Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Håller med dig fullständigt!
Det man läst och även sett på Instagram tyder på en energisk, stark, självständig, fantasifull, kreativ och mycket vacker kvinna. Någon eller några klarade tydligen inte av att uthärda denna urkraft, utan ansåg att hon skulle dö och hennes barn skulle bli utan mamma. Jag är inte religiös, men jag tror ändå att det finns en speciell plats i helvetet för den/de som mördar en människa/mamma som LW.
Och sen finns det folk som sitter här dagarna i ända och försöker svartmåla en död människa. Jag mår illa av att läsa vad vissa skriver. Inte minst för att samma personer vägar döma mördaren/mördarna.
Låt oss hoppas åklagaren och polisen snart lyckas knyta ihop denna påse och se till att den skyldiga/de skyldiga får långa straff.
Håller med ,"MAN SKA INTE SLÅ NÅGON SOM REDAN LIGGER NER "det ordspråket är man ju faktiskt upplärd med ,eller : "EN GOD COWBOY SKJUTER INTE NÅGON I RYGGEN " .....eller "MAN SLÅR INTE EN KVINNA !"......
Så det fega beteendet som mördaren haft ; att slå ner en person som är fullständigt trasig i båda benen ,dessutom bakom en vägg som döljer vad som sker ; hörselmässigt !
Hur fegt är inte det ?
Att gömma sig med offret bakom en bullervägg , som en Assasins med onda avsikter ,det är verkligen inte shysst . Fattar personen som dödat Lena ,egentligen vad han har gjort ? ? ......
Var det verkligen nödvändigt ,detta dödande ?
Trivs mördaren med att göra ett helt koppel utav folk olyckliga , över att Lena är död ?
Saknaden är enorm ...hon gav oss en extra solstråle ☀️ och glädjeglimt , omkring allt vi företog oss !
Och då var jag bara en utav hennes ytliga kontakter ,så hur mycket saknad finns inte hos syskon och sina barn ; Jo massor !!
Som aldrig går att gottgöra !
😇Det fanns EN mycket speciell Lena ,och hon SAKNAS av oss alla 💔