Citat:
Ursprungligen postat av
CSHamilton
Ja för uttagnignen till legionen var mesigare än en mastiff-produktion där man serveras vatten och kokosnötter på en strand.
Helt klart rimligt att jag bailade...
Om någon här tror att Robinson är tufft eller det minsta psykiskt ansträngande så är ni antingen de vekaste av de veka eller helt misinformerade.
Om detta hade handlat om att jag inte pallade vara där för att det var för tufft (lol) så hade jag bara förlorat en tävling. Enkelt, tack hej.
Detta handlade enbart, och enbart, om att jag till slut kunde räkna upp 10 saker som inte var OK från Mastiffs sida och hur allting hanterades. Då kände jag helt sonika att om jag stannar kvar så vinner jag INGENTING. Mastiff begår kontraktsbrott och räknar med att jag ska vara en svennebanan och ta det i rövhålet så att de kan tjäna pengar? återigen, neger snälla. Använd huvudet och sluta vara en cuck.
Om någon utnyttjar en så hugger man. Man står inte där som en Sven Svensson och säger, jaaa men detta får man ta. Jag förstår att svenskar generellt funkar så. Men inte jag.
Fortsatt trevlig kväll grabbar.
/C
Fast nu har ju de flesta utan dina hangarounds förstått att du bailat ur på det mesta. Din svenska militär utbildning beskrev du själv med div byten av förband. Sen är det nog få förrutom dig själv som kallar sig legionär utan att ha blivit placerat, hence you bailed!
Du palla inte spelet, och nu lipar du i media bäst du kan!
Ser charmigt ut👍
Trevlig dag grabb