2019-03-31, 06:37
Medlem
Chili-cheese19krs avatar
Människor i Väst är riktiga extremister. Försöker tvinga på andra länder med demokrati, jämställdhet, feminism och bögeri och dessutom med våld.

Saker och ting som kanske passar bra i väst gör inte det för andra länder och regioner. Faktum är att bögeri och kvinnans lösaktighet och frigörelse (som vi ser i Sverige) är en riktigt bra början på en nations undergång och för den som inte tror mina ord får lära sig av historien.

Saker och ting upprepas men dumma människor lär sig tyvärr inte.

Sultanen i Brunei gör helt rätt i min mening. Att döma med Sharia är aldrig fel. Sharia är det mest humana och rättvisa styrelseskicket som någonsin skådats och tack Gode Gud för det.

George Bernard Shaws (1856-1950) sade:

Jag har studerat honom – denne underbare man som enligt mig är långt ifrån en antikrist.

Han måste kallas för människosläktets frälsare. Jag tror att om en man som honom skulle styra den moderna världen med diktatur, då skulle han lyckas lösa dess problem på ett sätt som skulle ge den välbehövlig fred och lycka.

Jag har profeterat om Muhammeds religion, att den skall accepteras i framtidens Europa som den ses accepteras i dagens Europa. Shaw, George B. (1936) The Genuine Islam, Vol. 1, nr 8.
Senast redigerad av Chili-cheese19kr 2019-03-31 kl. 06:46.
Citera
2019-03-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistfullofmetal
Jag är lugn, lugn som en filbunke och leker ingenting, att man bryr sig mer om sin egen ras är inget konstigt eller fult det är sunt.
Likväl så tror jag inte på allas lika värde, som man "bör" göra, hellre att tusen barn dör i Egypten,Kina,Burma,Sri lanka... ... .... ... .... ... än att min vän,mamma,bror,pappa,syster stryker med.
Jag väljer min vän före din, min arbetskollega före din,tjejen i kassan på Ica som jag känner igen framför tjejen som jobbar på din Ica.........

//

Dåså då är vi överens. Så varför klagar du på att media rapporterar mer från nya Zeeland än från något afrikanskt land?
Citera
2019-03-31, 09:41
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Inte metodologin. Tolkningen.

Religiösa (och trosmässiga och teistiska) tolkninger vilar i sista hand på vilka tolknings-metodologier som användas som underlag.

Och med tanke på hur divergerande och splittrat religion m.m. är, så hur kan du påstå, att DIN religiösa e.dyl. tolknings-metodologi är den "sanna"`?

Citat:
Jo, perversion.

Det är perversioner.

Anomalier är fortfarande inte "perversioner", och blir det inte heller genom att du (metaforisk) står på en såpbox och upprepar postulatet.

Citat:
Vi vet att straffet för synd är död, men i Jesus Kristus har vi evigt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Vem är "vi"

Citat:
Kristna.

Så: Speak for yourself.
Citera
2019-03-31, 09:47
Medlem
Sverige ska visserligen inte lägga sig i andra länders juridiska system. Vill araberna stena sina bögar är det upp till dem.

Det är dock en bra ögonöppnare för vår inhemska gayrörelse som verkar totalt kidnappad av pro-islam vänster.

Sekvensen när han avrättas kan med fördel spelas upp på QX galan och visas på TV4. Sedan kan Jonas Gardell och Silvana Imam lipa och gnälla vid prisutdelningen och försöka kräva ett avståndstagande från våra svenska muslimer.
Citera
2019-03-31, 10:04
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det är dock en bra ögonöppnare för vår inhemska gayrörelse som verkar totalt kidnappad av pro-islam vänster.

"vår inhemska gayrörelse som verkar totalt kidnappad av pro-islam vänster" är ett röra utan minsta mening eller förnuft, och detta nonsens har liten relation till vad homosexualitet är.
Citera
2019-03-31, 10:59
Medlem
Ja jag säger ju det, ingen mening eller förnuft. Kan du förklara varför alltid företrädare för gayrörelsen tjatar om rasism och gnäller på SD ex i var och varannan mening istället för att koncentrera sig på sina hbtq prylar?

Vem bestämmer det? Varför har det blivit synonymt att vara gay/lesbisk och vara vänster flyktingälskare?

Islam hatar hbtq. Se ex steningen ovan. Att de en hel rörelse propagerar för att få in islam i det mest progressiva och individualistiska samhället på jorden är fan inget annat än en stor gåta eller konspirationsteori.

Snälla,förklara om du har mer insyn i saken.
Citera
2019-03-31, 11:05
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Varför har det blivit synonymt att vara gay/lesbisk och vara vänster flyktingälskare?

Det har det inte.
Citera
2019-03-31, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerSkinka
Gay sex and adultery will be punishable by stoning to death and thieves will be amputated under 'vicious' new Sharia laws brought in by Brunei

- Brunei already has Sharia law with homosexuality punishable with ten years' jail
- Under new laws from next week gay people could be whipped or stoned to death
- Muslims found guilty of adultery, sodomy and rape could also be put to death
- Amnesty branded laws 'vicious' and called for international pressure on Brunei

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6855129/Gay-sex-punishable-stoning-death-vicious-new-Sharia-laws-brought-Brunei.html

Vad anser ni om Bruneis nya lagar? Är det fredens religion som slår till ännu en gång och visar sitt sanna ansikte?

Det där är helt normala lagar för alla som inte är islamofober. 10 år för homosexualitet tror jag kan vara lite kontroversiellt. Det normala vad jag förstår är dödsstraff, så det låter som att man anpassat sig till den islamska normen.
Citera
2019-03-31, 11:51
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMgX
Det där är helt normala lagar för alla som inte är islamofober. 10 år för homosexualitet tror jag kan vara lite kontroversiellt. Det normala vad jag förstår är dödsstraff, så det låter som att man anpassat sig till den islamska normen.

Precis, islam har visat sitt sanna inhumana ansikte.
Citera
2019-03-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvampDamp.
Jag spyr på koranens fredliga troslära. Att stena ihjäl en oskyldig människa med en annan läggning — är bara sinnessjukt.

För tydlighetens skull tror jag inte det räcker med homosexuella känslor. Det måste nog till homosexuella handlingar för att det ska bli tal m dödsstraff.

Vad jag vet har den sortens lagar varit fullt normala inom såväl kristendom som islam, på samma sätt som lagar mot trolldom och svartkonster.
Citera
2019-03-31, 11:59
Medlem
Citat:

Du låter som att man försökt gömma detta, det har man inte.
Citera
2019-03-31, 12:03
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RMgX
Du låter som att man försökt gömma detta, det har man inte.

Det finns gott om islam-apologeter som försöker skyla över islams inhumana etik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in