2019-04-07, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Såg vilka som skulle vara med i Släng dig i brunnen till hösten. Riktigt dålig nivå denna gång så lär vara det sista man ser av det programmet.

Vart kan man se det? Var ju någon/några inkvoterade usla komiker med förra vändan.
Citera
2019-04-07, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vart kan man se det? Var ju någon/några inkvoterade usla komiker med förra vändan.

Från Petter Bristavs insta när showerna spelas in:

Norra Brunn
16/4
Felicia Tomola, Ato Karlsson, Elvira Lander, Viktor Karlsson, Tina Bergerus

17/4
Gisela Zeime, Robin Berglund, Katheryn Leroux, Jens Falk, Viktor Engberg

18/4
Jahannes Brenning, Christoffer Nyqvist, John Gillberg, Ina Lundström, Julia Roos
Citera
2019-04-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Från Petter Bristavs insta när showerna spelas in:

Norra Brunn
16/4
Felicia Tomola, Ato Karlsson, Elvira Lander, Viktor Karlsson, Tina Bergerus

17/4
Gisela Zeime, Robin Berglund, Katheryn Leroux, Jens Falk, Viktor Engberg

18/4
Jahannes Brenning, Christoffer Nyqvist, John Gillberg, Ina Lundström, Julia Roos

Släng dig i brunnen spelas alltid in i augusti så jag tvivlar starkt på den här informationen. Troligtvis utan att ens gått in på Bristavs insta antar jag att det är en av hans specialkvällar. (Det är då alla rookies skryter om att de uppträtt på brunnen utan att nämna att det är en av Petters sopkvällar...)
Citera
2019-04-07, 22:18
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Släng dig i brunnen spelas alltid in i augusti så jag tvivlar starkt på den här informationen. Troligtvis utan att ens gått in på Bristavs insta antar jag att det är en av hans specialkvällar. (Det är då alla rookies skryter om att de uppträtt på brunnen utan att nämna att det är en av Petters sopkvällar...)
Precis, det där är inte inspelningen av Släng dig i brunnen.

Jag är fruktansvärt nyfiken hur MrRosa kom fram till att det där skulle vara Släng dig i brunnen.
Citera
2019-04-08, 08:44
Medlem
LemPicas avatar
Åh vad fan !
Nu sitter den där jävla Fanny Agazzi och förstör podden igen.
Är hon den enda som tackar ja nuförtiden?
Hon är fan med jämt.
Citera
2019-04-08, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Åh vad fan !
Nu sitter den där jävla Fanny Agazzi och förstör podden igen.
Är hon den enda som tackar ja nuförtiden?
Hon är fan med jämt.

Vad hände? Värre än vanligt?
Citera
2019-04-08, 13:06
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt

Hon sitter där med sin gälla satans bebisröst och överröstar alla men har absolut noll att komma med.
Så fort någon försöker bryta igenom och få till lite flow avbryter hon men har inga poänger eller roligheter.

Jag brukar kunna ignorera och koncentrera mej på dom andra gästerna, men idag gick det bara inte.
Som jag skrev innan är hon där jämt nuförtiden så min Fanny Agazzi-tolerans är obefintlig.

Martin får ta tag i programmet och styra upp lite gäster.
Många av dom ”gamla” som återkom och faktiskt var bra är inte med så mycket eller alls nuförtiden.
Har han gjort sej ovän med såpass många nu eller är det en slump?
Citera
2019-04-08, 14:06
Medlem
Haha, jag som blev imponerad över att att den utåt sätt riksidioten Daniel Sanchez studerade på psykologiprogrammet - så visade det sig i dagens program att han "studerar" Psykologi 1 på vuxendagiset komvux

Pju... Ordningen är återställd! Riktiga tinderfasoner att säga att man pluggar psykologi när man går på vuxendagis.
Senast redigerad av divadude 2019-04-08 kl. 14:12.
Citera
2019-04-08, 14:18
Medlem
(FB) Ingrid & Conrad fälls utan ansvarig utgivare - Kommer fler? - Spännande, ingen aning vilka dessa är men uppenbarligen är det krav med ansvarig utgivare för att få ha liveradiosändningar.

Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt

Idag hade hon med sig sina ungjävel som tog upp halva första timmen, det var riktigt olidligt.
Senast redigerad av divadude 2019-04-08 kl. 14:20.
Citera
2019-04-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Hon sitter där med sin gälla satans bebisröst och överröstar alla men har absolut noll att komma med.
Så fort någon försöker bryta igenom och få till lite flow avbryter hon men har inga poänger eller roligheter.

Jag brukar kunna ignorera och koncentrera mej på dom andra gästerna, men idag gick det bara inte.
Som jag skrev innan är hon där jämt nuförtiden så min Fanny Agazzi-tolerans är obefintlig.

Martin får ta tag i programmet och styra upp lite gäster.
Många av dom ”gamla” som återkom och faktiskt var bra är inte med så mycket eller alls nuförtiden.
Har han gjort sej ovän med såpass många nu eller är det en slump?

Hörde ikapp. Mörker. Är också ganska mätt på denna gäst, hon lirar inte, har inte det flow som krävs. Dock ska det sägas till hennes försvar att hon är bra på att rikta frågor till Martin och andra gäster. Tyvärr har hon inte tålamod med att lyssna till deras svar och verkar maniskt försöka finna skäl att bryta in i diskussionen.
Vad gäller gästers sammansättning så är det ett jävla lipande här i tråden om att Martin är ovän hit å dit: tror absolut inte det är fallet. Vissa väntar barn, andra flyttat, andra har uppdrag som krockar, andra är föräldrar. Många olyckskorpar som inte tycks fatta logistiken som krävs.
Citera
2019-04-08, 15:07
Medlem
Helt otroligt att fullvuxna människor inte vet vad AP Såfa-fonden är för något för övrigt..... Jag tror Martin aldrig har öppnat det orangea kuvertet någonsin.
Citera
2019-04-10, 19:27
Medlem
fjolla666s avatar
Martin sen igen! Snacka och nonchalant att gång på gång komma försent. Jävla tonårsfasoner att inte kunna hålla tider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in