2019-04-07, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Vem är Matias?
Lappen
Citera
2019-04-07, 14:24
Medlem
Zyxel04s avatar
Suzanna är väl mer realistisk? Hon har ju ingen immunitet eller liknande och de som möjligen kan rädda henne är väl.

1. Hon vinner immunitetstävlingen.
2. Dom andra i laget överanalyserar situationer och tänker "Tänk om Suzanna fick en immunitet eftersom att hon var slav som då är hemlig, hmmm... är kanske bättre att välja Mattias då"
3. Om någon väldigt oväntad händelse sker som skapar drama, dock väldigt osannolikt.

Det som gör det svårtippad är väl att typ ingen varit särskilt tydlig med vad man tycker, Sebastian och hans följeslagare snygg-Anna lär väl rösta på Suzanna, troligen Mathias också men därutöver är det ganska oklart.

Vad jag kan se verkar Robert, Tobias, Klas och Sophie vara relativt nära och skulle dem besluta sig för att rösta ut Mathias så lär dom ju få Suzanna med sig och därmed vinna Ö-rådet.

Svårigheten i sammanhanget är ju att ingen av de fyra nämnda har varit särskilt tydliga med vem dem helst vill ha ut. Verkade dock som om det fanns ett litet agg mot Anna, att typ hon gjorde lite i lägret. Har dock svårt att se dem ta ut Anna då hon verkar vara en stark pjäs.
Citera
2019-04-07, 14:54
Medlem
Screems avatar
Jag hoppas Sebastian åker pågrund av Lucas och Emilios plan på något lustigt sätt. Det hade varit väldigt underhållande!
Citera
2019-04-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Suzanna är väl mer realistisk? Hon har ju ingen immunitet eller liknande och de som möjligen kan rädda henne är väl

Hmm, jo Suzanna är definitivt i farozonen. Dock så tänker jag mig produktionen kan mycket väl dra ihop ngn story så hon bli immun. Samt så verkar ju ändå Sophie ha kommit bra kontakt med Suzanne, och ifall Suzanne för över informationen ang att Sebastian har immunitet, och de visar sig att han ej har det just innan Ö-rådet så kan de ju backfirea på henne och dom tror hon ljuger. Dock, om vi säger Sebbe vinner immunitetstävlingen och Suzanne är inte immun så finns ändå chansen att lappen åker. Då just Sophie, Tobias och Robert ha vindar med varandra, och suzanna kanske kan komma med på ett hörn, och väljer då ut lappen då han e inte produktiv.
Citera
2019-04-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Så jäkla osäker Linn känns i allt hon säger. Söker medhåll så mycket hon kan.

"Ha! Där blev ni ägda av oss tjejer. Vi tjejer kan mer än ni tror. Vi tjejer är grymma!"

Med den rösten (låter som att något har fastnat i halsen) skulle man nog tröttna ganska snabbt på hennes malande i kombination med överskottsenergin och att vara allmänt "på" hela tiden. Har inte sett alla avsnitt men det är känslan man får. Trivselfaktorn i lag Syd kan inte vara hög, den verkar förvisso ha gått ner hos lag Nord också. Men jag förstår att en person som Bonnie vill tillbaka! Kaka söker maka. Hon verkar lika dryg.
Citera
2019-04-07, 16:46
Medlem
Här hade man velat se kvällens avsnitt i förväg på tv4 play men det är inte uppe.
Citera
2019-04-07, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Hmm, jo Suzanna är definitivt i farozonen. Dock så tänker jag mig produktionen kan mycket väl dra ihop ngn story så hon bli immun. Samt så verkar ju ändå Sophie ha kommit bra kontakt med Suzanne, och ifall Suzanne för över informationen ang att Sebastian har immunitet, och de visar sig att han ej har det just innan Ö-rådet så kan de ju backfirea på henne och dom tror hon ljuger. Dock, om vi säger Sebbe vinner immunitetstävlingen och Suzanne är inte immun så finns ändå chansen att lappen åker. Då just Sophie, Tobias och Robert ha vindar med varandra, och suzanna kanske kan komma med på ett hörn, och väljer då ut lappen då han e inte produktiv.
Helt omöjligt veta vem ni pratar om när ni använder deras riktiga namn. Hur som helst så måste detta vara slutet för Robinsson, tråkigaste säsong ever. Endast Nick och Strandpojken som gör det underhållande.
Citera
2019-04-07, 18:31
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Hon ser ut som en 10-åring, med andra ord så tänder du på barn.
Du är för fan störd
Citera
2019-04-07, 20:00
Medlem
Citat:
Helt omöjligt veta vem ni pratar om när ni använder deras riktiga namn. Hur som helst så måste detta vara slutet för Robinsson, tråkigaste säsong ever. Endast Nick och Strandpojken som gör det underhållande.

Lol, räcker nog med att se programmet några få gånger samt ha IQ vid snittet för att minnas namnen. I mitt tycke iaf.
Citera
2019-04-07, 20:22
Medlem
Är Indianen och Sunes pappa kära i varandra eller (ej sexuellt)? De verkar vara så himla stolta att de tutat i bostadskvinnan att Batman är en elak figur. Hon kan ju också spela dum och inte gå på det också?
Citera
2019-04-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Lol, räcker nog med att se programmet några få gånger samt ha IQ vid snittet för att minnas namnen. I mitt tycke iaf.
Har svårt för namn men lättare för utseende.
Citera
2019-04-07, 20:30
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:

Hatar Skolan är ju helt solklart. Du är den mest korkade i den här tråden hittills. And up to some stiff competition also...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in