2019-04-07, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Är det konstigt att han räknar ner dagarna till något event som troligtvis ska ske i det huset på bilden? Och skrivit CU = Vi ses, till andra som också ska närvara?

Glöm det! vet du det säkert?
Citera
2019-04-07, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Har det skrivits så i tråden?
Att SD såg arg ut när han såg LW tillsammans med ett Flashback-konto?
Eller pågår det outning här i tråden? Utan att nån reagerar?
Berätta gärna för mig varför ingen tycks bry sig, ingen mer än jag?

Han har själv berättat det i tråden så mitt råd är, läs tråden!! En gång till!
Citera
2019-04-07, 22:15
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera

Det är så jag spekulerar och tolkar bilden. Vad skulle det annars kunna vara?
Jag tycker inte att det är någon gliring iaf, om det var denna logg som åsyftades förut.
Citera
2019-04-07, 22:15
Medlem
Citat:

Alla vet att SD hotat sherlock och det vet du med! Om det var direkt eller genom någon som känner SD vill jag ha osagt. Sherlock kände Lena och det vet du med!! Det är ingen outning, var fan har du varit när det talats om detta och sherlock talat om detta själv?
Senast redigerad av Medimera 2019-04-07 kl. 22:20.
Citera
2019-04-07, 22:27
Medlem
Honan6s avatar
Citat:

Visst är det konstigt att en psykolog inte vill se hur tydligt MGM "retades" när han dessutom hade en nedräkning som inte alls stämde i tid till eventet han anmält sig till.
Citera
2019-04-07, 22:34
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:

Läs tidigare inlägg i tråden.
Det är enklare att ha åsikter om man vet vad som diskuteras.
Citera
2019-04-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Visst är det konstigt att en psykolog inte vill se hur tydligt MGM "retades" när han dessutom hade en nedräkning som inte alls stämde i tid till eventet han anmält sig till.

Ja "psykologen" verkar ha problem och insikt över hur vissa personer är funtade.
Citera
2019-04-07, 23:01
Medlem
Citat:
Ja du missade eftersom SD tog bort inlägget 😂
Vad stod det?
Citera
2019-04-07, 23:01
Medlem
Citat:
Alla vet att SD hotat sherlock och det vet du med! Om det var direkt eller genom någon som känner SD vill jag ha osagt. Sherlock kände Lena och det vet du med!! Det är ingen outning, var fan har du varit när det talats om detta och sherlock talat om detta själv?
Nej, det visste jag inte.
Räknar inte med att bli trodd, men mitt samvete är rent. Jag ljuger inte.

OnT: Jaså SD har hotat Sherlock?
Som jag minns det så var Sherlock ett konto av det där lite tuffare slaget. Ett konto som med eftertryck påstod sig vara "en riktig man", minsann. En som kunde ta för sig, en som inte lät sig hunsas, fr f a inte av en person som SD som kontot Sherlock beskrev hade ögon som kom från ett klövdjur. Kaxig typ, så uppfattade jag att Sherlock ville bli uppfattad som.

Men nu kommer du med nyheter, åtminstone för mig. SD skall enligt dig alltså ha hotat Sherlock, rätt uppfattat?
För om det där stämmer, jag får försöka lita på ditt påstående -ja, då får jag inte ihop bilden. Om Sherlock berättat att SD hotat honom, då undrar jag vad den kaxige Sherlock gjorde åt saken, vet du det?
För om Sherlock inte vill framstå som en 'sissy' får han väl berätta vilka åtgärder han vidtog mot SD, tycker du inte det?
Eller sökte sig Sherlock till tråden och berättade att SD hotat honom, bara för att här i tråden söka sympati?
Jag blir inte klok på det här. Blir du? På riktigt?
Citera
2019-04-07, 23:10
Medlem
Citat:
Nej, det visste jag inte.
Räknar inte med att bli trodd, men mitt samvete är rent. Jag ljuger inte.

OnT: Jaså SD har hotat Sherlock?
Som jag minns det så var Sherlock ett konto av det där lite tuffare slaget. Ett konto som med eftertryck påstod sig vara "en riktig man", minsann. En som kunde ta för sig, en som inte lät sig hunsas, fr f a inte av en person som SD som kontot Sherlock beskrev hade ögon som kom från ett klövdjur. Kaxig typ, så uppfattade jag att Sherlock ville bli uppfattad som.

Men nu kommer du med nyheter, åtminstone för mig. SD skall enligt dig alltså ha hotat Sherlock, rätt uppfattat?
För om det där stämmer, jag får försöka lita på ditt påstående -ja, då får jag inte ihop bilden. Om Sherlock berättat att SD hotat honom, då undrar jag vad den kaxige Sherlock gjorde åt saken, vet du det?
För om Sherlock inte vill framstå som en 'sissy' får han väl berätta vilka åtgärder han vidtog mot SD, tycker du inte det?
Eller sökte sig Sherlock till tråden och berättade att SD hotat honom, bara för att här i tråden söka sympati?
Jag blir inte klok på det här. Blir du? På riktigt?

Sherlock har varit länge i tråden.
Jag vet inte om SD hotat direkt eller indirekt.
I alla fall fick han hot på pm om jag förstått det rätt och däribland att "de" vet vem han är in real life.
Citera
2019-04-07, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Läs tidigare inlägg i tråden.
Det är enklare att ha åsikter om man vet vad som diskuteras.
Det är enklare om du svarar på de frågor du får, för då behöver frågorna inte upprepas.

OnT: Det gällde det där med att du påstod att det om och om igen postades inlägg där Kyrkan kom att hamna i centrum för debatt, trots att Polisen avfört den. Den ansågs inte vara inblandad i mordet på LW.
Men som jag replikerade, så har frågan om Kyrkan INTE varit uppe, utan diskussionen har vid ett antal tillfällen kretsat kring om det skulle röra sig om en religiös, förvirrad fanatiker som utfört dådet.

Du hoppsann har medvetet lämnat felaktig info i tråden! Varför gör du så?
Varför hukar du för frågor du själv, genom oriktighet, har gett upphov till?
Väntar på ditt svar.
Citera
2019-04-07, 23:14
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Sherlock har varit länge i tråden.
Jag vet inte om SD hotat direkt eller indirekt.
I alla fall fick han hot på pm om jag förstått det rätt och däribland att "de" vet vem han är in real life.

Jag minns inte exakt, men jag har för mig detektiven berättade att det var SD:s buddie JG och flera som hade skrivit meddelanden till honom. Nämnde han SD också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in