Citat:
(1) Jag tog till mig hela ditt inlägg. Det gör jag för övrigt alltid innan jag kommenterar nåns inlägg. Särskilt inlägg från dem som jag vet avskyr mig innerligt, till vilka jag f ö inte räknar dig.Om Du tagit till Dig hela mitt inlägg och undran så var mitt svar till någon som funderade på varför inte geoutövare i Örebro fixade till LW:s burk.
Att LW hade kamrater utanför geo-kretsen tvivlar jag inte på... en del har visat sig här i tråden.
Finns såklart många som inte är här på FB (varken läser eller skriver) och som saknar henne i sitt innersta.
Min undran ställde sig till geo-folket i Örebro (är Du en av dom?) hur bekväma i sitt intresse för geo känner dom sig efter vad som hänt med LW?
Många relationer igång skriver Du... vad menar Du med relationer? Skulle det vara något negativt?
Att LW hade kamrater utanför geo-kretsen tvivlar jag inte på... en del har visat sig här i tråden.
Finns såklart många som inte är här på FB (varken läser eller skriver) och som saknar henne i sitt innersta.
Min undran ställde sig till geo-folket i Örebro (är Du en av dom?) hur bekväma i sitt intresse för geo känner dom sig efter vad som hänt med LW?
Många relationer igång skriver Du... vad menar Du med relationer? Skulle det vara något negativt?
(2) Finns inget skäl att tro att LW inte skulle haft vänner utanför GC-sfären. Så har jag aldrig tänkt, än mindre resonerat.
(3) När det gäller att det är många som idag saknar LW: Vi är helt överens. Det finns givetvis massor av folk som saknar henne oerhört.
(4) Jag tillhör inte GC-folket, varken i Örebro eller nån annanstans. Jag tillhör inte nån församling i Örebro eller nån annanstans f n. Har aldrig haft med Örebro eller örebroare att göra. Har knappt ens besökt stan mer än nån gång i tjänsten. Har ingen som helst koppling till nån av de runt LW. Aldrig mött LW. Inte SD heller.
(5) Jag undrar, precis som du, hur GC-folket generellt hanterar att en medlem blivit mördad och en annan medlem är misstänkt för mordet.
(6) Att jag i mitt inlägg skriver "relationer" (fast utan citattecken där), skall tolkas som att jag medvetet väljer bort att skriva "sexuella relationer". Det ordet skulle liksom vara underförstått. Detta för att jag inte skulle bli anklagad för att utmåla LW som promiskuös i sitt leverne. Det har jag nämligen, helt orättfärdigt, blivit anklagad för. Finns mycket hat i denna tråd. Inte minst då från MissLyckade postare..
OffT: Jag är född nyfiken så jag frågar dig igen: Blev du hjälpt av min "bruksanvisning" gällande hur man kollar om inlägg är anmälda?
Edit: Okynnesanmälningarna av mina inlägg fortsätter. Gårdagens inlägg kl 15:07 är anmält för 1.08, alltså för Personangrepp(!)
Finns det nån som kan finna nåt personangreppsliknande i det inlägget?
Senast redigerad av Carinah78 2019-04-04 kl. 09:22.
Senast redigerad av Carinah78 2019-04-04 kl. 09:22.