Citat:
Ursprungligen postat av
Dijamant
Tråkigt att det verkade gå dåligt för dig! Hur mycket tid hade du att göra DTK på?
Jag minns att jag på pass 2 fick blackout och inte kunde svara på 4 frågor på rakenem visste att kan hoppa över dem och sen att DTK är enkla poäng så länge jag har mina 20 minuter där. Men har man 10-15 är de omöjligt. Fick då tid över och när man gick tillbaka till uppgifterna såg man helt plötsligt saker som man inte såg innan
Jag hade ca 20 min till båda DTK passen, men de först 5 frågorna tog bokstavligt talat över 10 minuter, så jag stressade mig igenom resten. Gissade på de 3 sista på båda provpassen men fick ändå 4/6 rätt på dem, så är ändå rätt så nöjd. Överlag skulle jag säga att DTK och NOG var himla svåra, så fick trots plugg nästan samma resultat som i höstas. Troligtvis blir normeringen lite enklare den här gången eftersom frågorna var svårare.
Framförallt är jag besviken på min prestation under pp1,något fungerade bara inte. Jag skrev 10 poäng lägre än pp4. Om pp1 hade gått lika bra som pp4 hade jag höjt mig med 0.25-0.35. Istället ser det ut som jag i bästa fall höjer mig med 0.05 alternativt får sämre än mitt förra resultat. Extremt besviken på mig själv, ett provpass förstörde hela mitt resultat.