2019-04-02, 00:56
Medlem
l0mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Vem som helst kan söka upp hans adress på Ratsit, what's the big deal?
The big deal är att en advokat beter sig inte såhär. Det visar bara på hur oprofessionell man är! Såklart är hon blatte också
Citera
2019-04-02, 00:57
Medlem
l0mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hur fan kan hon få ha kvar sin advokatlicens? Är ju inte första gången hon är i blåsväder men var så säker, så länge Anne Ramberg sitter som generaldirektör i advokatsamfundet så är det ingen fara på taket.

"Systerskapet ställer upp"
Fyfan.
Citera
2019-04-02, 01:15
Medlem
JustZlatans avatar
Det läggs också upp adressser på flashback, ingen klagar då. Men visst, Massi Fritz är en tokfeminist som dock har erkänt invandringsbrottsligheten, till skillnad från ärkeidioten Anne Ramberg. Om jag måste välja mellan dessa två väljer jag Massi Fritz.
Citera
2019-04-02, 01:17
Medlem
Av ren nyfiken vilken adress var det?
Antar det inte är nån skyddad address eller nånting olagligt att meddela hans adress.

Timell är ju känd för att svara med otrevligheter och hot tror ni att han har slutat med sånt nu?
Citera
2019-04-02, 01:21
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
En "uppfattning" är inte objektiv och så mycket som hon framträder måste hon anses som offentlig person med allmänintresse.
Ja men nu var det ju inte Massi-Fritz det gällde utan användaren Bailey.
Citera
2019-04-02, 01:24
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ja men nu var det ju inte Massi-Fritz det gällde utan användaren Bailey.

Men om Bailey inte tycker det är något problem att få adressen utlagd kvarstår min uppmaning.

Fritz verkar vara riktigt slemmig och drar sig inte för att ljuga för övrigt:
Elisabeth Massi-Fritz uppger för Aftonbladet att adressen inte syns i inlägget, som nu är borttaget.

”Jag har haft en bild på min hand när jag suttit och arbetat med målet under dagen. På min bild som jag la ut på min story syntes inte någon synlig adress”, skriver hon i ett mejl till Aftonbladet.

Hon fortsätter:

”Jag skulle aldrig lägga ut TV-profilens eller någon annans adress, skulle aldrig komma på tanken”

På den borttagna bilden som Aftonbladet skärmdumpat går det att läsa Martin Timells adress.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...s-ingen-adress
Citera
2019-04-02, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigeunerfrei
Hur skaffar man sig skyddad adress?

Du kontaktar Skatteverket. Det är dock extremt svårt och du bör ha mycket kött på benen för att de skall gå med på det.
Citera
2019-04-02, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Lustigt att hon påstår att namn och adress inte syntes på bilden. Står hon och blåljuger? Om så lär hon ju ryka nu.
https://www.aftonbladet.se/a/opEx1j
Jag tänkte med på detta, skulle verkligen AB gissa på att bilden visade Timells adress? Det vore väldigt kul samtalet är inspelat 😂
Citera
2019-04-02, 01:38
Medlem
Jävlar vad svårt det var.

Vilken jävla chipstjockis som helst kan väl för fan leta upp en adress.

https://mrkoll.se/person/Carl-Martin...QpuhQbTAQmcYfr

Sitt ner i båten.
Citera
2019-04-02, 01:39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Jag tänkte med på detta, skulle verkligen AB gissa på att bilden visade Timells adress? Det vore väldigt kul samtalet är inspelat 😂

Inte bara Aftonbladet, även Advokatsamfundet ska i såna fall ha sett fel. Plus Timells kompis.
Citera
2019-04-02, 01:42
Medlem
Hon verkar vara psykopat. Låter Instagram det ligga kvar förresten? Jack Dorsey (VD på Twitter) har varit väldigt tydlig med att sånt här klassas som uppvigling och att människors säkerhet alltid prioriteras.

Folk i allmänhet verkar ha stora problem med att förstå hur en rättsstat fungerar. Sociala medier har blivit ett gissel vars funktion mest tycks vara att dra oss ner i pöbelträsket igen där rättvisa utdöms lite lojt med högafflar och facklor.
Citera
2019-04-02, 01:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glio9
Hon verkar vara psykopat. Låter Instagram det ligga kvar förresten? Jack Dorsey (VD på Twitter) har varit väldigt tydlig med att sånt här klassas som uppvigling och att människors säkerhet alltid prioriteras.

Folk i allmänhet verkar ha stora problem med att förstå hur en rättsstat fungerar. Sociala medier har blivit ett gissel vars funktion mest tycks vara att dra oss ner i pöbelträsket igen där rättvisa utdöms lite lojt med högafflar och facklor.

Hon tog själv bort bilden trots att hon hävdar att den inte visade Martins adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in