Citat:
Ursprungligen postat av
milla200
Hur vet du om han är skyldig på mer än 1 mord. Han kan ha kommit hem och hittat töserna döda därav grannen sett honom förvirrad på uppfarten. Och sen strypt H då hon inte lyckades ta livet av sig själv?
Men det där har jag inte tänkt på, det är ju nästan som när jag testade konspirationsteoretiker för en dag med motvallsteorin.
Då skickade Oskar ett sms på hemvägen men fick inget svar. Hanna hade skenat iväg för att hon tyckte att han bara "blickade framåt" och bokade upp hela våren och kom aldrig till skott - fast de ordnat allt det praktiska till och med.
Ja, och då klev han in och såg allt det där du skriver. Hon hade varit självmordsbenägen en längre tid och hans oro för hemmet för noterades av arbetskamrater. Han hade kanske berättat fragmentarisk om hennes oro och depression? Hennes överdrivna farhågor kring barnens framtid som sjuka.
Sen misslyckades hon med självmordet och då blev han tvungen att agera ut. Det fanns ju spår överallt i datorer att de beslutat det här och när barnen var döda så hade han ingenting alls att leva för.
Det som inte fick hända.. hände.
Så där ja. Det klagas över brist på intresse för gärningsförlopp och Fu samt frågas ständigt "vad gör du här annars?" - så nu har jag bidragit igen med spekulationer.