Jo men samtidigt är han väldigt pretto på nåt sätt. Man får lite kväljningar, allt är så genomtrevligt, kamratligt och jämlikt hela tiden. We shall overcome är inte långt borta.
De är skillnad på att försöka vara övertrevlig som Jannika eller komma överens med alla som Emilio och att försöka göra det bästa för laget som Klas. Han har ju vågat säga vad han tycker tex när Suzana frågade om renarna.
De är skillnad på att försöka vara övertrevlig som Jannika eller komma överens med alla som Emilio och att försöka göra det bästa för laget som Klas. Han har ju vågat säga vad han tycker tex när Suzana frågade om renarna.
Klas är norrlänning och hade koll på lapparnas fjantiga renregler. Jag hörde dock inte att han uttryckte nån åsikt. Om han hade skällt ut lappen för att han svarade otrevligt på en trevligt ställd fråga så hade han fått min respekt. Suzanas fråga var ju inte ställd av elakhet.
Shit, den delen missade jag. Jag vet att renskötaren blev irriterad när hon frågande om hur många renar han hade, men vad sa Klas?
Men för helvete...Att Lappjäveln inte berättar hur många renar han har handlar bara om hans egen bizniz mot Skattemyndigheten. Hur dumma i huvudet är ni?
Ni som tycker Åsa är snygg, ni måste vara i en liknande ålder. Jag såg på henne och tyckte, hennes ansikte ser fan ut som ett barns. Hon har ett extremt barnsligt ansikte. Hade jag bara sett hennes ansikte hade jag inte blivit förvånad om någon sa hon var 10 år.
Nej då är Suzana snyggare med sina kurvor.
Instämmer till viss del, men det finns ändå någonting där. Hade jag varit på den ön så hade jag inte tvekat en sekund på att ligga med henne.
Jannike och Hardenborg är så jävliga passivt aggressiva men förstår inte detta själva. Den stämning de kritiserar är de själva högsta bidragande till genom detta beteende.