Citat:
Ursprungligen postat av
sukhoi-t50
Jag tycker att du skulle sett denna film innan du skrev allt detta, men bättre sent än aldrig.
https://www.youtube.com/watch?v=HBqD...4_Gv4SGiTT6hdc
Och kopiering av data, man gör inte så som ni beskriver, läs vad jag skrivit, det är kundens data han har betalt någon(BAE) för att plocka fram det då kan för h-e inte BAE behålla en egen kopia
tänk till lite, BAE är ingen polis i detta fallet dom gör ett jobb.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< <<<<<<<<<<<<<
Hör vad du säger eller skriver.
Lyckas inte med länken .. inte tillgängligt.
Ingen som har sagt att BAE skall taga en kopia.
Kan också vara så att Etiopierna äger data vad vet jag . Analogt man framkallar en film.
Men om ngn vill göra en oberoende utredning så finns
det skapligt väletablerade allmänt vedertagna rutiner hur man gör för att nå fram.
Sådana utredningar ser ju ut att vara på G
FBI joins Boeing 737 MAX 8 criminal investigation as plane remains grounded
Ethiopia has not provided details from the plane's "black boxes.
Nu kommer det säkert att komma processer. Beroende på omfattningen och kvaliteten på utredningarna så kan jänkarna kräva data ( tror jag ) --- details from the plane's "black boxes.
Vägrar man då tror jag det heter " Obstruction of Justice " i USA och dom har en tendens att implementera sina lagar även på andra ställen.
Det brukar inte vara en väg företag eller nationer väljer " Cooperate Fully " brukar vara regeln
Det kan Etiopierna vägra såklart .. Men då brukar det få följder.
FBI är ju inga killar man skall trixa med för mycket för länge.
Det finns många sätt FBI kan krångla till det för Etiopien om det går dithän.
Kan sparka in Dörren på Boeing i gryningsräder -- tills vidare hämta folk.
Flygförbud till USA
Sätta stopp för export av reservdelar till flygplan om Jänkarna ser detta som viktigt.
Tror inte dom får inhemska problem för det .. Etiopierna säger inte Pilotfel .. Underförstått att det var ett USA företags fel ...Det är exakt det man skall akta sig för om det är Shareholder value och det Militärindustriella komplexet med i bakgrunden. Lite Riskabelt