2019-04-04, 14:34
  #313
Medlem
knulps avatar
Hade Bajen något tifo borta mot Ellos?

Mvh,
Citera
2019-04-04, 15:35
  #314
Medlem
Förtydligande: det här är enbart för de som köpt en digital del av planen.

https://twitter.com/Hammarbyfotboll/status/1113783952358219778?s=19
Citera
2019-04-04, 16:29
  #315
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Förtydligande: det här är enbart för de som köpt en digital del av planen.

https://twitter.com/Hammarbyfotboll/status/1113783952358219778?s=19
Skrattar
Citera
2019-04-04, 17:18
  #316
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Förtydligande: det här är enbart för de som köpt en digital del av planen.

https://twitter.com/Hammarbyfotboll/status/1113783952358219778?s=19
"Sidan finns inte". Vad var det?


Lol, loger i klacken? WTF??
__________________
Senast redigerad av Gritty 2019-04-04 kl. 17:22.
Citera
2019-04-04, 17:32
  #317
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
"Sidan finns inte". Vad var det?


Lol, loger i klacken? WTF??
Loger bakom klacken*

Dessa platser har funnits där sedan Rymdskeppet invigdes. Enda skillnaden är att nu vill man använda dem.
Citera
2019-04-04, 17:38
  #318
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Loger bakom klacken*

Dessa platser har funnits där sedan Rymdskeppet invigdes. Enda skillnaden är att nu vill man använda dem.
Är det på etaget ovanför eller i samma?

Tror det hade blivit populärt. Fan vad kul att stå i klacken framför glaset.

Inte tänkt på att det fanns inglasade loger bakom klacken innan. Men de har använts hela tiden eller?
Citera
2019-04-04, 17:43
  #319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gritty
Är det på etaget ovanför eller i samma?

Tror det hade blivit populärt. Fan vad kul att stå i klacken framför glaset.

Inte tänkt på att det fanns inglasade loger bakom klacken innan. Men de har använts hela tiden eller?
Det är på nedre etage. Nope, inte använts.

Verkar som att officiella tagit tillbaka idén pga backlashet från supportrarna.

Personligen bryr jag mig inte så mycket. Är fortfarande för lack på spelschemat att byta fokus.
Citera
2019-04-04, 17:46
  #320
Medlem
Vansinnigt att det blir ett drev pga nåt så banalt. Ingen hade märkt ett skit om det inte kommunicerats på officiella hemsidan.

Folk är på riktigt dumma i huvudet.
Citera
2019-04-04, 17:55
  #321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vansinnigt att det blir ett drev pga nåt så banalt. Ingen hade märkt ett skit om det inte kommunicerats på officiella hemsidan.

Folk är på riktigt dumma i huvudet.
Håller med, riktigt klantigt gjort. Jag hade gärna tagit en loge där!
Sitta och dricka bira där och ut och skrika lite emellan åt
Citera
2019-04-04, 18:04
  #322
Medlem
Finns det någon anledning till att Stockholms lagen är så oerhört mycket bättre på tifo jämfört med andra lag i serien med liknande supportermängd?

Ifk är väll nästintill lika bra, men kollar man typ Malmö och HIF så är dem långt långt bakom enligt mig.

Nu när jag tänker efter så har jag nog aldrig sett ett snyggt HIF tifo, men om någon kan/vill motbevisa mig får dem gärna länka.

Finns det någon rimlig anledning?
Citera
2019-04-04, 18:13
  #323
Medlem
Grittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDayum
Finns det någon anledning till att Stockholms lagen är så oerhört mycket bättre på tifo jämfört med andra lag i serien med liknande supportermängd?

Ifk är väll nästintill lika bra, men kollar man typ Malmö och HIF så är dem långt långt bakom enligt mig.

Nu när jag tänker efter så har jag nog aldrig sett ett snyggt HIF tifo, men om någon kan/vill motbevisa mig får dem gärna länka.

Finns det någon rimlig anledning?
Men du får ju jämföra per capita. Heif tex har ju högst sång per capita. Tror nog de slår sig in på top 3 tifo/capita också.
Citera
2019-04-04, 18:29
  #324
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vansinnigt att det blir ett drev pga nåt så banalt. Ingen hade märkt ett skit om det inte kommunicerats på officiella hemsidan.

Folk är på riktigt dumma i huvudet.

Exakt. Dessutom är det ju en bra idé, Bajen skulle troligtvis vara först i världen med detta nyskapande koncept, inte mig emot. Nån som vet hur många loger det handlar om? Med 4 pers i varje hade man ju kunnat öka på publiksiffran ytterligare något jämfört med när de stått tomma som nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in