08, 00:10
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Utöver de fyra har Michael anklagats av Terry George (1979): ”claimed that Michael Jackson masturbated while talking to him on the telephone” och Jason Francia (tidigt 90-tal): ”claimed that Michael Jackson touched his private parts on sereval occasions while tickling him between the ages of seven and ten. He was paid off with two million dollars.”

Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Terry George, pojken som allt började med. (?) Här står det kort om honom plus ett klipp där han blir intervjuad om telefonsexet med MJ som inte gick som MJ tänkt.

HAHAHA! Jag älskar hur ni nämner Terry, en man som åklagaren Sneddon kallade för "not clear in his mind". Fyfan så jävla kul!!!! Ska vi köra lite bakläxa igen da?

Han ägde en telefonsex linje och ett gay chattforum som han ville promota och hävdade att MJ hade pratat kinky med honom i telefon, detta för att locka besökare till hans business. Han hade inspelade samtal med MJ men som inte var sexuella överhuvudtaget. OM så var fallet hade dessa samtal läckts för längesedan eller tagits upp av media. I samtalen som Terry spelade in så pratade han och MJ endast om allmänna saker och han nämner hur exalterad han är över att få träffa MJ. Han lockade besökare till sina sidor genom att hävda han hade inspelade samtal med MJ. Sedan helt plötsligt efter 1993 (dvs efter Chandler blev offentligt) så hävdar han att MJ hade telefonsex med honom år 1979 - återigen. Detta rapporterade han aldrig till polisen varken 1979 eller 1993. År 2003 blev han konfronterad igen att han hade ljugit om MJ och då sa till journalisten Louis Theroux att det var en vän till honom som sagt till pressen att MJ haft telefonsex med honom, och inte han själv, och pratar istället med Louis om hans vänskap (citat: "great friendship") med MJ. LOL!

Här har ni en skärmdump på hans Twitter efter MJ gick bort där han anklagar pressen för att hitta på historier om honom och MJ. Låter detta som om han har blivit sexuellt utnyttjad eller? LOL
Länk: https://imgur.com/7bTzDCQ

Citat:
Han ägde även en nakenbild som ansågs föreställa Jonathan Spence (en pojke han ofta sov ihop med) som konfiskerades 1993. Ofta hävdas att ett sånt foto aldrig existerade eftersom det inte användes som bevis i rättegången 2005; i själva verket kunde det inte användas eftersom Spence inte var en av målsägarna i rättegången. Utöver att det beskrevs i en motion från åklagarna diskuterades det av Jacksons försvar i rätten. Här är ett utdrag ur rättsprotokollet: https://www.mjfacts.com/wp-content/uploads/2016/07/oxman-photos.png

Ursäkta??? Varför ljuger du? Vi har redan gått igenom detta.

Såklart det INTE fanns en bild på Spence eller någon annan naken pojke som vissa hävdar. Utdraget du hänvisar till visar att försvaret har ingen aning om vad för bilder på pojkar som åklagarna vill ha med. De har inte fått den informationen. Den såkallade bilden på Spence presenterades aldrig för rätten - eftersom det inte fanns en bild. Inse det!

Åklagarna som har bedrivit en häxjakt på MJ sedan 1993 har efter denna "motion" aldrig mer någonsin nämnt några bilder på småpojkar, varken i rätten eller i andra "motions" på de bevis de ville ta med under rättegången 2005. Det finns absolut inga som helst bevis på att det existerar en bild på Spence.

På tal om Jonathan Spence så hävdar han å andra sidan att Wade Robsons advokater trakasserar honom. Wade har bett rätten att Spence med TVÅNG ska lämna ut sina journaler eftersom Wade vill ha hans "medical, psychotherapeutic and sexual histories" och Wades advokat kallar honom för "an uncooperative witness".

Spence svarar: "Plaintiff's bullying behavior toward a non-party is inexcusable and speaks for itself. Mr Robson merely proffered an argument that such information is generally relevant and has made no showing whatsoever that he has a compelling need for information protected by Spence's right to privacy. It's a fishing expeditions that would require the disclosure of private information are not allowed".

Spence vill absolut INTE vittna för Wade enligt hans objection: "Spence objects to the Subpoena" och Spence advokat skriver följande till rätten "It’s highly unlikely that a deposition will lead to discovery of admissible evidence. Furthermore, Spence doesn’t know Robson and have no information about Robson’s claims".

Källa: https://www.scribd.com/document/3602...e-Order-Motion
Senast redigerad av Xfiles 2019-04-08 kl. 01:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in