Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-04-07, 00:44
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Det är bara du som ser det så för det passar dig bäst. Varför nämner du inte att kärringen år 1993 under ed erkände att hon faktiskt inte såg något?

Q. Do you remember testifying that you have never seen Mr. Jackson in bed?
A. I don’t recall.
Q. Might it refresh your recollection if I show you your deposition?
A. Sure.
Q. Does it refresh your recollection about what you said –
A. Yes.
Q. What did you say?
A. That I didn’t see him in his bed.
Q. You’d never seen Mr. Jackson in bed, right?
Q. Right.

Rätt åt kärringen som stämdes för pengar efter ha ljugit om MJ, vilket hon erkänner. Jag antar att om
någon anklagade dig för samma sak och förstörde ditt liv så skulle du låta det vara och bjuda hen på 3-rätters middag och en resa efteråt för att det var en stackars städerska

Återigen, du tror att MJ är någon vanlig Svensson. Han är och förbli världens mest kända person genom tiderna förmodligen. Varje lilla grej som någon snor och säljer får man storkosan för men du vill att man ska förbise att kärringen ljög i rätten och strunta i att hon är en tjuv också? I vilken värld är detta Ok? Då antar jag det skulle vara ok om detta hände dig, good to know

Det är uppenbart för vem som helst att det MJ håller på med är rena terrorn. Sätter sig på den som säger emot honom för att han har makt och pengar. Hittar nån liten skitgrej som är hållhake och sen styr han dem i rätten att säga det han vill. Ett äkta asshole.
Citera
2019-04-07, 00:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aw
Kan du förklara för mig, som inte förstår, exakt varför brorsdottern och Britney Spears borde ha varit med i filmen? Vad har det för relevans, och i vilket sammanhang borde det nämnas?
Brandi Jackson är relevant på så sätt att det hade varit betydligt svårare för Dan Reed att göra en sån här dokumentär och bli tagen på allvar kring anklagelserna, om hon fick vara med. Dessutom var faktiskt Britney Spears med i Leaving Neverland, men det nämndes inte att han var otrogen mot Brandi Jackson med henne.

Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Men snälla, orka kolla hela den... Berätta vad hon sa i stället.
Xolerax sammanfattade det ganska bra här nedan.

Citat:
Dokumentären ska ju beskriva Wade och James med familjer och deras relation med MJ, Wades ex hör ju inte dit. De är dessutom fullt kapabla att föra sin egen talan om de har nåt att säga.
Jo, Brandi Jackson hör helt klart dit, eftersom hon dejtade Wade i typ 10 år och under tiden han påstår att MJ knullade med honom, och det var till och med MJ själv som ordnade så att de fick träffas och bli ihop. Vilken pedofil låter hans offer få knulla med hans brorsdotter?

Citat:
Jag hoppas fortfarande på att LaToya ska prata ut. Jag tror inte ett dugg på att hennes man tvingade henne att säga det hon gjorde.
Så hur kommer det sig att hon inte anklagade MJ för sådant före hon gifte sig med hennes make?

Citat:
Ursprungligen postat av Xoleraz
Du avfärdar att Brandi Jackson varit tillsammans med Wade Robson mellan 1991 och 2000 som irrelevant, vilket enligt mig inte kunde vara mer fel:

INNAN, du läser detta, beakta att Wades mor Joy Robson bekräftat Wades och Brandis förhållande samt att allt jag skriver nedan bekräftas av fler personer än Brandi Jackson, så det går inte att avfärda det, varken Wade Robson eller Dan Reed har förnekat det heller, de ville bara undanhålla det helt i filmen för att det krafigt skulle motsäga deras historia.

För det första, om man ska tro på Wade Robsons story, så har Michael Jackson på alla sätt och viss manipulerat Robson att inte lita på tjejer/kvinnor i syfte att ha Wade för sig själv. Jackson ska ha tutat i dem att kvinnor var onda.

För det andra var Robson och Jackson enligt sin historia djupt förälskade och hade en fulländad romantisk och sexuell relation från 1990-1997.

Wade Robson bad ca 1991 Michael Jackson att bjuda in honom och Brandi Jackson till neverland eftersom Wade had " developed a crush on Brandi" efter en LA Gear fotografering.

Michael Jackson ålydde det och bjöd in Brandi Jackson och Wade Robson med familj till neverland en vecka under sommaren i syfte att hon och Wade Robson skulle lära känna varandra bättre. I slutet av veckan så frågade Wade Brandi: "Would you like to be my girlfriend?

Om du tänker logiskt, varför skulle Michael Jackson göra detta om han och Wade var ett förälskat par och Jackson ville ha honom för sig själv?

Om Michael Jackson aktivt våldförde sig på Robson under tidsperioden och planerade att fortsätta med det, vore det inte oerhört riskfyllt att para ihop Wade med Brandi då? Det måste ha funnits en stor risk att Jackson och Wades påstådda förhållande skulle komma ut om Wade kom Brandi Jackson verkligt nära som kom att bli fallet eftersom de hade ett förhållande fram till år 2000 då Wade Robson var otrogen med Britney Spears och några andra kvinnor.

Vidare, om Wade Robsons enda sexuella upplevelser från 7 års ålder var "homosexullt sex" som enligt hans utsago var fantastiskt tillfredsställadande - och dessutom påstås Michael Jackson ha varit hans allt och att Robson älskade honom.

Varför skulle Wade då bli kär i Brandi Jackson och vilja bli tillsammans med henne från 1992 till 2000? Om nu Wade och Jackson verkligen var passionerade älskare som påstås i filmen. Det hela är fullkomligt ologiskt oavsett hur man än vrider och vänder på det.

Och ännu mer otroligt är att Brandi Jackson då inte skulle ha fått några som helst indikationer på att något pågick mellan Robson och Jackson från 1992 till 1997 då Wade hade en romantisk relation med både Brandi och Michael samtidigt.

Till sist, tycker du inte att det är osannolikt att Wade Robsons sexualitet inte skulle ha påverkats någonting av att hans påstådda sexuella förhållande med Michael Jackson från 7 års ålder? Wade Robson hade pondus och självförtroende att sno Britney Spears från Justin Timberlake, vilket inte säger lite.

Det är dessutom såvitt jag vet inte särskilt vanligt att ha både homosexuella förhållanden och heterosexuella förhållanden samtidigt under 5 års tid. Personligen begriper jag inte logiken i det.

Lägg till att Jackson under tidsperioden Wade blev sexuellt utnyttjad var gift med Lisa Marie Presley i 2 år och att han utreddes av FBI, polisen och barnavårdsmyndigheterna under 18 månader av den tidsperiod då Wade hävdar att han blev aktuellt utnyttjad.

Det är omöjligt att få ihop den ekvationen, såvida man inte har tillgång till 4 timmars film där man endast presenterar sin egen berättelse som utelämnar alla element som inte passar in i den historia man vill förtälja - och dessutom har en regissör som frångår alla journalistiska principer och tillsammans med media underlåter att ifrågasätta något alls.

Lägg därtill att den anklagade är död, vilket innebär att de inte riskerar att ställas tills svar för förtal oavsett vad som sägs eller hävdas i filmen.
Bra sammanfattning här. När det kommer till kritan så måste man ju låta båda sidorna komma till tals.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-04-07 kl. 00:52.
Citera
2019-04-07, 00:50
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Fast det är ju samma exakt visa ni drar. När La Toya var emot MJ, då sa hon sanning, när hon säger att hon blev tvungen så ljuger hon. Samma sak för Wade och James eller t.ex Anthony Pellicano. De har ljugit när de försvarade MJ och nu säger de sanningen.

Det vi kan i alla fall enas om, är att alla dessa människor har ljugit någon gång.

Ja, så långt kan vi vara överens.

När det gäller LaToya har jag sett intervjuerna och jag upplevde henne ärlig. Lite kejsarens nya kläder-känsla. Det låter inte rimligt att hon skulle vara tvingad av sin man att säga nåt sånt. Vad skulle han tjäna på det?
Citera
2019-04-07, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Fast det är ju samma exakt visa ni drar. När La Toya var emot MJ, då sa hon sanning, när hon säger att hon blev tvungen så ljuger hon. Samma sak för Wade och James eller t.ex Anthony Pellicano. De har ljugit när de försvarade MJ och nu säger de sanningen.

Det vi kan i alla fall enas om, är att alla dessa människor har ljugit någon gång.

La Toya är såvitt jag vet det enda vittne som nu stöder MJ som ändrat sin historia genom åren. Medans VARENDA person som vittnar mot MJ har sålt storys för pengar och sedan nekat till att ha sett någonting alls under ed i rätten. Det säger allt. Vart är sympatin förresten för La Toya Jackson som BEVISLIGEN utsattes för "domestic violence" och psykisk terror? Räknas hon inte som ett offer? Till skillnad från herrarna som det inte finns några bevis för att det skett några övergrepp på. Återigen ett bevis på den dubbelmoral som gäller kring Jackson.
Senast redigerad av Xoleraz 2019-04-07 kl. 01:00.
Citera
2019-04-07, 00:54
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Jo, Brandi Jackson hör helt klart dit, eftersom hon dejtade Wade under tiden han påstår att MJ knullade med honom, och det var till och med MJ själv som ordnade så att de fick träffas och bli ihop.
.

Brandi hör till diskussionen, det är inget snack om saken. Däremot tycker jag inte hon hörde hemma i LN. Utöver skälen jag redan sagt, var dokumentären lång nog ändå. Vi kan diskutera detta vidare en annan dag.
Citera
2019-04-07, 00:55
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Minns du sekvensen med en av morsorna då hon med tydlig bittherhet och besvikelse i rösten återberättade vad hon sagt till sin make strax efter att MJ ringt upp henne och sagt att de inte kommer att kunna träffas lika ofta i framtiden? "We've just been dumped!"

Citat:
Arvizo såg ju ut att gilla MJ väldigt mycket i Bashirdokumentären, och frågan är ju varför MJ skyltar runt med en pojke han knullar, mitt i inspelningen av en dokumentär? Om du knullade barn, hade du då visat upp dem inför hela världen? Kanske om du vore korkad, men Michael Jackson var väl inte känd för att vara dum i huvudet.

Frågan är om det någonsin hade blivit en rättegång av det fallet, om Arvizo inte filmades av Martin Bashir och MJ i den dokumentären sa att han delade säng med barn? Att ha sin son i det sammanhanget är ju ett guldtillfälle för vilken förälder som helst att bli dollarmiljonär, särskilt eftersom det funkade för pappa Chandler. Det hade liksom varit betydligt svårare för Arvizo att anklaga MJ för pedofili om han inte syntes till överhuvudtaget, men med kameran på plats så är bollen i rullning.

Detta är ett återkommande tema bland de som har anklagat MJ. Arvizo familjen var upprörda när MJ drog sig undan dem vilket de har erkänt i sina förhör.

Det är bekräftat att MJ drog sig undan familjen och bad hans anställda att inte framföra telefonsamtalen till honom från dem. Gavin säger även under rätten 2005 att en gång fick han besked från MJs assistent att MJ inte var på Neverland en gång som han ville besöka men fick Ok ändå att åka. När han väl är där så råkar han gå in i MJ efter ett par timmar och blir upprörd eftersom de hade sagt att MJ inte var på plats.

Vad många inte vet om Arvizo familjen är att MJ och den familjen hade inte hörts/setts på över 6 månader innan inspelningen. Detta är konstaterat av både polis och åklagare. I och med Bashirdokumentären så ville de ha med familjer/barn som de kunde intervjua. Gavin hade cancer och var nu friskförklarad och det blev en bra historia så familjen kallades tillbaka till Neverland. När filminspelningen var över så skickades familjen hem och dokumentären blev så kontroversiellt att sociala myndigheter började förhöra Arvizos som förnekade att något olämpligt skulle ha skett.

Familjen påstår senare att MJ började sexuellt utnyttja Gavin EFTER att dokumentären hade sänts. Tänk såhär: Tror du på riktigt att MJ skulle göra det då efter han hade hela världens ögon på sig, sociala myndigheter inblandade och en poliskår som väntade på att sätta dit honom vid minsta tecken. Återigen, familjen hävdar MJ förgrep sig på Gavin EFTER dokumentären. Jag är övertygad om att MJ inte skulle ha blivit åtalad 2003-2005 om det inte vore för dokumentären. Till och med Martin Bashir gick ut efter MJs död och sa att han inte såg något opassande eller kriminellt med MJ och barnen.

Citat:
Jordan Chandler var det ju hans pappa som var drivande i fallet. Evan Chandler såg liksom sin chans där, hey, min son hänger med världens kändaste man som också råkar vara en av världens rikaste män, och han verkar gränsa på pedofili, så jag slår till. Har alltid tyckt att det fallet verkade skumt och handlade mer om pengar än huruvida MJ var skyldig.

Chandler-fallet är skumt från start: Jordan sa att MJ inte gjort något. Pappan spelades in i hemlighet där han pratade om en plan att förstöra MJ - månader INNAN Jordan började anklaga MJ. Jordans mamma sa i förhör att hon inte tror hennes son blivit utnyttjad. Jordan vid 14 års ålder ansökte om att bli omyndighetsförklarad. Han ville bort från sina föräldrar. Hans pappa stämde MJ igen 1997 men domaren kastade ut stämningsansökan. Mamman vittnade 2005 att hon inte sett sin son på 11 år (!) Jordan vägrade att vittna under rättegången 2005. Pappan försökte ha ihjäl Jordan 2005 med en stekpanna och Jordan ansökte om besöksförbud. Pappan begick självmord 5 mån efter MJ gick bort. Jordan gick på NYU och MJs försvar hade vittnen från hans klass beredda att vittna till MJs fördel om Jordan skulle dyka upp och vittna 2005. Han bor kvar i Jersey/NYC området.
Här är ett inlägg om Chandler: (FB) Leaving Neverland- Mer om Michael Jacksons påstådda pedofili

Citat:

Är inte insatt i det fallet, men vad jag har hört ryktesvägen om olika dagispedofiler som åkt fast, är att ungarna genast gick och sa till sina föräldrar och dagispersonal, vilket ju är logiskt. Att då MJ skulle ha kunnat knullat med Robson och Safechuck i flera år, och en hel del andra ungar, utan att dessa yttrade ett ord till sina föräldrar, eller att de ens grät när de väl var hemma, eller att de ens började bete sig konstigt osv, det är inte statistiskt möjligt, och det känns för min del som att de snackar skit idag, om att MJ ska ha peddat dem.

Exakt, som Wades egna morsa sa:
"He should have had an Oscar. He was very convincing” när hon fick frågan om hon aldrig märkte något gällande Wade.... eller andra personer på Neverland som har sagt följande: "Not in a million years did I ever see a child around Michael Jackson that looked like they had been distressed, hurt or abused.”

Citat:
Det är ingen som säger att varenda detalj måste stämma. Däremot när man "glömmer bort" att man varit på Grand Canyon och påstår att övergreppen började när familjen åkte till Grand Canyon och man själv stannade kvar i Neverland, ja det är vad kallar jag lögnminne. Tågstationen är också ett typiskt lögnminne. Det här är inga små detaljer som typ, "ja han började antasta mig sommaren 91" när det i själva verket var så att MJ turnerade vid den tiden och de sexuella övergreppen faktiskt började hösten 91; det hade jag kunnat köpa, att okej, minnet är inte perfekt och han minns lite fel där, fullt förståeligt.

Exakt, de är ju så specifika med detaljer om tågstationen eller Grand Canyon, det är inte datum eller liknanden de blandar ihop. Det är alltså platser de beskriver som brottsplatser och är specifika. Det glömmer man inte. De ljuger helt enkelt.
Citera
2019-04-07, 00:57
Medlem
Citat:
Du avfärdar att Brandi Jackson varit tillsammans med Wade Robson mellan 1991 och 2000 som irrelevant, vilket enligt mig inte kunde vara mer fel:

INNAN, du läser detta, beakta att Wades mor Joy Robson bekräftat Wades och Brandis förhållande samt att allt jag skriver nedan bekräftas av fler personer än Brandi Jackson, så det går inte att avfärda det, varken Wade Robson eller Dan Reed har förnekat det heller, de ville bara undanhålla det helt i filmen för att det krafigt skulle motsäga deras historia.

För det första, om man ska tro på Wade Robsons story, så har Michael Jackson på alla sätt och viss manipulerat Robson att inte lita på tjejer/kvinnor i syfte att ha Wade för sig själv. Jackson ska ha tutat i dem att kvinnor var onda.

För det andra var Robson och Jackson enligt sin historia djupt förälskade och hade en fulländad romantisk och sexuell relation från 1990-1997.

Wade Robson bad ca 1991 Michael Jackson att bjuda in honom och Brandi Jackson till neverland eftersom Wade had " developed a crush on Brandi" efter en LA Gear fotografering.

Michael Jackson ålydde det och bjöd in Brandi Jackson och Wade Robson med familj till neverland en vecka under sommaren i syfte att hon och Wade Robson skulle lära känna varandra bättre. I slutet av veckan så frågade Wade Brandi: "Would you like to be my girlfriend?

Om du tänker logiskt, varför skulle Michael Jackson göra detta om han och Wade var ett förälskat par och Jackson ville ha honom för sig själv?

Om Michael Jackson aktivt våldförde sig på Robson under tidsperioden och planerade att fortsätta med det, vore det inte oerhört riskfyllt att para ihop Wade med Brandi då? Det måste ha funnits en stor risk att Jackson och Wades påstådda förhållande skulle komma ut om Wade kom Brandi Jackson verkligt nära som kom att bli fallet eftersom de hade ett förhållande fram till år 2000 då Wade Robson var otrogen med Britney Spears och några andra kvinnor.

Vidare, om Wade Robsons enda sexuella upplevelser från 7 års ålder var "homosexullt sex" som enligt hans utsago var fantastiskt tillfredsställadande - och dessutom påstås Michael Jackson ha varit hans allt och att Robson älskade honom.

Varför skulle Wade då bli kär i Brandi Jackson och vilja bli tillsammans med henne från 1992 till 2000? Om nu Wade och Jackson verkligen var passionerade älskare som påstås i filmen. Det hela är fullkomligt ologiskt oavsett hur man än vrider och vänder på det.

Och ännu mer otroligt är att Brandi Jackson då inte skulle ha fått några som helst indikationer på att något pågick mellan Robson och Jackson från 1992 till 1997 då Wade hade en romantisk relation med både Brandi och Michael samtidigt.

Till sist, tycker du inte att det är osannolikt att Wade Robsons sexualitet inte skulle ha påverkats någonting av att hans påstådda sexuella förhållande med Michael Jackson från 7 års ålder? Wade Robson hade pondus och självförtroende att sno Britney Spears från Justin Timberlake, vilket inte säger lite.

Det är dessutom såvitt jag vet inte särskilt vanligt att ha både homosexuella förhållanden och heterosexuella förhållanden samtidigt under 5 års tid. Personligen begriper jag inte logiken i det.

Lägg till att Jackson under tidsperioden Wade blev sexuellt utnyttjad var gift med Lisa Marie Presley i 2 år och att han utreddes av FBI, polisen och barnavårdsmyndigheterna under 18 månader av den tidsperiod då Wade hävdar att han blev aktuellt utnyttjad.

Det är omöjligt att få ihop den ekvationen, såvida man inte har tillgång till 4 timmars film där man endast presenterar sin egen berättelse som utelämnar alla element som inte passar in i den historia man vill förtälja - och dessutom har en regissör som frångår alla journalistiska principer och tillsammans med media underlåter att ifrågasätta något alls.

Lägg därtill att den anklagade är död, vilket innebär att de inte riskerar att ställas tills svar för förtal oavsett vad som sägs eller hävdas i filmen.

Citat:
Brandi Jackson är relevant på så sätt att det hade varit betydligt svårare för Dan Reed att göra en sån här dokumentär om hon fick vara med. Dessutom var faktiskt Britney Spears med i Leaving Neverland, men de nämndes inte att han var otrogen mot Brandi Jackson med henne.

Xolerax sammanfattade det ganska bra här nedan.

Jo, Brandi Jackson hör helt klart dit, eftersom hon dejtade Wade under tiden han påstår att MJ knullade med honom, och det var till och med MJ själv som ordnade så att de fick träffas och bli ihop.

Så hur kommer det sig att hon inte anklagade MJ för sådant före hon gifte sig med hennes make?

Bra sammanfattning här. När det kommer till kritan så måste man ju låta båda sidorna komma till tals.

Och då har vi inte ens nämnt att Safechuck nu enligt den nya tidslinjen blev molestad 1988-1995 och överlappar alltså Robson helt och hållet + Jordan Chandler 1993 och ENLIGT Dan Reed så blev Brett Barnes och Mac Culkin molestade under samma tidsperiod då de enligt den FÖRSTA tidslinjen innan tåglögnen komn ut ersatte Robson & Safechuck.

Och gifter sig Michael Jackson med Lisa Marie Presley från 1994 till 1996 mitt i alltsammans och Jackson FLYTTAR till New York och bosätter sig i Trump Tower tilsammans med Lisa Marie för att spela in sitt history album. Och medans Jackson befinner sig i New York så fortsätter övergreppen av Robson och Safechuck på Neverland.....

Ingen rationell person kan begripa hur allt det där ska hållas samman, UTAN att något läcker ut dessutom.
Citera
2019-04-07, 00:58
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Det är uppenbart för vem som helst att det MJ håller på med är rena terrorn. Sätter sig på den som säger emot honom för att han har makt och pengar. Hittar nån liten skitgrej som är hållhake och sen styr han dem i rätten att säga det han vill. Ett äkta asshole.

En liten skitgrej? Så att anklaga någon, som i detta fall var världens mest kända person, för pedofili och förstöra hans liv är alltså en skitgrej, vilket kärringen gjorde? Bra då vet vi att det som du tror har hänt Wade och James är en liten skitgrej Om det är en skitgrej varför anklagar de MJ och varför har vi ens denna diskussion?

MJ har ALL RÄTT i världen att stämma någon för x antal miljoner då hans liv, rykte, karriär, företagande, reklamintäkter och pengar står på spel.
Senast redigerad av Xfiles 2019-04-07 kl. 01:01.
Citera
2019-04-07, 01:00
Medlem
Citat:
Samma gamla visa. När nån håller på MJ då är det sanning, när de går emot honom ljuger de...

Det är omöjligt för oss att veta vilken av gångerna hon ljög. Rättegångssalen är inte på nåt vis förtrollad så att allt man säger där är sanning.

Dessutom kan man se det såhär: En fattig städerska snodde en teckning som låg i soporna, skräp, men bara för att trycka till henne ordentligt stämmer han henne på en ren fantasisumma. Visa sin makt och sätta ett exempel på hur det går om man retar upp honom.... MJ som ska vara så snäll visar minsann sin fula sida här. Ingen normal människa hade gått i taket för detta, men den här uppblåsta egotrippen stämmer henne på 32 000 dollar för sopor.

Och kom inte och säg att det finns nån annan anledning än att hon vittnade emot honom.

Är beredd att hålla med tant, men sen vet vi ju sen tidigare att MJ var om inte pedofil(jag tror inte det). En väldigt VÄLDIGT udda individ. Så att han skulle blivit kränkt av att någon försökt sälja en dålig teckning han gjort, är väl inte omöjligt, antar jag.
Fast Michael kanske dragit tillbaks kravet ändå eftersom hon tydligen aldrig behövt betala? Eller hur kan hon ha undgått det där miljonkravet, hänger inte riktigt med i svängarna.
Citera
2019-04-07, 01:08
Medlem
Citat:
Och då har vi inte ens nämnt att Safechuck nu enligt den nya tidslinjen blev molestad 1988-1995 och överlappar alltså Robson helt och hållet + Jordan Chandler 1993 och ENLIGT Dan Reed så blev Brett Barnes och Mac Culkin molestade under samma tidsperiod då de enligt den FÖRSTA tidslinjen innan tåglögnen komn ut ersatte Robson & Safechuck.

Och gifter sig Michael Jackson med Lisa Marie Presley från 1994 till 1996 mitt i alltsammans och Jackson FLYTTAR till New York och bosätter sig i Trump Tower tilsammans med Lisa Marie för att spela in sitt history album. Och medans Jackson befinner sig i New York så fortsätter övergreppen av Robson och Safechuck på Neverland.....

Ingen rationell person kan begripa hur allt det där ska hållas samman, UTAN att något läcker ut dessutom.

Citat:
Touché! Som man säger i USA... "Stop making sense"

Och mer: Jackson utreddes alltså av FBI, barnavårdsmyndigheterna och Santa Barbare Sheriffs under den här tidsperioden, och trots detta ska alltså de sexuella övergreppen av TVÅ eller FYRA barn ha pågått SAMTIDIGT och EFTER att polisutredningen sker. Lägg därtill att Jackson också blivit behandlad för beroende av smärtstillande, karln kan omöjligt att ha utfört alla dessa dåd i det skick han befann sig i och än mindre lyckas dölja alltsammans.

Tror någon verkligen att detta skett? Föreställ er att försöka förklara det där för en jury, UTAN några som helst bevis....det finns inte en chans att lyckas.
Senast redigerad av Xoleraz 2019-04-07 kl. 01:10.
Citera
2019-04-07, 01:09
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
En liten skitgrej? Så att anklaga någon, som i detta fall var världens mest kända person, för pedofili och förstöra hans liv är alltså en skitgrej, vilket kärringen gjorde? Bra då vet vi att det som du tror har hänt Wade och James är en liten skitgrej Om det är en skitgrej varför anklagar de MJ och varför har vi ens denna diskussion?

MJ har ALL RÄTT i världen att stämma någon för x antal miljoner då hans liv, rykte, karriär, företagande, reklamintäkter och pengar står på spel.

Kan du hålla med om att MJ är en aning lättkränkt?
Citera
2019-04-07, 01:11
Medlem
Citat:
Kan du hålla med om att han är en aning lättkränkt?

Lättkränkt? Jag länkade till bevis för att hon stal och sålde delar av Michael Jacksons hår på ebay, samt Elvis sketchen + fler brev. Tycker du att det är ett försvarligt beteende att stjäla och sälja delar av Jacksons hår? Och att dessutom så stämde hon Jackson för "wrongful-termination" och Jackson "counter-sued" her och VANN. Det var alltså Adrian som initierade stämningar och ville ha pengar, men rätten bedömde att Jackson hade rätt och vann. Lägg därtill att hon sålde lögner till tabloider om att ha sett Jackson duscha med en pojke som inte var sant. Skulle du inte bli upprörd och vilja avskräcka folk från att i framtiden ägna sig åt liknande svinerier?
Senast redigerad av Xoleraz 2019-04-07 kl. 01:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in