2019-04-06, 14:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hövdingen såg ut som en uteliggare.
Det var väl ganska uppenbart att det där rörde sig om tredje generationens kostymnisse från fastlandet vars förfäder däremot var kannibaler, och svt ville exotifiera upp honom för deltagarna samt tittarna...varpå man drog ut varannan tand utan lokal-befolknings-bedövning,
och sedan rullade & marinerade in honom i en lövhög för att sedan tvinga honom hoppa ner i trädkronorna ifrån en hovrande gräddvisp, och det var väldigt uppenbart att Claes fick hjälp ifrån produktionen att ställa rätt frågor, annars hade Claes bara frågat Hur många ungar har du? Sjuttiotvå. Hur mår din gamle far, du? Si och så.

Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Hoppas den där självgode samen åker snart. Väldigt jobbig människa. Bidrar heller ingenting till laget förutom butterhet och muttrande.
Jag tycker inte han muttrar alls eller är särskilt butter, däremot tror jag han var svartsjuk på hövdingen, då
s.k ursprungsbefolkning känner ett låtsas-band till varandra, och det finns inge mer ur-befolkad fullärd
själ än Thörnman på jorden
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-06 kl. 15:07.
Citera
2019-04-06, 15:00
Medlem
Nu hade det varit gött om lag Syd förlorat ö-rådstävlingarna i fortsättningen. Efter att ha röstat ut Adnilsson som var bra på tävlingar. Röstar man ut starka och behåller svaga ska man inte klaga sedan.

Peter i Gränslandet verkar vara en sjysst spelare. Klas gillar jag också så länge. Janika har jag heller inget emot, lite trist att hon tjatar om att inte äta djur bara.
Citera
2019-04-06, 15:09
Medlem
Crashs avatar
korta tjocka har verkligen gått från lagets minst värderade till den som styr och ställer
Citera
2019-04-06, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
.....
.....det var väldigt uppenbart att Claes fick hjälp ifrån produktionen att ställa rätt frågor, annars hade Claes bara frågat Hur många ungar har du? Sjuttiotvå. Hur mår din gamle far, du? Si och så.
......
.....

Var med andra ord helt meningslöst att de satt i laget och förberedde frågor som Claes antecknade då
Citera
2019-04-06, 20:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Var med andra ord helt meningslöst att de satt i laget och förberedde frågor som Claes antecknade då
Kanske var jag en gnutta sarkastisk..men inte omöjligt dock att SVT mellanliggande faktiskt tipsade om vissa frågor som dom senare nertecknade och gav till Klas ja.... för att göra effektfull teve, och kanske fick dom inte fråga vissa saker...för att inte få för mycket hjälp, som tex hur många barn han hade gjort , jag spekulerar som sagt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-06 kl. 20:27.
Citera
2019-04-06, 23:51
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Kanske var jag en gnutta sarkastisk..men inte omöjligt dock att SVT mellanliggande faktiskt tipsade om vissa frågor som dom senare nertecknade och gav till Klas ja.... för att göra effektfull teve, och kanske fick dom inte fråga vissa saker...för att inte få för mycket hjälp, som tex hur många barn han hade gjort , jag spekulerar som sagt

Det måste vara särskilt givande för deltagarna att SVT tipsade dem när det är Mastiff som producerar programet för TV4s räkning. Såvitt jag förstår har inte SVT haft med Robinson att göra sedan 2004. Men du kanske har annan information (?), även om detta likt de tafatta försök du gör kring händelserna i årets produktion som vanligt faller platt.
Citera
2019-04-07, 00:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Det måste vara särskilt givande för deltagarna att SVT tipsade dem när det är Mastiff som producerar programet för TV4s räkning. Såvitt jag förstår har inte SVT haft med Robinson att göra sedan 2004. Men du kanske har annan information (?), även om detta likt de tafatta försök du gör kring händelserna i årets produktion som vanligt faller platt.
Hoppsan ...jag har viss uppmärksamhets-störning varav jag är den ofrivillige tids-resenären på tillbakamässig framgång, inget nytt under solen...byt ut svt till tv4 så faller det inte platt nej, i övrigt så är jag tillfreds med att vara tafatt i tråden vad det nu än må innebära definitionsmossigt, allt du sagt har också fallit platt för mig btw exkluderat din rättelse om min lilla blunder här
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-07 kl. 00:30.
Citera
2019-04-07, 11:35
Medlem
Vem tippar vi åker ikväll? Min tippning går på Mathias.
Citera
2019-04-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d

Det är nog ingen dum gissning. Tror så med.
Citera
2019-04-07, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeusg0d
Vem är Matias?
Citera
2019-04-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Sebastian är nog den som jag ogillar mest av de som är kvar.
En självgod typ som aldrig bjuder på sig själv. För då skulle han ”göra bort” sig.
Skrattar han någonsin?
Nä! För han måste verka så jävla präktig och seriös!
Suzana sa det ganska bra i senaste avsnittet. Sebastian och Annas samtalsämnen kretsar kring vem som är mest muskulös, vem har starkast ben, vem som ser bäst ut i vattenbrynet.
Fy fan vilka motbjudande människor.

Har man Batman tattat på revbenen säger det väl en del om en själv? Tar du honom seriöst?
Citera
2019-04-07, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Åsa. Skulle inte tveka en sekund.
Hon ser ut som en 10-åring, med andra ord så tänder du på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in