Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Loger bakom klacken*
Dessa platser har funnits där sedan Rymdskeppet invigdes. Enda skillnaden är att nu vill man använda dem.
Är det på etaget ovanför eller i samma?
Tror det hade blivit populärt.

Fan vad kul att stå i klacken framför glaset.
Inte tänkt på att det fanns inglasade loger bakom klacken innan. Men de har använts hela tiden eller?