2019-03-26, 09:49
Medlem
mastejags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Tack för pepp!!

Nja, Jag tror hellre att jag skulle ta livet av mig istället för att gå till en psykolog och gråta över att jag har en liten penis! Snacka om att det lilla självförtroende man har kvar skulle gå ned i botten.
Jag kan inte se det framför mig att det någonsin skulle hända..

Bara att nämna det här på ett anonymt forum får mig nästan att skämmas lite.
Går det verkligen inte att förstora sin penis? Jag har surfat runt lite på det och sett att det finns olika sträckövningar som man kan göra samt en grej som heter jett-extender och andra liknande redskap som man ska bära i några timmar varje dag som ökar längden efter några månader?
Förmodligen så är det väl bara bluff eftersom det finns så mycket reklam om det. Men samtidigt så tänker man ju lite "ingen rök utan eld"?

Att skära sönder min penis i en operation skulle jag aldrig göra. Då lever jag hellre med den. Precis som jag heller aldrig skulle våga operera ögonen för att slippa glasögonen. En del saker chansar men inte med.
Det är bara en massa skit de försöker blåsa osäkra män på, hade det varit ett seriöst alternativ hade det funnits forskning på det samt plockats upp av seriösa företag. Fatta vilken kassako att på ett bevisat sätt kunna erbjuda det!

Bara tanken på att gå med en apparat och slita ut senor och ligament för att få någon cm extra vid sex är ju så horribelt korkad så man undrar vart man ska ta vägen. Att överväga smärta, enormt mycket nedlagd tid och eventuellt skador för att försöka uppnå det är mycket oroväckande psykiskt sett.

Om du faktiskt skulle fråga din tjej om det tror jag hon med stor sannolikhet skulle tro du tappat förståndet helt och vara en långt större risk för att hon lämnar dig än nuvarande problem. Jag hade kunnat ha förståelse om du hade en på 8-10 cm men när du har de mått du har är det inget annat än ren och skär galenskap, fan vad nöjd för att du har den du har. Det är många som har bra mycket mindre än så kan jag lova dig utan att ha problem med tjejer i sängen.

Ta en gurka eller dyl som är tex 16 cm sen tar du en som är 17 cm och fundera därefter om du anser det vara världsomvälvande att få den där extra cm ens OM det varit möjligt. Betänk sedan att du är din tjej som bara ser en av dem helt utan jämlikar i ett tillstånd där hon vill ha dig, är upphetsad och älskar dig....tror du då seriöst hon skulle på minsta sätt uppskatta eller märka en skillnad av den diffen? är ju i övrigt även så att om 99,5% av alla kvinnorna som har killar med mindre utrustning fick välja skulle de ta en cm i tjocklek före en cm i längd alla dagar i veckan.
Citera
2019-03-26, 15:54
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissability
Den där omkrettssiffran är lite märklig och ligger klart under de flesta andra studier, så den kan man nog ta med en nypa salt - skulle nog tro att medel där är någonstans 11.5 -12.

Annars kan jag bara hålla med ovanstående, du är klart över medel och borde hellre lägga pengar på en psykolog.

Ett alternativt tips om du knullar med kondom: eftersom du tror att du är liten antar jag att du köper normalstora kondomer - testa att köpa någon större modell istället. Du är såpass grov att den kommer sitta bra och den kommer vara mycket skönare att använda eftersom den kniper åt mindre. Genom detta borde du också kunna förstå att du är större (grövre) än medel

Skulle också våga påstå att det är steg 1 för att få bra samlag med kondom. Att gå till rätt storlek är verkligen som natt och dag, ståndet är fan så mycket lättare att hålla och då kan man också fokusera på att njuta lättare.

"MySize" förändrade verkligen kondomknullandet. Visst är den där supertunna "gladpack-kondomen" skönare som formar sig efter kuken, men den prasslar lite för mycket.
Citera
2019-03-26, 16:26
Medlem
Citat:
Mitt första inlägg här!

Jag är en bit över 40 år och har alltid lidit av att det känts som min kuk är liten/mindre! Eller lidit är väl att ta i kanske och det aldrig någon som har klagat men i offentliga duschar så har jag alltid känt mig minst.
Det här med kukstorlek är inget som jag tänkt på så mycjet och jag har alltid haft ett bra sexliv med min fru. Om hon saknat några cm så är det iallafall aldrig något som hon talat om för mig.
Vi skilde oss förra året efter många år tillsammans och ett par barn. Hon knullade vid sidan om så tankarna började fara iväg om hon var missnöjd och ville ha större doningar. Är såklart mer bakom skilsmässan men jag har inte kunnat släppa tankarna och mår skitdåligt över det.

Min lille penis är ca 8 cm i slakt tillstånd och 12,5 cm bred runt ollonet
när den är erigerad så är den ca 16,5 på längden om jag trycker in linjalen mot blygdbenet och omkretsen är 14,3 ( mätte runt rot,mitten och ollon och delade på 3)

om man kollar på rfsu så ska ju medelpenis vara 15 på längd och 10?? på omkrets så där ligger jag ju "bra" till. Varför känns det som att jag har världens minsta penis?
Ljuger rfsu om dessa mått för att få oss med mindre penis mer normala?

Jag har träffat en ny kvinna och vi har haft sex några gånger ( tagit cilais i smyg innan pga nervositet) Hon säger att den den är väldigt skön! Eller de exakta orden var "inte så lång men bra omkrets"

Jag kan inte njuta av sexet eftersom det känns som att hon bara säger så för att inte göra mig och min lille kuk ledsen.
Fan blir galen på det här! Finns det nåt sätt att förstora sin penis? Jag är beredd att göra allt och skulle lätt kunna betala 100 000 kr om det går att förlänga några cm.

tack för ordet!

Hur står det till med vikten?

Tänker om det är så att du har ett par cm dolda under fettet som du räknar dig till godo. Om det vore så, kanske det hade varit något att fundera på att fixa till? Om inte annat så lär du dra nytta av det psykologiskt för du ser helt plötsligt mycket större ut och den nya kvinnan skulle säkert reagera likadant.

Man ska inte glömma att det visuella gör mycket.
Citera
2019-03-26, 17:13
Medlem
Citat:
Går det verkligen inte att förstora sin penis? Jag har surfat runt lite på det och sett att det finns olika sträckövningar som man kan göra samt en grej som heter jett-extender och andra liknande redskap som man ska bära i några timmar varje dag som ökar längden efter några månader?
Förmodligen så är det väl bara bluff eftersom det finns så mycket reklam om det. Men samtidigt så tänker man ju lite "ingen rök utan eld"?
Pumpar, extenders, och dylikt, kan funka, men jag vill hellre rekommendera att starta med manuella övningar. Typ jelqing och sträckövningar för hand. Kolla upp några av de här sidorna, så får du lite inblick i hur det går till:
https://mattersofsize.com
https://www.pegym.com/forums/
https://www.thundersplace.org/public-forums/

Har själv ökat min längd och tjocklek lite vid dessa övningarna över de senaste två åren (90% av växten hände det första halvåret). Man behöver inte ägna hela sin tid till det. En halvtimme till en timme, fire till fem dagar i veckan, räcker för de flesta. Några ser bra växt den inom den första månaden, medan andra kan hålla på i tre månader, eller även ett år, innan de ser någon skillnad. Testa på, och inte lystna på alla nay-sayers.

Oavsett om du väljer att pröva på, tycker jag inte du skall ha några negativa tanker om din nuvarande storlek. Den är över medels, borde duga mer än nog. Ett annat skäl till att göra sådana övningar (särskilld jelqing) är för erektionskvalitén. Det är vanligtvis den första virkningen man märker. Så även om du inte behöver mer längd eller tjocklek, är det hårdare och lättare framkallande ståndet värt det i sig själv.
Citera
2019-03-26, 19:18
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Fan blir galen på det här! Finns det nåt sätt att förstora sin penis?
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Man behöver inte ägna hela sin tid till det. En halvtimme till en timme, fyra till fem dagar i veckan, räcker för de flesta. Några ser bra växt den inom den första månaden, medan andra kan hålla på i tre månader, eller även ett år, innan de ser någon skillnad.

Så, 30-60min per gång, 4-5ggr per vecka i att från någon månad till ett år?
Om K-Glitchen skulle lägga den tiden på att gå till gymmet och tänka lite på kosten så skulle han kunna bli rätt vältränad!
Nu vet jag inte hurdan kroppsform K-Glitchen har men jag känner ändå att det är läge att citera en polare på 11cm hård (enligt hans egen utsago): "Jag fick betydligt fler tjejer som var intresserade när jag blev tränad!"
Alltså, han fick ligga betydligt mer pga sin mer vältränade kropp, och med många nöjda damer, trots att hans dick hade samma storlek.
Citera
2019-03-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Så, 30-60min per gång, 4-5ggr per vecka i att från någon månad till ett år?
Om K-Glitchen skulle lägga den tiden på att gå till gymmet och tänka lite på kosten så skulle han kunna bli rätt vältränad!
Nu vet jag inte hurdan kroppsform K-Glitchen har men jag känner ändå att det är läge att citera en polare på 11cm hård (enligt hans egen utsago): "Jag fick betydligt fler tjejer som var intresserade när jag blev tränad!"
Alltså, han fick ligga betydligt mer pga sin mer vältränade kropp, och med många nöjda damer, trots att hans dick hade samma storlek.
Själv gör jag båda saker. Bättre än att spendera sin tid på att kolla på TV, och när man väl kommit in i rutinen, upplevs det hellre som rekreation än ett jobb. Men så klart, om man inte ser något skäl för att förstora kuken, och trivs med det man har, finns det många andra sätt att använda sin fritid som är mer värdefullt.
Senast redigerad av N0rrb4gg 2019-03-26 kl. 21:36.
Citera
2019-03-28, 15:54
Medlem
Sitter man här med en grower kuk på 6-7 cm lång och 8 cm omkrets som sedan blir 17 lång och 12,5 i omkrets. Hatar den alla verkar ha så mycket tjockare
Citera
2019-03-29, 17:13
Avslutad
Tjejer gilla ni att snacka på ett stort ollon.

Tjejer gillar ni att snacka på ett stort ollon eller spelar storleken på ollonet mindre roll. Antar att klittan är motsvarigheten för oss killar. Snaska på en stor klitta är sjukt nice.
Citera
2019-03-29, 17:16
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorcris
Tjejer gillar ni att snacka på ett stort ollon eller spelar storleken på ollonet mindre roll. Antar att klittan är motsvarigheten för oss killar. Snaska på en stor klitta är sjukt nice.
Snacka? Brukar hondjuren prata med pinnen menar du?
Citera
Avslutad
Smaska ska det vara.
Citera
Medlem
Finnj-vels avatar
Vad menar du med snacka? Som ett snack? Man äter ett snack, man snackar på lite snack? För dom som inte är lika höga som jag och TS så menar vi att äta en liten godbit.

Jag har läst att kvinnors klitoris är ungefär lika känslig som mannens ollon. Att smacka på den kan ju vara trevligt men jag ser hellre min dam med kuken mot halsen än att hon ska stanna vid ollonet för mycket. Ursäkta ordvalen.
Citera
2019-03-29, 17:18
Bannlyst
Hur smaskar man på ett ollon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här