2019-03-30, 08:58
Avslutad
Efter en helvetes magsjuka orkar jag inte trycka idag så blir en liten "andro-reset" på en månad.

Har förnärvarande ca 35ml tren kvar vilket borde bli runt 6v på 150mg eod/525 ew.
Så nu är planen att lägga upp testot på 1ml e4d (~440mg ew) till början av maj sen panga påmed tren maj och halva juni.
Någonstans där bör formen vara toppad, det viktiga nu är väll kosten då trenet inte kommer närvara, planen på den biten är som Alfred sa strikt upplägg det vill säga inget velande mellan keto, skitmat, keto, byggardiet, keto etc.

Planen är nu prot från kyckling, lax, gris, ko,kvarg, kolhydrater från ris, potatis och grönsaker. Samt fett ifrån nötsmör, olivolja och animaliska typ

Vikten står idag på 120.5 så det är väll ball, lär öka direkt når man kan äta igen dock menmen

Mvh
Berra
Citera
2019-03-30, 17:54
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Efter en helvetes magsjuka orkar jag inte trycka idag så blir en liten "andro-reset" på en månad.

Har förnärvarande ca 35ml tren kvar vilket borde bli runt 6v på 150mg eod/525 ew.
Så nu är planen att lägga upp testot på 1ml e4d (~440mg ew) till början av maj sen panga påmed tren maj och halva juni.
Någonstans där bör formen vara toppad, det viktiga nu är väll kosten då trenet inte kommer närvara, planen på den biten är som Alfred sa strikt upplägg det vill säga inget velande mellan keto, skitmat, keto, byggardiet, keto etc.

Planen är nu prot från kyckling, lax, gris, ko,kvarg, kolhydrater från ris, potatis och grönsaker. Samt fett ifrån nötsmör, olivolja och animaliska typ

Vikten står idag på 120.5 så det är väll ball, lär öka direkt når man kan äta igen dock menmen

Mvh
Berra

Jag vet flera som har haft goda erfaenheter med att köra keto och kolisar i perioder. Själv fick jag igång fettförbränningen mitt i en diet en gång med att köra low carb istället, och sedan ett mellanting. Tror inte variation är kass, men såklart måste det vara planerat.
Citera
2019-03-31, 10:34
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:

Mvh
Berra

Satan va trist med magsjuka! Få saker som rubbar balansen för en byggare som en redig släng av magsjuka. Du kommer sannolikt att öka på i vikt igen så fort du börjat få behålla maten och vätskan eftersom att dina muskler sannolikt är ganska dränerade pga näringsbristen efter magsjukan.
Det positiva är väl att även om större delen av viktminskningen kommer från dåliga energinivåer i skelettmuskulatur så leder ju som alltid energiunderskott till fettförbränning så något hack ner på den skalan kan du säkerligen tillgodose dig.

Låter bra med kost-tänket och andro-reset, även om det inte riktigt blir en reset med 440mg test ew, du kommer iaf att komma ner en hel del från trenet vilket är det viktiga antar jag.
Precis som Boo säger så går det absolut att växla keto och kolisar, faktum är att det mest effektiva för mitokondrieproliferering och fettförbränning är att gradvis rotera ketos och kolisar. Detta kräver dock att man har duktig koll på blodketonvärdet och kör absolut nitiskt kontrollerade cykler, annars kan det röra till det för metabolismen och önskvärda resultat uteblir. Det låter svårare än vad det är.
Hur som helst tror jag att för din del efter de senaste 6 månaderna så kommer det göra dig gott att hitta en stabil rytm på normal kost med rätt makron och goda näringskällor och istället ge allt fokus på att inte låta fuskdagar förekomma. Det kan vara knepigt nog att hålla.

Kämpa på gubben och krya!

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag vet flera som har haft goda erfaenheter med att köra keto och kolisar i perioder. Själv fick jag igång fettförbränningen mitt i en diet en gång med att köra low carb istället, och sedan ett mellanting. Tror inte variation är kass, men såklart måste det vara planerat.

Fetmarkerat = huvudet på spiken.

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-04-01, 08:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo

Ja precis som affe säger head har varit väldigt slarvig vill skylla på alla möjliga aspekter såsom småbarnsliv etc men i slutändan faller det på en sak och det är enorm brist på disciplin, har lixom inte kört 6v high carb sen cyklat med keto etc utan mer v1, 2 keto v3, 4 carb v5 fusk v6 keto v7 fusk v8 low carb v9 high carb etc.

Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Satan va trist med magsjuka!
.

Kämpa på gubben och krya!

Mvh,

-Alfred

Fetmarkerat = huvudet på spiken.

Mvh,

-Alfred

Alfred lika härlig som alltid älskar när du konmer in och styr rätt, kör 0.5ml 125mg e4d (218mg ew) istället då
Samt nu är det mer kontrollerad kost tills kroppen stabiliserat sig, sen kan vi börja cykla mer nitiskt i framtisen.

Mvh
Berra
Citera
2019-04-01, 10:55
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ja precis som affe säger head har varit väldigt slarvig vill skylla på alla möjliga aspekter såsom småbarnsliv etc men i slutändan faller det på en sak och det är enorm brist på disciplin, har lixom inte kört 6v high carb sen cyklat med keto etc utan mer v1, 2 keto v3, 4 carb v5 fusk v6 keto v7 fusk v8 low carb v9 high carb etc.

Alfred lika härlig som alltid älskar när du konmer in och styr rätt, kör 0.5ml 125mg e4d (218mg ew) istället då
Samt nu är det mer kontrollerad kost tills kroppen stabiliserat sig, sen kan vi börja cykla mer nitiskt i framtisen.

Mvh
Berra

Hehe du var ju inte direkt ute å cyklade med ditt upplägg Berra, min åsikt är ju trots allt bara min åsikt och även om den oftast leder till rätt mål så finns det fler vägar som leder till samma mål. Men jag tror du gör rätt i att sänka veckodosen till dryga 200mg ew om du ändå lägger fokuset på att släppa androgen respons. Du kommer ju att vara anabol nog för att inte slita ner muskelmassa trots kaloriunderskott och träning så om du tänker göra en seriös push fram till sommaren kommer detta bara ge dig bättre effekt på kommande dos-ökning och addering av prepp.
Ett tips är att önska sig en blodketonmätare i födelsedagspresent om du gillar keto-diet. Kan visa dig en bra graf att gå efter för att hitta cyklerna rätt och försäkra dig om att du varken har för höga eller för låga blodketonvärden sen om det blir aktuellt.

Så länge du har så pass vass självinsikt kommer du garanterat att nå dina mål, din inställning till hur mycket du vill utveckla din disciplin är vad som avgör hur lång tid det kommer ta.
Alltid kul att hjälpa till där det uppskattas!

Mvh,

-Alfred
Citera
2019-04-05, 15:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred

Så länge du har så pass vass självinsikt kommer du garanterat att nå dina mål, din inställning till hur mycket du vill utveckla din disciplin är vad som avgör hur lång tid det kommer ta.
Alltid kul att hjälpa till där det uppskattas!

Mvh,

-Alfred

Vill återigen säga att jag uppskattar både din journal och din input enormt, vill även påminna om att det var du som fick mig att läsa på för många årsen innan jag ens inledde karriären.

Skulle vilja påstå att det är tackvare dig och en till person jag klarat mig så bra gällande både hälsa och överiga bieffekter.
Så sug åt dig detta Alfred du var, är och förblir en stor förebild för mig!

Vidare till mitt, liten light update!

Körde armar idag enkelt pass på 1h
Började med
6x12 hantelcurl 18.5kg-25kg
4x15 Tricepspulldown med rep varav ett extra dropset på varje set
5x12 koncentrationcurl varav dropset på de två sista seten 18.5kg
5x12 Tricepspulldown med stång dropset tre sista seten
4x12 Liggande z-stångcurl i kabeln
5x12 triceps med rep över huvudet

Aas/ai
125mg e4d Testo Enth
Annars inget annat

Form/vikt/övrigt
Återhämtat mig fullt ut från sjukdomen nu och Cruisen känns bra, sömn har fallit tillbaka, humöret är mer stabilt och man börjar bli sig själv igen.
Bävar lite inför nästa runda här igen men "vill man bli fin får man minsann lida pin"
Annars så är man i rätt riktning och kommentarerna på gymmet säger bara positiva saker så även om man själv tycker att det inte händer något går man åt rätt håll!

Mvh
Berra
Citera
2019-05-21, 12:42
Avslutad
Har inte haft någon feeling öht att uppdatera men är la äna dags att dra en summering av trenet då jag klivit av detta nu från å med förra veckan.

Vad skall jag börja, ni som läst vet att jag började på blygsamma 350mg ew för att smälla på 525mg ew till att sedan ta 700mg ew, 2v pause och sen köra 525mg ew kuren ut, växlat mellan eod och ed stick.

Kan börja med det roliga resultaten, jävlar i min gås tren är potent, aldrig haft sådan utveckling och styrka trots kost och sömn. Man såg verkligen resultat från vecka till vecka, fettet försvinner medans massan ökat.

Placebo eller ej men tycker att trycka ed vs eod så är ed klar vinnare, inte bieffektmässigt utan nu snackar vi effektmässigt tycker att de dalade lite dag 2 men när. Man kör ed så small de på precis som v2, 3, 4, 5.

Bieffekter
Jadu vart skall vi börja, fick inte något enorma besvär mem listar upp i rangordning och förklarar allt eftersom.
1 psyket
2 sömnen
3 acne
4 ilskan
5 nattsvettningar

Psyket först då, man märker det inte då det är väldigt subtilt men jag blev väldigt lätt irriterad och problemet var att de håller i sig, inget man inte kan hantera men ändå jobbigt, sen det värsta är alla tankar som man hakar upp sig på och som inte går att släppa innan man konfronterat det.

Sömnen, tja jag jobbar speciellt samt familj så många faktorer spelar in här men sämre blev den helt klart.

Acnen var måttlig och egentligen ingenting att bekymra sig över.

Ilsken, ja den beryktade tren-ilskan som gör att du slår folk och våldtar barn, mmh den var obefintlig för mig ända var att jag blev "kall/elak" och kanske var elak mer psykiskt emot min fru bla genom att frysa ut henne inte prata på flera dagar etc men något mega rage fanns ej.

Svettades lite mer om nätterna dock ingenting gentemot dnp.

Sommarn ut
Nu är planen 500mg testo E ew sommaren ut så inget avancerat eller ens värt att uppdatera om egentligen men kommer slå en rad då och då.

Trenet har givetvis varit Extremeroid och har inte gjort mig annat än supernöjd, Extremeroid om Berra själv får välja såattsäga!

Bilder kan skickas till betrodda om så önskas.

Mvh
Berra
Citera
2019-05-21, 13:09
Medlem
Citat:
Har inte haft någon feeling öht att uppdatera men är la äna dags att dra en summering av trenet då jag klivit av detta nu från å med förra veckan.

Vad skall jag börja, ni som läst vet att jag började på blygsamma 350mg ew för att smälla på 525mg ew till att sedan ta 700mg ew, 2v pause och sen köra 525mg ew kuren ut, växlat mellan eod och ed stick.

Kan börja med det roliga resultaten, jävlar i min gås tren är potent, aldrig haft sådan utveckling och styrka trots kost och sömn. Man såg verkligen resultat från vecka till vecka, fettet försvinner medans massan ökat.

Placebo eller ej men tycker att trycka ed vs eod så är ed klar vinnare, inte bieffektmässigt utan nu snackar vi effektmässigt tycker att de dalade lite dag 2 men när. Man kör ed så small de på precis som v2, 3, 4, 5.

Bieffekter
Jadu vart skall vi börja, fick inte något enorma besvär mem listar upp i rangordning och förklarar allt eftersom.
1 psyket
2 sömnen
3 acne
4 ilskan
5 nattsvettningar

Psyket först då, man märker det inte då det är väldigt subtilt men jag blev väldigt lätt irriterad och problemet var att de håller i sig, inget man inte kan hantera men ändå jobbigt, sen det värsta är alla tankar som man hakar upp sig på och som inte går att släppa innan man konfronterat det.

Sömnen, tja jag jobbar speciellt samt familj så många faktorer spelar in här men sämre blev den helt klart.

Ilsken, ja den beryktade tren-ilskan som gör att du slår folk och våldtar barn, mmh den var obefintlig för mig ända var att jag blev "kall/elak" och kanske var elak mer psykiskt emot min fru bla genom att frysa ut henne inte prata på flera dagar etc men något mega rage fanns ej.

Sommarn ut
Nu är planen 500mg testo E ew sommaren ut så inget avancerat eller ens värt att uppdatera om egentligen men kommer slå en rad då och då.

Trenet har givetvis varit Extremeroid och har inte gjort mig annat än supernöjd, Extremeroid om Berra själv får välja såattsäga!

Mvh
Berra

Skön rapport måste jag säga! Kommer följas!

Bra att du nämner "kall" som biverkning då det är en sak jag är rädd för. Jag har tendensen på andra prepp då jag mår sämre psykiskt. Det är ju jävligt påtagligt för kvinnorna våra. Jag blir mera ego/går in i mig själv "on". Jag behöver en del av det för att kunna fokusera och disciplinen. Men vill absolut inte att det kalla/elaka kommer fram för mycket. I mitt fall mera skiter i... Typ. Inte lyhörd och obrydd.

Tänkte försöka tackla mycket av detta med mast framöver (test + deca + orala) och hoppas lite på god effekt av det.

Kul att du upplever det märket så! Hälften av min mast är av samma och oprövat för min del.

Ha en skön sommar!
Citera
2019-05-21, 19:36
Medlem
caecos avatar
Citat:

Bieffekter
1 psyket
2 sömnen
3 acne
4 ilskan
5 nattsvettningar

Sommarn ut

Mvh
Berra
Någon ökad kroppsbehåring och/eller håravfall? Tolkade jag dig rätt om jag förstod det som att sömnen blev försämrad men inte riktigt så illa som man hört en del beskriva det? Vissa låter det på som att de verkligen inte lyckats somna vissa nätter.

Skulle gärna se bild vad tren har gjort för dig. Börjar väl bli dags för mig att testa på det någon gång.
Citera
2019-05-22, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Liteknepig
Skön rapport måste jag säga! Kommer följas!

Bra att du nämner "kall" som biverkning då det är en sak jag är rädd för. Jag har tendensen på andra prepp då jag mår sämre psykiskt. Det är ju jävligt påtagligt för kvinnorna våra. Jag blir mera ego/går in i mig själv "on". Jag behöver en del av det för att kunna fokusera och disciplinen. Men vill absolut inte att det kalla/elaka kommer fram för mycket. I mitt fall mera skiter i... Typ. Inte lyhörd och obrydd.

Tänkte försöka tackla mycket av detta med mast framöver (test + deca + orala) och hoppas lite på god effekt av det.

Kul att du upplever det märket så! Hälften av min mast är av samma och oprövat för min del.

Ha en skön sommar!

Nej men precis man tappar fin känslan och bara struntar i deras, blor väldigt ego har jag märkt, tappar liksom förståelsen vilkwt byts ut till irritation i många lägen, perfekt skilsmässo prepp haha. Härligt du lär inte bli besviken på val av preppverkare iaf!
Det samma ha nu en fin sommar.

Mvh
Berra

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Någon ökad kroppsbehåring och/eller håravfall? Tolkade jag dig rätt om jag förstod det som att sömnen blev försämrad men inte riktigt så illa som man hört en del beskriva det? Vissa låter det på som att de verkligen inte lyckats somna vissa nätter.

Skulle gärna se bild vad tren har gjort för dig. Börjar väl bli dags för mig att testa på det någon gång.

Haha roligt att du säger det, min rygg och axlar har fått sig ett rejält uppsving med hår haha...

Nej men precis somna har jag alltid svårt med eller har haft problem med pga skift, men trenet gör att jag vaknar oftare och får då svårt att somna om vilket aldrig varit problem innan.
Absolut ny wickr så pma på hb så får du den.

Mvh
Berra
Citera
2019-06-04, 20:49
Avslutad
Inhandlat adex, letro, testo och dnp, så nu år planen att döda lite envist bukfett och sedan entra kaloribalans läge.
Idag landade dnp, letro och dnp'n så väntar på testot som förhoppningsvis lär landa innan fredag.

Anyhow detta upplägget blir simpelt men ändå ett bära eller brista då jag mått otroligt dåligt på dnp de sista gångerna, så tredje gången gillt nu!

Sagt och gjort jag frontade upp 2ml nu och sen sticker jag 1ml på torsdag för att sen fortsätta på den nya planen då jag låg på (e5d, 350mg förut). Sen kasta jag i mig 500mg dnp, svalde skiten med kvarg och lite mjölk, sooo far so good!

Prepp Ai Medicin
Testo E stick måndag&torsdag 1ml, 500mg EW
Adex 0.5mg mån, ons, fre alt e2d vi märker
Dnp 500mg ed
Omeprazol 20mg ed

Träning
Bytt till ett 5split igen då jag kört PPL i ungefär 6v med mycket goda resultat, började vänja mig så slöngde om de igen och vips träningsvärken är tillbaka.

Kroppsformen, vikt
Var ute i helgen, vilket resulterade i ladd, bärs och en dag med bakfylla fyllt av kakor, pizza, max, chips ja you name it, vilket på en jävla helg kasta mig från 118 till 124 kilogram och nu på 123 imorse. Utöver det var formwn i sin peak och hoppas innerligt att dnp'n skundae på vöfen ner nu till en riktigt dräglig nivå.

Mvh
Berra
Citera
2019-07-03, 08:46
Medlem
Ladd och bärs! Fy fan. Jag som är rädd för att dricka en mellanöl på 400 mg ew testo e. Hur mycket stryk tar egentligen levern på intravenös kur? Tycker jag läser mycket olika åsikter.

Jag ska ut och tura med ett gäng, och dricks det inte några öl så är man vad man i mina kretsar kallas bög. Väldigt, väldigt orolig för ett sådant scenario.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in