2019-04-07, 20:25
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Rosamund, jag vet inte hur du tänker men det handlsr inte om vad han tar bort för inlägg utan vad för inlägg han lägger upp för beskådning. Han ger pikar till trådläsare och det är väl osmakligt och sjukt om något?

Han verkar vara en kallsinnig jä..vel!

Ska vi diskutera exfrun också som inte fällt en tår offentligt för sin mördade väninna.
Snarare ser hon väldigt lycklig ut på bilderna de lägger upp på deras turer i somras.
Skumt är det pch det ser väl utredarna också.

Ja han kanske är kallsinnig men jag dömer inte utifrån den fasad människor ofta har utåt i sociala medier eller som i detta fall GC-loggar.

För min del säger det ingenting hur ledsen en människa är inombords bara för att den utåt ser stark ut.
Vad väntar ni på egentligen? Att de ska posta bilder och texter när de sitter hemma och gråter? Självklart försöker de göra normala aktiviteter på dagarna och publicerar dessa bilder utåt.
Citera
2019-04-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ja han kanske är kallsinnig men jag dömer inte utifrån den fasad människor ofta har utåt i sociala medier eller som i detta fall GC-loggar.

För min del säger det ingenting hur ledsen en människa är inombords bara för att den utåt ser stark ut.
Vad väntar ni på egentligen? Att de ska posta bilder och texter när de sitter hemma och gråter? Självklart försöker de göra normala aktiviteter på dagarna och publicerar dessa bilder utåt.

Absolut ska de leva ett vanligt liv, de kan ju vara oskyldiga, men det handlar om hans gliringar till Honan6. Vem gör så om man är oskyldig eller skyldig? Man håller låg profil om man är "normalt funtad"
Citera
2019-04-07, 21:22
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Absolut ska de leva ett vanligt liv, de kan ju vara oskyldiga, men det handlar om hans gliringar till Honan6. Vem gör så om man är oskyldig eller skyldig? Man håller låg profil om man är "normalt funtad"

Vilka gliringar? Jag verkar ha missat dessa.
Citera
2019-04-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Vilka gliringar? Jag verkar ha missat dessa.

Ja du missade eftersom SD tog bort inlägget 😂
Citera
2019-04-07, 21:30
Medlem
Citat:
Tack!
Med det jag fetat visar du hur totalt sönderskruvad den här tråden är!
"... om man är oskyldig eller skyldig"
Ja, det där indikerar ett häxprocesstänkande: flyter SD är han en häxa, sjunker han var säkert ändå en häxa..

Vore skoj att få ta del av vilka fler variabler du kan komma på i 'skyldig/oskyldighetsklustret'.
Citera
2019-04-07, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Driver du med mig? Det är ju uppenbart att SD följer tråden och ger budskap via sitt GC-konto som t ex inlägget där han gör en nedräkning. Tror du det är en slump att han lagt ut det och sen tog bort det efter att det påtalades i tråden?
http://forumbilder.se/I524V/dagar-och-timmar

Jag ställer ytterligare en fråga till psykologen. Vad har du för spekulation om vad som rör sig i en MGM:s huvud när hen kommunicerar med trådskrivare utanför detta forum och på olika sätt visar att hen vet vem skribenten är?

Rosamund, vad säger det dig som psykolog när du tittar på bilden?
Citera
2019-04-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Nej, det är inte alls det jag tänker på.
Jag förstår inte hur du kan tolka det så.

Jag tänker på alla som försökt att
bagatellisera misshandeln och kalla den
för knoggnuggning.
Alla som hävdat att det var SDs rätt att
misshandla henne för att få ut henne ur
bilen.
Alla som gör sig löjliga för att LW ville att
han skulle följa med in på födelsedagsfika.
Jaså det förstår du inte?
Du hävdar att LW blir misshandlad i denna tråd.
Skribenten landbandy uttryckte sina kritiska tankar kring att LW som vigselförrättare gick i säng med SD. Något som också jag starkt reagerat över och som jag fört fram här, vilket i sin tur medfört att jag sen dess är trådens hatobjekt #2, bara med en hårsmån slagen av SD.

Jag tycker landbandy har all rätt att vara upprörd över alt besviken på LW:s beteende. Är du inte alls det minsta kritisk till ett sånt beteende (gå i säng med den man vigt till en annan) som denna tråd exponerat?

Eller har du mer rejäla exempel på hur du ser att LW misshandlas här?
Du kan inte på allvar mena att diskussionen i tråden kring LW:s födelsedagsfikainbjudan är detsamma som att hon blir "misshandlad här i tråden"?
Snälla?!
Citera
2019-04-07, 21:47
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Rosamund, vad säger det dig som psykolog när du tittar på bilden?

Är det konstigt att han räknar ner dagarna till något event som troligtvis ska ske i det huset på bilden? Och skrivit CU = Vi ses, till andra som också ska närvara?
Citera
2019-04-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nej tyvärr jag vet inget om hennes förhållanden, bara att hon inte hade några när vi umgicks och att hon inte letade. Det behöver inte vara sant, men det var det hon sa.
Det förhållandet hon pratade om, den med den bisexuelle var något eller några år tidigare i tiden, typ 2014-15 kanske.
Relationen med MGl var mest som gamla kompisar, men vad jag fått höra kan det ha varit med "benefits" ibland. Bla blev tydligen coco_c arg på LW under FAD Linköping 2016 pga det. De var också kompisar men han kanske missuppfattade hennes vänlighet, är inte säker där, de kan ha haft ett kortare förhållande.

Här skriver Holmes om förhållandet m den bisexuelle. Det låter inte som om det är UW han menar m tanke på årtalen. Jag har inte hittat första inlägget om detta, men....
Citera
2019-04-07, 21:57
Medlem
Citat:
Jag svarar på detta om det går bra.
Tidigare i tråden var det sagt att när SD såg LW med Sherlock så såg han väldigt irriterad ochj arg ut.
Ett tips. Det är bra att gå tillbaka och läsa tråden igen så man inte glömmer.
Har det skrivits så i tråden?
Att SD såg arg ut när han såg LW tillsammans med ett Flashback-konto?
Eller pågår det outning här i tråden? Utan att nån reagerar?
Berätta gärna för mig varför ingen tycks bry sig, ingen mer än jag?
Citera
2019-04-07, 22:02
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Skribenten landbandy uttryckte sina kritiska tankar kring att LW som vigselförrättare gick i säng med SD. Något som också jag starkt reagerat över och som jag fört fram här, vilket i sin tur medfört att jag sen dess är trådens hatobjekt #2, bara med en hårsmån slagen av SD.

Jag tycker landbandy har all rätt att vara upprörd över alt besviken på LW:s beteende. Är du inte alls det minsta kritisk till ett sånt beteende (gå i säng med den man vigt till en annan) som denna tråd exponerat?

Du kan inte på allvar mena att diskussionen i tråden kring LW:s födelsedagsfikainbjudan är detsamma som att hon blir "misshandlad här i tråden"?
Snälla?!

Ge dig!
Jag har inte skrivit att hon blir
misshandlad i tråden.
Diskussionen handlade om hur människor
väljer sida när en kvinna har blivit
misshandlad och hur märkligt det är att
välja kvinnomisshandlarens sida.
Både IRL och i tråden.
Citera
2019-04-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78

Snälla?!

Nu vill jag svara om det är ok.
Jag tror de flesta här i tråden tycker det är oförsvarbart att en präst går i säng med någon man har vigt men.. ingen här vet omständigheterna runt detta. Allt här är spekulationer.
SDs äktenskap var kanske över för länge sedan när detta inträffade. Någon skrev tidigare att HD var lättad att SD hittat någon annan.

Mordet på LW har nog att göra med att hon gjorde någon väldigt upprörd. Någon skrev tidigare att LW raderat HDs loggar på LWs cache och det gjorde HD Jävligt arg. Hon beklagade sig för SD och han tog tag i saken och resultatet vet vi ( spekulation )Kan det vara så att det ställde till problem för HD inför den där touren i Örebro?
Jag tror alla tre, SD, HD och LW var helt besatta av geocaching och tog allt detta på blodigt allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in