2019-04-02, 19:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Du missförstår. Jag ogillar Adnilson starkt som person av samma anledningar som jag ogillar Nick och CSH. Jag gör ingen skillnad på dom. Sen tycker jag alla tre hör hemma i programmet så det blir lite action. Men det finns gott om människor här som vill deportera Adnilson och samtidigt suga av Nick eller CSH över exakt samma beteenden. Är helt övertygad om att många här i tråden som hyllar CSH hade hyllat Adnilson som en icke-PK alfahane ifall han hade varit blekare & hetat Adam Nilsson istället.
Samma beteenden? Då har du sett nåt annat program än jag.
Nick o CH - tävlingsinriktade, väljer starka partners för att maxa chansen i tävlingar, kämpar på sammanbitet, inget onödigt gnäll om ont här eller dålig sömn där, blir tjuriga när inte laget/partnern levererar men annars normalt samspel med andra.

Adnilson - tar inte beslut utifrån vad som är bäst tävlingsmässigt utan känslomässigt, väljer bort starka partners även om laget forlorar på det, gnäller på ont här och där, ska ha sin vilja fram i minsta sak annars tjurig, allt är hans, det är bara han som kan nåt, paranoid - tror folk går ihop för att plocka bort hans kudde (!).

Det är verkligen inte bara hudfärgen som skiljer.

Ödets ironi att tjejpakten såg till att Adnilson fick packa och åka. Hade Adnilson hållit löftet till agent Hamilton så hade Linn (Korta-tjocka) åkt i första örådet istället för Anna. Då hade det inte funnits nån tjejpakt. Karma Nilsson, karma!
Citera
2019-04-02, 19:56
Medlem
DyslexiKungens avatar
Renskötaren och Genevekonventionen
Citera
2019-04-02, 19:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Vilka har fått åka hem från Gränslandet?
Citera
2019-04-02, 19:58
Medlem
greta75s avatar

Förövrigt så blir Åsa bara charmigare för varje dag som går.
Senast redigerad av greta75 2019-04-02 kl. 20:46.
Citera
2019-04-02, 20:00
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Jannika Navjord som befinner sig i gränslandet, fy fan vilken människa. Hon är ju med i realityserien tunnelbanan. Inspelat innan Robinson.

Hon är så obehaglig, när hon låter sådär ansträngt "trevlig".
Har hon lärt sig att vara så i "Tunnelbanan"?
En sån kan man inte lita på överhuvudtaget.

Nu känner jag att jag skulle rysa om jag träffade på henne som ov (inte för att jag brukar ha med såna att göra ).
Men hon är obehaglig, när hon låter övertrevlig, fast hon inte menar det.
Det är härskarteknik hon kör med.

Tjuriga, högfärdiga och testosteronstinna Adnilson och Nick vet man ju åtminstone var man har.
Citera
2019-04-02, 20:08
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vad trevlig Adnilson är i Gränslandet, han är såklart inte dum och vet sin plats som ny i gruppen. Få se hur länge det varar.
Hon som är i par med Nick verkar vara en riktig bitch. Hon lade sig i tävlingen samtidigt som hon ljuger om det och har dålig attityd.

Edit: kollar på dagens Gränslandet. Ja Adnilsons fina attityd varade inte länge. lol

Ja hon gjorde bort sig totalt, förstår inte hur hon tänkte där, men skönt att hon åkte ut. Nu hoppas jag att Nick vinner hela skiten!
Citera
2019-04-02, 20:22
Medlem
ArchDrums avatar
Klas Beyer - vilken ledare. Man blir imponerad av honom. Det är slående vilken kontrast det är mellan ledarstilarna i nord och syd.
Citera
2019-04-02, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArchDrum
Klas Beyer - vilken ledare. Man blir imponerad av honom. Det är slående vilken kontrast det är mellan ledarstilarna i nord och syd.
Jo men samtidigt är han väldigt pretto på nåt sätt. Man får lite kväljningar, allt är så genomtrevligt, kamratligt och jämlikt hela tiden. We shall overcome är inte långt borta.
Citera
2019-04-02, 20:40
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jo men samtidigt är han väldigt pretto på nåt sätt. Man får lite kväljningar, allt är så genomtrevligt, kamratligt och jämlikt hela tiden. We shall overcome är inte långt borta.

Påminner om polisen från Strömstad förra året som skulle vara så trevlig och sjysst hela tiden.
Citera
2019-04-02, 20:50
Medlem
Hoppas verkligen att Fia och Linn åker ut någon gång snart. Jag hade hellre velat kolla på den långa bögen från förra året, än dessa.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-04-02 kl. 20:53.
Citera
2019-04-02, 20:51
Medlem
Hövdingen såg ut som en uteliggare.
Citera
2019-04-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArchDrum

Ja verkligen. Stor skillnad på hur krigsfångarna blev emottagna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in