Vad trevlig Adnilson är i Gränslandet, han är såklart inte dum och vet sin plats som ny i gruppen. Få se hur länge det varar.
Hon som är i par med Nick verkar vara en riktig bitch. Hon lade sig i tävlingen samtidigt som hon ljuger om det och har dålig attityd.
Edit: kollar på dagens Gränslandet. Ja Adnilsons fina attityd varade inte länge. lol
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-02 kl. 15:11.
Nej. I så fall i andra örådet då hon skulle få en immunitet i så fall. Och inte ryker hon i första taget i syd heller. Så vet inte vad du babblar om.
Ja, jag ändrade till direkt dom fick chansen. Hon är väl rätt safe nu när hon fick gå tillbaks till sitt gamla lag ja, men när jag skrev inlägget så hade Bonnie precis sett till att lag Syd vann Robinsontävlingen och samtidigt skickat sitt "nya" lag till öråd. Där och då visste vi inte om hon skulle få gå tillbaks till Syd och heller inget om en immunitet. Jag glömde dock bort i min enfald att produktionen alltid lägger sig i och ändrar förutsättningar hela tiden. Dumt av mig att ta ut saker i förskott.
Robinson är så jävla tråkigt sedan Carl lämnade, finns inget underhållningsvärde när alla kommer överens och "mår bra". Det ena laget fungerar bra och det andra imploderar då man väljer pakter före vinster. Enda anledningen till att man ser Robinson nu är på grund av att gränslandet fortfarande ger underhållning.
Ni som tycker Åsa är snygg, ni måste vara i en liknande ålder. Jag såg på henne och tyckte, hennes ansikte ser fan ut som ett barns. Hon har ett extremt barnsligt ansikte. Hade jag bara sett hennes ansikte hade jag inte blivit förvånad om någon sa hon var 10 år.