2019-04-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hövdingen såg ut som en uteliggare.
Han borde även uppsöka den lokala bytandläkaren.
Citera
2019-04-02, 21:14
Medlem
PKarlsson1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jo men samtidigt är han väldigt pretto på nåt sätt. Man får lite kväljningar, allt är så genomtrevligt, kamratligt och jämlikt hela tiden. We shall overcome är inte långt borta.

De är skillnad på att försöka vara övertrevlig som Jannika eller komma överens med alla som Emilio och att försöka göra det bästa för laget som Klas. Han har ju vågat säga vad han tycker tex när Suzana frågade om renarna.
Citera
2019-04-02, 21:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
Han har ju vågat säga vad han tycker tex när Suzana frågade om renarna.

Shit, den delen missade jag. Jag vet att renskötaren blev irriterad när hon frågande om hur många renar han hade, men vad sa Klas?
Citera
2019-04-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Shit, den delen missade jag. Jag vet att renskötaren blev irriterad när hon frågande om hur många renar han hade, men vad sa Klas?

Uhm, att man "inte frågar sånt", typ. Men han sa det väl bara i synken och inte inför gruppen? Vill jag minnas.
Citera
2019-04-02, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PKarlsson1
De är skillnad på att försöka vara övertrevlig som Jannika eller komma överens med alla som Emilio och att försöka göra det bästa för laget som Klas. Han har ju vågat säga vad han tycker tex när Suzana frågade om renarna.
Klas är norrlänning och hade koll på lapparnas fjantiga renregler. Jag hörde dock inte att han uttryckte nån åsikt. Om han hade skällt ut lappen för att han svarade otrevligt på en trevligt ställd fråga så hade han fått min respekt. Suzanas fråga var ju inte ställd av elakhet.
Citera
2019-04-02, 22:28
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Men för helvete...Att Lappjäveln inte berättar hur många renar han har handlar bara om hans egen bizniz mot Skattemyndigheten. Hur dumma i huvudet är ni?
Citera
2019-04-02, 22:31
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarSkolan
Ni som tycker Åsa är snygg, ni måste vara i en liknande ålder. Jag såg på henne och tyckte, hennes ansikte ser fan ut som ett barns. Hon har ett extremt barnsligt ansikte. Hade jag bara sett hennes ansikte hade jag inte blivit förvånad om någon sa hon var 10 år.

Nej då är Suzana snyggare med sina kurvor.

Instämmer till viss del, men det finns ändå någonting där. Hade jag varit på den ön så hade jag inte tvekat en sekund på att ligga med henne.
Citera
2019-04-02, 22:33
Medlem
tuffkatts avatar
Tjejerna i lag syd som tror att de spelat genialiskt och outsmartat alla andra

Ni fick en immunitet serverad och ni använde den. Ingenting mer.
Citera
2019-04-02, 22:55
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Vad hette bruden från förra året som fick till det med Pascal? Är inte hon jävligt lik Åsa?

Satt också och tänkte på att Åsa ser lite bekant ut men kom sen på att hon är väldigt lik Nicolina Artursson.
Citera
2019-04-02, 22:58
Medlem
tuffkatts avatar
Jannike och Hardenborg är så jävliga passivt aggressiva men förstår inte detta själva. Den stämning de kritiserar är de själva högsta bidragande till genom detta beteende.
Citera
2019-04-02, 23:58
Medlem
När Cathrine gjorde övertramp kallade nick nästan Adnilson för Herr Nilsson, men ändrade sig i sista sekund.
Citera
2019-04-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Satt också och tänkte på att Åsa ser lite bekant ut men kom sen på att hon är väldigt lik Nicolina Artursson.
Åsa ser riktigt bra ut. Verkar som att de värmländska flickorna har bra gener överlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in