Citat:
Du verkar inte ha någon aning om vad en latent virusinfektion innebär. Viruset har inte försvunnit dock så har omständigheterna kring en reaktivering förändrats. Antingen genom ditt levnadssätt som förändrar påverkan på och i din kropp eller genom förändring i din fysiologi eller från virusets sida. Dvs antingen så är det andra saker(eller olika mycket) som behövs för att orsaka en reaktivering i din kropp nu till skillnad från tidigare eller så utsätts du inte längre för de saker som orsakade en reaktivering för 20 år sedan. Alltså att de omständigheters som orsakar en reaktivering är förändrade eller inte närvarande, inte viruset i sig. Från att ha haft stora besvär med kraftiga utbrott flera gånger per år till inga symptom på över 20 år. Inte mycket som talar för att det finns några virus kvar att aktivera.
Lite efterforskning visar dessutom att jag är långt ifrån ensam om att lyckas bli av med herpesviruset.
Men det är såklart upp till var en om dom blint vill lita på vad läkemedelsindustrin säger är sanning. Läkemedelsindustins sanning är kostsam för dom drabbade. Min verklighet är gratis.
Lite efterforskning visar dessutom att jag är långt ifrån ensam om att lyckas bli av med herpesviruset.
Men det är såklart upp till var en om dom blint vill lita på vad läkemedelsindustrin säger är sanning. Läkemedelsindustins sanning är kostsam för dom drabbade. Min verklighet är gratis.
Men varför drar du upp läkemedelsindustrin? Det är inte läkemedelsindustrin som har tagit fram information om hur latenta virusinfektioner fungerar. Dess funktion är känd i alla områden inom medicin och virologi. Men om det skulle vara någon form av konspiration från läkemedelsindustrin och om det går att bli av med den latenta virusinfektionen, vad tjänar då läkemedelsindustrin på att ljuga om det? Om man ändå inte får några nya symptom om viruset försvinner så kommer man inte heller att köpa deras medicin och då tjäna dom ändå inget på att ljuga, så varför gör dom det då?
Anledningen till det är för att det inte är någon konspiration och det går enbart att behandla symptom och den latenta infektionen försvinner inte och du sprider felaktig och missledande information kring herpes simplex virus.