Citat:
Det är bara en massa skit de försöker blåsa osäkra män på, hade det varit ett seriöst alternativ hade det funnits forskning på det samt plockats upp av seriösa företag. Fatta vilken kassako att på ett bevisat sätt kunna erbjuda det!Tack för pepp!!
Nja, Jag tror hellre att jag skulle ta livet av mig istället för att gå till en psykolog och gråta över att jag har en liten penis! Snacka om att det lilla självförtroende man har kvar skulle gå ned i botten.
Jag kan inte se det framför mig att det någonsin skulle hända..
Bara att nämna det här på ett anonymt forum får mig nästan att skämmas lite.
Går det verkligen inte att förstora sin penis? Jag har surfat runt lite på det och sett att det finns olika sträckövningar som man kan göra samt en grej som heter jett-extender och andra liknande redskap som man ska bära i några timmar varje dag som ökar längden efter några månader?
Förmodligen så är det väl bara bluff eftersom det finns så mycket reklam om det. Men samtidigt så tänker man ju lite "ingen rök utan eld"?
Att skära sönder min penis i en operation skulle jag aldrig göra. Då lever jag hellre med den. Precis som jag heller aldrig skulle våga operera ögonen för att slippa glasögonen. En del saker chansar men inte med.
Nja, Jag tror hellre att jag skulle ta livet av mig istället för att gå till en psykolog och gråta över att jag har en liten penis! Snacka om att det lilla självförtroende man har kvar skulle gå ned i botten.
Jag kan inte se det framför mig att det någonsin skulle hända..
Bara att nämna det här på ett anonymt forum får mig nästan att skämmas lite.
Går det verkligen inte att förstora sin penis? Jag har surfat runt lite på det och sett att det finns olika sträckövningar som man kan göra samt en grej som heter jett-extender och andra liknande redskap som man ska bära i några timmar varje dag som ökar längden efter några månader?
Förmodligen så är det väl bara bluff eftersom det finns så mycket reklam om det. Men samtidigt så tänker man ju lite "ingen rök utan eld"?
Att skära sönder min penis i en operation skulle jag aldrig göra. Då lever jag hellre med den. Precis som jag heller aldrig skulle våga operera ögonen för att slippa glasögonen. En del saker chansar men inte med.
Bara tanken på att gå med en apparat och slita ut senor och ligament för att få någon cm extra vid sex är ju så horribelt korkad så man undrar vart man ska ta vägen. Att överväga smärta, enormt mycket nedlagd tid och eventuellt skador för att försöka uppnå det är mycket oroväckande psykiskt sett.
Om du faktiskt skulle fråga din tjej om det tror jag hon med stor sannolikhet skulle tro du tappat förståndet helt och vara en långt större risk för att hon lämnar dig än nuvarande problem. Jag hade kunnat ha förståelse om du hade en på 8-10 cm men när du har de mått du har är det inget annat än ren och skär galenskap, fan vad nöjd för att du har den du har. Det är många som har bra mycket mindre än så kan jag lova dig utan att ha problem med tjejer i sängen.
Ta en gurka eller dyl som är tex 16 cm sen tar du en som är 17 cm och fundera därefter om du anser det vara världsomvälvande att få den där extra cm ens OM det varit möjligt. Betänk sedan att du är din tjej som bara ser en av dem helt utan jämlikar i ett tillstånd där hon vill ha dig, är upphetsad och älskar dig....tror du då seriöst hon skulle på minsta sätt uppskatta eller märka en skillnad av den diffen? är ju i övrigt även så att om 99,5% av alla kvinnorna som har killar med mindre utrustning fick välja skulle de ta en cm i tjocklek före en cm i längd alla dagar i veckan.