Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Har hela tiden sagt att vi aldrig säkert kommer få veta, det har gått för lång tid, gick inte förut och kommer inte gå nu. Jag tycker egentligen hela idén med att stämma ett dödsbo efter 10 år är knäpp. Kan dock köpa förklaringen att det är för att få uppmärksamhet och sona att de ljög i rätten eftersom de inte har nån chans att vinna.
De tror väl att de kan vinna, annars hade de väl inte försökt sig på ett omöjligt fall på en sådan skala.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Kommer det fram att de storljuger (nu räknar jag inte sånt man kan komma ihåg fel) blir jag givetvis skitförbannad och lovar heligt att göra en hel pudel offentligt i denna tråd.
Det har redan kommit fram att de ljuger

Att du sedan vägrar erkänna att de ljuger beror väl på din bias.
Som sagt, tågstationen och Grand Canyon. Sedan kan ju Michael Jackson fortfarande ha varit en pedofil helt utan att ha förgripit sig på just dem. Det kan ju mycket väl vara så att de kanske vet om att Michael Jackson var en pedofil, och hoppas på att någon eller några fler ska träda fram och joina dem i rättegången, alltså vuxna män som var barn då, och blev sexuellt utnyttjade av MJ. Lite ungefär som Bill Cosby's alla anklagare dök upp en efter den andra när det väl började rulla igång. Noterbart är att Michael Jackson inte verkar ha många anklagare så sett.
Det är också intressant att notera att inga rika barnstjärnor som Macaulay Culkin eller Corey Feldman har anklagat Michael Jackson för att ha antastat dem, bara de som inte var rika eller kända.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Angående moralisk auktoritet etc du raljerande om, ok, jaja, jag kan bara skratta bort det egentligen och skit samma. Jag tål verkligen inte när djur och barn far illa, men är "Dödsknarknazist" sen 2007 och känd som djurvän men inte moralkärring. Det jag reagerade på var jag inte skulle bry mig om barnen, om det nu var mig EliasAlucard syftade på.
Nu anklagade jag inte dig eller någon annan för att inte bry sig om barn; min poäng var att ni inte motiveras av att skydda eller tänker på barnen i första hand, när ni pedofilstämplar Michael Jackson, utan att ni snarare motiveras av andra agendor. Enligt egen utsago är du dödsknarknazist; menar du på fullaste allvar att din politiska världsåskådning inte influerar dig att tycka att Michael Jackson var en pedofil? Michael Jackson, negern som blev en symbol för mångkultur, rasblandning och invandring. Det är ganska vanligt bland "dödsknarknazister" att tycka att Michael Jackson var en pedofil, inte för att han nödvändigtvis var det utan för att han var en vänsterextremist, och därför är det nära till hands att pedofilstämpla Michael Jackson av ideologiska skäl.