Kasselstrand i högform på torgmötet i Uppsala idag!
Att jämföra med t.ex. EU-federalisten EBTs patetiska mummel om att prata om att prata med SD. Vågar hon ens kalla sig själv konservativ? Vet hon ens vad konservatism är för någonting? Konservera vad, tydligen inte det svenska folket eller kristna värderingar gentemot islamistiskt förtryck. Ulf Kristersson vågar ju inte prata med SD, annars hade han ju avsatt Stefan Löfvén och tagit regeringsmakten med sin "konservativa" riksdagismajoritet redan när han tillträdde före valet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Starobrno
Man får fortsätta i sakta mak mot 1 eller 2 % som behövs för att bli med i opinionsundersökningsredovisningar. Väl där finns man på kartan och väcker mer intresse.
SD har 0.3% av mandaten i EU-parlamenten. 2 av 751. Vad får dig att tro att de därför kan "förändra inifrån"? De är ju totalisolerade från allt inflytande även med 17% i Riksdagis numera. SD har t.o.m. förlorat sin talmanspost efter att det inbillade "konservativa blocket" röstade på en VPK:are istället. Grattis, din failande SD-sossejävel!
Hur förändrade SDs båda mångmiljonprofiterande Brysselaparasiter EU-lagen om internetcensur förra veckan? Alla nationalistiska ledamöter som SD bojkottar för att SD är PK, röstade mot, och det stod å vägde. SD hörde till de avgörande förrädarna! Är de verkligen för dumma i huvet för att klara av att trycka på en knapp med oerhörda konsekvenser för möjligheten att informera Europas väljare i framtiden?? Hur menar du att det INTE är en bortkastad röst att rösta på SD i detta val? Den var ju helt bortkastad för fem år sedan, det vet vi ju alla nu i efterhand när vi har facit i hand. Ingen väljare känner ens till vad SDs tysta misslyckade Bryssel-parasiter heter. Det som behövs är en svensk Nigel Farage som BILDAR OPINION (något SD obstinat vägrar göra) och orsakar en svensk Brexit genom att skapa debatt.
Är det JAG som via min skattsedel tvingas finansiera din vulgära politiska lögnpropaganda här? I så fall vill jag lämna in en reklamation, inte bara för att jag inte håller med ditt osammanmhängande utantillinlärda svammel, utan för att du är så jävla dålig på det! Ska jag ha en politisk motståndare så vill jag åtminstone ha någon som inte är så imbicill att denne fastnar med den felskräddade skjortans ärm i dörrhandtaget på toaletten och därför måste kräla över det nedpissade golvet för att med tån trycka på den röda handikapplarmknappen och bli utsläppt därifrån av butiksgallerians väktare före stängning!