Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Att skicka hem polisen gör man inte i första hand. Trots konferensen. Aldrig hört att chefer ringer till polisen. Man improviserar. Dom här kollegorna var dugliga människor. Men igen; du krigar. Du vill förvränga av nån anledning. Nyfiken på varför? Du vet själv att det jag såg och vad kollegorna såg var samma sak. En djupt deppig man.
Du pendlar mellan deppig och psykotiskt. Jag förstår om du nu backar till deppig för att försöka rädda ansiktet. Den som förvränger är du. Chefen ringde polisen efter att ha försökt få kontakt med familjen en hel dag så det var inget man gjorde ”i första hand”.
”Aldrig hört att chefer ringer till polisen. Man improviserar.” — vad betyder det ens? Man genomförde konferensen och försökte få tag på familjen hela dagen. På eftermiddagen åkte polisen dit och fann familjen död. Polisen som skickade dit patrullen kan mycket väl ha varit pappan till barnvakten. Då är det rimligt att han ville ta det säkra för det osäkra och kolla varför O inte hade dykt upp till sin konferens.
Så gör man i Sverige och i många andra länder. Så gör dugliga människor.
Jag krigar inte, det här är ett diskussionsforum där man får diskutera. Du vinner inga poäng genom att skriva om krig och förvrängningar bara för att du saknar argument.