Citat:
Ursprungligen postat av
Zeusg0d
Hur kan du va så säker på det? Enligt CSH så gick de inte med på hans krav, utan gav egna förslag på situationen. CSH tyckte då att deras erbjudande inte var tillräckliga efter vissa omständigheter vilket gjorde att CSH valde att lämna. Ingen av oss kan veta med säkerhet att det var så som hände. Dock är det enda informationen ( som jag vet) som finns ute.
Nej jag är absolut inte säker på att det är så men det finns en hel del som indikerar att det var så.
Carl, visst var han underhållande på sitt sätt men samtidigt var han den största skitstövel som någonsin varit med i Robinson. Jag kan tänka mig att övriga lagmedlemmar var i upprorstämmning och situationen hade totalt urartat. När Carl sedan kom med krav så fick produktionen en chans att göra sig av med honom och de högg direkt på den.
Det som visades i TV var ju hur Carl framförde sitt krav och sedan hur Anders bara meddelade att han lämnat. Det var ingen snyftscen eller någon scen där Anders meddelade Carl att han fick lämna eller något sådant. Jag kan nog näst intill lova dig att samtliga personer, både deltagare och produktion var så dödströtta på denna person att han åkte rätt ut utan att någon gjorde det minsta för att förhindra det. Avsked på ett grått papper