Citat:
Ursprungligen postat av
Tropicanan
Jag har inte pluggat speciellt intensivt, jag har mest läst mycket artiklar & pluggat in massa ord. Matten läste jag in från 0.7 till 2.0 på ett provs mellanrum men verbala har jag inte lagt allt för mycket krut på. Det ska jag däremot försöka göra till ht19, förövrigt så ska jag göra PIL jag med.
Som det ser ut nu så blir det nog Läkarprogrammet VT20 men hellre det än att flytta 10+ timmar iväg.
Angående DTK uppgiften så såg jag att den skulle ta onödigt mycket tid, jag gjorde klart alla uppgifter först & dubbelkollade svaren sedan började jag med den som sista frågan.
Smart taktik jag tänkte precis som du, men mitt ego tillät mig inte släppa en poäng. Det är lätt att vara efterklok, men det finns faktisk en sanning i "den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket" Jag hade garanterat skrapat ihop 3 poäng till om jag inte var för girig och för stolt.
Jag förstår vad du menar, tycker också det är bättre att försöka igen, det blir ganska kostsam att flytta över hela landet. Jag antar att du också fått kallelsen till pil nu i april? Skulle vara kul att träffas lite snabbt i förbifarten och utbyta lite små tankar inför nästa prov, om du är intresserad