Citat:
Nu har du nog missuppfattat allt ganska mycket..Fattar inte? Då måste antingen OG o VG berätta det LKG berättat eller LKG ändra sin story helt. Låter orimligt båda scenarierna. Sen vet jag inte hur de ska samråda- sa inte bröderna att de inte kände till vem LKG var? Tror du de sitter och filurar ihop nått nu? Har hag svårt att tro faktiskt. Men du kan Ha rätt, vem vet?
LKG säger ju i princip ingenting som kan kopplas ihop med mig, AZ eller VG mer än att det skulle kunna vara på det sätt som LKG säger. Men det är fortfarande bara teorier han slänger ur sig.
”Det visade sig vara OG som gjorde utrustningen” är ett bra exempel när det finns tekniska bevis på att det finns fler personer. Det är ju rent av korkat av honom att säga som han gör när det går att motbevisa, då vänder ju allt och så får han låg trovärdighet i hovrätten istället

Och jag tror det var du som sa att alla skulle berätta allt för att man uppenbart vet allt. Men hur kommer det sig då att varken jag, VG, LG eller AZ kände till tjejerna som påstås transporterat flera miljoner? Tjejerna bekräftar ju detta.
Hur kommer det sig att AZ inte kände till LKG och vice versa?
AZ har ju uppenbarligen jobbat med marknadsföring och LKG har sysslat med mailen så bör ju dom rimligtvis känt till varandra.
Om det nu är VG som styrde och bestämde, varför var VG tvungen att prata med någon annan när AZ sa att han ville vara med igen? Kunde inte VG bara bestämt det själv istället om han nu är ledaren?
LKG påstår väl i tingsrätten att VG är salmosalar, men det kan väl lika gärna vara AZ? LKG drar slutsatsen eftersom någon skulle trappa ned på sin inblandning, varför kan inte det lika gärna vara AZ? Han har ju t.o.m sagt att han inte ville vara med längre.
Med sådan stor osäkerhet kan man lika gärna strunta i att nämna namn, de som sitter i domstolen har egna hjärnor att tänka med och för LKG spelar det ingen roll om det var VG eller AZ som LKG påstår sig fått kontakt med från första början.
Det där är några sånna saker som jag själv inte har svar på men de svar som gavs i tingsrätten var bara ren smörja.
Ingenting går ihop med era berättelser, det finns så mycket hål och utredningen är ett stort skämt. Säger man saker utan att ge oss en förklaring kanske man inte ska säga något alls, det drabbar trots allt andra människor.
Läs det jag skrivit här ovan så tror jag du förstår bättre. Jag säger inte att LKG talar osanning, men han snackar mycket om saker som bara är lösa antaganden som domstolen uppfattar som någon form av sanning vilket får allvarliga konsekvenser.
Senast redigerad av 23-aringen 2019-04-02 kl. 19:37.
Senast redigerad av 23-aringen 2019-04-02 kl. 19:37.