Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Alla vet att SD hotat sherlock och det vet du med! Om det var direkt eller genom någon som känner SD vill jag ha osagt. Sherlock kände Lena och det vet du med!! Det är ingen outning, var fan har du varit när det talats om detta och sherlock talat om detta själv?
Nej, det visste jag inte.
Räknar inte med att bli trodd, men mitt samvete är rent. Jag ljuger inte.
OnT: Jaså SD har hotat Sherlock?
Som jag minns det så var Sherlock ett konto av det där lite tuffare slaget. Ett konto som med eftertryck påstod sig vara "en riktig man", minsann. En som kunde ta för sig, en som inte lät sig hunsas, fr f a inte av en person som SD som kontot Sherlock beskrev hade ögon som kom från ett klövdjur. Kaxig typ, så uppfattade jag att Sherlock ville bli uppfattad som.
Men nu kommer du med nyheter, åtminstone för mig. SD skall enligt dig alltså ha hotat Sherlock, rätt uppfattat?
För om det där stämmer, jag får försöka lita på ditt påstående -ja, då får jag inte ihop bilden. Om Sherlock berättat att SD hotat honom, då undrar jag vad den kaxige Sherlock gjorde åt saken, vet du det?
För om Sherlock inte vill framstå som en 'sissy' får han väl berätta vilka åtgärder han vidtog mot SD, tycker du inte det?
Eller sökte sig Sherlock till tråden och berättade att SD hotat honom, bara för att här i tråden söka sympati?
Jag blir inte klok på det här. Blir du? På riktigt?