2019-03-29, 17:23
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Hur smaskar man på ett ollon?
Ett bett? Aj som fan i så fall
Citera
2019-03-29, 17:24
Medlem
Det är väl såsen de smaskar på, korven slickar de bara på.
Citera
2019-03-29, 17:25
Medlem
Väx upp.
Citera
2019-03-29, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aoaz
Väx upp.
Åhh. Det är bara att fråga på. Har hundratals tals frågor som väntar på svar. En del barnsliga en del seriösa. Det är väl ett sånt forum.
Citera
2019-03-29, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorcris
Tjejer gillar ni att snacka på ett stort ollon eller spelar storleken på ollonet mindre roll. Antar att klittan är motsvarigheten för oss killar. Snaska på en stor klitta är sjukt nice.

Hmm, jag smaskar nog hellre på en liten klitta.
Citera
2019-03-29, 17:43
Medlem
Heauxms avatar
Ollon är väl trevligt ja.
Citera
2019-03-29, 17:44
Medlem
Hur gör de då?

Står de upp i grupp på ett megaollon?
Citera
2019-04-04, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Hur stor kan en kuk bli egentligen? Finns det något officiellt rekord?
Kan nog bli över 30cm.skulle va ok om dom är 18-22cm.låvar storleken ha stor betydelse.att min kompis redan viste hur ja ej klara till å styra ligget,lika sugen på en 3 kant,med ett litet handtag skulle va nyfiket pinsam syn nästa tjej få leva upp till,nån redo
Citera
2019-04-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Pumpar, extenders, och dylikt, kan funka, men jag vill hellre rekommendera att starta med manuella övningar. Typ jelqing och sträckövningar för hand. Kolla upp några av de här sidorna, så får du lite inblick i hur det går till:
https://mattersofsize.com
https://www.pegym.com/forums/
https://www.thundersplace.org/public-forums/

Har själv ökat min längd och tjocklek lite vid dessa övningarna över de senaste två åren (90% av växten hände det första halvåret). Man behöver inte ägna hela sin tid till det. En halvtimme till en timme, fire till fem dagar i veckan, räcker för de flesta. Några ser bra växt den inom den första månaden, medan andra kan hålla på i tre månader, eller även ett år, innan de ser någon skillnad. Testa på, och inte lystna på alla nay-sayers.

Oavsett om du väljer att pröva på, tycker jag inte du skall ha några negativa tanker om din nuvarande storlek. Den är över medels, borde duga mer än nog. Ett annat skäl till att göra sådana övningar (särskilld jelqing) är för erektionskvalitén. Det är vanligtvis den första virkningen man märker. Så även om du inte behöver mer längd eller tjocklek, är det hårdare och lättare framkallande ståndet värt det i sig själv.
man känner sig djupt älskad över att hur ska man förebereda att bli lämnad över ja på 12cm blev för lite till hennes behov å att veta att ja ej kan ge samlag
Citera
2019-04-04, 22:12
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dennisnr1
Kan nog bli över 30cm.skulle va ok om dom är 18-22cm.låvar storleken ha stor betydelse.att min kompis redan viste hur ja ej klara till å styra ligget,lika sugen på en 3 kant,med ett litet handtag skulle va nyfiket pinsam syn nästa tjej få leva upp till,nån redo
Whatever you are smoking, dude...
Läs och formulera om när du är vid dina sinnens fulla bruk så kanske vi kan förstå vad du vill ha sagt.
Citera
2019-04-04, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Whatever you are smoking, dude...
Läs och formulera om när du är vid dina sinnens fulla bruk så kanske vi kan förstå vad du vill ha sagt.
Hur man ska våga träffa en ny tjej,men vet inte om ja e redo till hennes syn på den viktiga å kunnande till å låta hon behöva skämmas när hennes kompisar kanske redan hunnit avslöja de.Tro du man är attraktiv hos tjejerna .blir de adjö efter hon inser att ryktet om att ja är knappt klara å få min förra på 3 år .Sen att ja för liten å kändes ej vid samlag
Citera
2019-04-07, 23:16
Medlem
Droodsters avatar
Min KK kontrollmätte i helgen. 20cm lång och 18cm i omkrets.

"Inte undra på att det gör ont"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in