Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-17, 18:03
Medlem
Månsans avatar
Är det bara jag som är lite småtänd på den våldtagna kvinnans advokat Elisabeth Massi Fritz?
Rätt snygg och sexig
Medan de två supertöntiga advokaterna som företrädde stureplansprofilerna stod och stammade inför media så var advokat Fritz tillbaka på kontoret och jobbade (läste jag just). En cool kvinna som jag funderar på att dejta...

Har ni några matnyttiga fakta innan jag ringer henne?

Postade detta i stureplanstråden men där drunknade inlägget i störtfloden av andra inlägg (eller också var frågan helt ointressant)
Citera
2007-10-17, 18:16
Bannlyst
Google är din vän...

www.google.com

Mkt känd försvarare inom genren hedersrelaterade brott.
ÖHT kvinnornas vän.
Citera
2007-10-17, 18:19
Medlem
KönsKlass avatar
En annan snygg kvinnlig advokat är Hanna Lindblom som tydligen jobbar som försvarare åt den nya Hivmannen (bild).

Jag såg henne första gången i Efterlyst där hon var inhoppare att par avsnitt för GW Persson.
Citera
2007-10-17, 18:35
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Skulle förvåna mig om inte xallo redan har varit framme och charmat omkull henne.
Citera
2007-10-17, 19:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Google är din vän...

www.google.com

Mkt känd försvarare inom genren hedersrelaterade brott.
ÖHT kvinnornas vän.
Google känner jag till. Nu var min förhoppning att få lite information utöver vad cyberrymden har att erbjuda. Typ "en fena på att blanda drinkar", "fantastiskt bra på att jonglera" eller varför inte "flitig besökare på dejtingsajter".
Citera
2007-10-17, 19:23
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
En annan snygg kvinnlig advokat är Hanna Lindblom som tydligen jobbar som försvarare åt den nya Hivmannen (bild).

Jag såg henne första gången i Efterlyst där hon var inhoppare att par avsnitt för GW Persson.
Oj... nu vet jag varken ut eller in. Hon var också kalas...
Undrar om inte kvinnliga advokater är min likör...
Citera
2007-10-17, 19:46
Bannlyst
Citat:
Oj... nu vet jag varken ut eller in. Hon var också kalas...
Undrar om inte kvinnliga advokater är min likör...

Hon är egentligen blondin, fattar inte varför hon färgat håret mörkt. Hon gifte sig för 2 år sedan. Alltså Hanna Lindblom,
Citera
2007-10-17, 20:13
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Är det bara jag som är lite småtänd på den våldtagna kvinnans advokat Elisabeth Massi Fritz?
Rätt snygg och sexig
Medan de två supertöntiga advokaterna som företrädde stureplansprofilerna stod och stammade inför media så var advokat Fritz tillbaka på kontoret och jobbade (läste jag just). En cool kvinna som jag funderar på att dejta...

Postade detta i stureplanstråden men där drunknade inlägget i störtfloden av andra inlägg (eller också var frågan helt ointressant)

Hennes föräldrar är arbetskraftinvandrare från Libanon.

Här finns lite övrig info:
http://www.aftonbladet.se/kvinna/article27485.ab
Citera
2007-10-17, 20:27
Medlem
medelklassmans avatar
Måste nog hålla med TS - det kan vara de helrätta businessdräkterna, kanske den förföriska utstrålningen av proffsig yrkeskvinna i ett krävande yrke som trots den landsförstörande genusfieringen lyckas klä sig och föra sig som en riktig kvinna?
Underkläder - visst - Massi är utan tvekan en La Perla/Chantelle lady!

Och fan vet om det inte finns kvar lite patriarkaliskt tänkande från barndomen i cedrarnas hemland och den konservativa uppväxten - en kvinnas roll är självklart att föra sig väl och behaga sin man osv.

Tyvärr verkar dock puddingen vara gift, men lite övertidsarbete kan ju lätt glida över i något annat och betydligt mer spännande!
Citera
2007-10-17, 20:44
Medlem
Phalanxs avatar
Har för mig att jag läste att hon skillt sig och därför lagt till sitt namn som ogift (massi). Har även för mig att det stod i artikel att hon gjorde slag i saken och tog mc-kort efter hon skillt sig.
Citera
2007-10-17, 21:28
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelklassman
...men lite övertidsarbete kan ju lätt glida över i något annat och betydligt mer spännande!
Ett annat trick kan ju vara att försöka bli våldtagen av någon burdus och rufflig kvinna runt Stureplan. Fru Fritz är given som mitt ombud när det är dags för rättegång...
Citera
2007-10-17, 22:02
Medlem
qtboys avatar
När hon pratar låter hon som Rostbiffen i Rapport...sandström!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in