Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-03-28, 08:55
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
.
Både Du och Jag är notoriska pedofiler som har överlevt mer än 30 års samhälleligt hat, och trots det ändå lyckats få "ha" barn nära oss genom denna tid samtidigt som barnens föräldrar ser oss som något Jesus-liknande snarare än ettriga pedofiler..

De pratar om signaler IDAG, men.. för 20 år sedan var det inte många som hade koll på de signalerna förutom pedofiler själva. Än idag är det får som har koll på signalerna.

Förhoppningsvis utgör dokumentären utbildningsmaterial nog för att förmedla dessa signaler till den stora massan, varpå jag äntligen kan avbryta mitt sökande efter en RIKTIG pojke att utnyttja, och istället lägga 110% av mitt intellekt på att utveckla (och sälja) en virtuell variant av samma upplevelse.

Aldrig trodde jag att jag skulle stå på samma sida som en peddo, men:

Ja, tack. Gör det.
Citera
2019-03-28, 09:26
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Det här med att sova ihop med barn. Egen säng brukar de få så fort de kommer hem från BB och i USA verkar det vara vanligt med att de ska sova i eget rum direkt också.

När barnen kommer knallande på natten för de drömt mardrömmar tror jag det är få föräldrar (utom möjligen Anna Wahlgren) som bär tillbaka dem. Det är tryggast och bäst för dem att sova vidare i föräldrasängen.

Men det är bökigt med en unge eller fler i samma säng. De ligger inte still, pratar i sömnen, river av täcket. Dessutom vaknar samma tid varje dag så man får aldrig ha sovmorgon.

Det här tolererar man med sitt eget barn eller en nära släktings, men vem utom en peddo gör det med andras barn?
Citera
2019-03-28, 09:28
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondantares
Tycker inledningen på det här Redditinlägget om Michael summerar det rätt bra:

”As we all know, Michael Jackson loved children. He turned his estate into a child’s paradise. He invited hordes of children to ride rides and visit his zoo. He says that in children, he sees “the face of God.” Some say Michael only felt comfortable around children and was child-like himself.
I ran into a thought-provoking article titled Profile and Common Characteristics of a Pedophile:

- They are often fascinated with children and child activities appearing to prefer those activities to adult oriented activities.
- They will often refer to children in pure or angelic terms using descriptive words like innocent, heavenly, and divine.
- They have hobbies that are child-like such as collecting popular expensive toys, keeping reptiles or exotic pets, or building plane and car models.
- Often his environment or a special room will be decorated in child-like decor and will appeal to the age and sex of the child he is trying to entice.

Läs gärna hela det inlägget förövrigt! Finns här: http://archive.is/ijJmY
Det här är faktiskt en bra sammanfattning nu när jag tänker efter... finns en pedofil i min stad, som jag kände lite ytligt när vi gick på högstadiet, eller finns och finns, han har väl evakuerats och fått skyddad identitet numera, men i alla fall, har inte haft någon kontakt med honom sedan tidigt 2000-tal, och nyligen åkte han fast för pedofili. Jag personligen var aldrig särskilt tight med honom så sett, men jag har en del old school polare som var grannar med honom och de umgicks en del med honom förr pga att de var grannar (själv tyckte jag alltid att han var en osäker tönt som inte direkt var cool om du förstår hur jag menar, men varken jag eller någon annan trodde att han var pedofil). Det här var ett antal år sedan nu, men innan han åkte fast för pedofili, så åkte en av mina polare hem till honom vid något tillfälle och skulle hämta en grej eller något liknande, och vad ser han? Han ser den här pedofilen -- som vi inte visste var pedofil då -- sitta och bygga en koja, i vuxen ålder!

Så ja, att Michael Jackson älskade barnaktiviter, byggde lekparker osv, det är ganska talande.

Det hela är rätt tragiskt egentligen, om nu Michael Jackson faktiskt var pedofil. Han var en grymt bra sångare och dansare, och man hoppas ju att det inte är sant, men det finns rätt många mönster som talar för att MJ var en peddo, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Det är precis så här en chimpans skulle svara om de visste hur man använde ett tangentbord.
Ja vi kan ju inte alla vara lika intellektuella som dig

Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
I övrigt är ämnet inte så värst intressant. Mycket skit som kastas hit eller dit. Exakt samma sak som apor tycker om att göra på fritiden.
Ja, vi har ett par hundratusentals generationer av avel kvar innan vi når din sofistikerade människointelligens

Citat:
Ursprungligen postat av Kasla92
Okej, enligt din syn var han alltså ingen vanlig heterosexuell man. En omanlig tönt.
Och sen då?
En omanlig tönt utan humor. Kolla på Eddie Murphy, där har du en rolig neger. Hade Eddie suttit och lipat över att han inte hade en barndom om han vore miljardär och fick möjligheten att knulla de vackraste tjejerna på planeten? Knappast. Att överhuvudtaget sitta och deppa över ens barndom är bara det misstänksamt. Varför är det så viktigt att man fick leka med andra barn när man var barn? De flesta av oss tänker inte ens på barndomen, och fokuserar på nuet. Även om vi hade en kass barndom så är det liksom det förflutna.

Citat:
Som sagt, mycket tyder på att du har brist på empati och en väldigt speciellt syn på män.
Så jag har inte så mycket intresse att diskutera detta vidare.
Nej, jag har inte brist på empati, och min manssyn är normal. Det är snarare du och andra MJ fangirls som har en konstig manssyn där ni tror att det är normalt att ha "förståelse" för sån här skit.

Problemet med Michael Jackson om man lägger hans eventuella pedofili åt sidan, är att han behövde lite stryk om man säger så. Han hade levt med ja-sägare hela sitt liv och ett riktigt lyxliv, därför blev han som han blev alltså en bortskämd, omanlig tönt. Han fick allt han ville och deppade över skitsaker som påstådd förlorad barndom som han försökte ta igen med att bygga en jättedyr lekpark och spendera en massa tid med barn osv. Michael Jackson hade behövt leva lite ghetto, och som en vanlig människa, för att bli lite normal.

Citat:
Jo, om Michael hade varit en vanlig människa hade jag också tyckt synd om honom. För jag har empati.
Fast jag hade så klart inte tyckt synd om honom om han hade förgripit sig på barn.
Så varför försvarar du honom? Empati är för övrigt ett tramsord. Det är inte så att jag inte kan förstå Michael Jackson, tvärtom förstår jag honom och hans beteende betydligt bättre än vad du eller någon annan MJ fangirl gör. Däremot sympatiserar jag inte med honom, vilket inte är detsamma som att sakna empati, bara så du förstår.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-03-28 kl. 09:55.
Citera
2019-03-28, 09:33
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Du är väl den mest besatta här med tanke på dina meterlånga poster som du gör. Ligger mycket tid och jobb bakom dina sk rättegångsdokument, o tidningscitat. Men har man inget liv så har man inte. Trist för dig antar jag. hehe

Ps jag läser sällan dina svar så dina ev otrevligheter kan du stoppa upp nånstans.

Lägger inte alls ner mycket tid eftersom jag redan vet "allt" och vet var jag ska hämta min info. Tror du som har noll koll får lägga betydligt mer tid än vad jag gör.

Ni påstår att ni avskyr MJ men dedikerat timmar åt att diskreditera honom. Besatthet på en annan nivå. Självklart är det inte hälsosamt att lägga ner så mycket tid på en man ni hatar.
Senast redigerad av Xfiles 2019-03-28 kl. 09:36.
Citera
2019-03-28, 09:42
Medlem
Det här är så oseriöst av mig....men jag kan inte låta bli... Alltså läs det här utdraget ur texten till Michaels låt P.Y.T. (Pretty Young Thing), och tänk på två saker: Jordan Chandler sa i förhör att Michael hade kodord för allt möjligt och kallade sin erektion för ”lights”. James Safechuck har sagt att kodordet var ”bright lights, big city”. Och så det faktum att Michael kunde ringa Wades mamma halv två på natten och få Wade levererad till sin säng, enligt hennes vittnesmål 2005 (själv gick hon tillbaka till det Holiday Inn där hon bodde och sov där):

Spark my nature
Sugar fly with me
Don't you know now
Is the perfect time
We can make it right
Hit the city lights
Then tonight ease the lovin' pain
Let me take you to the max

I want to love you (P-Y-T)
Pretty young thing
You need some lovin' (T-L-C)
Tender lovin' care
And I'll take you there
I want to love you (P-Y-T)
Pretty young thing

Nothin' can stop this burnin'
Desire to be with you
Gotta get to you baby
Won't you come, it's an emergency
Cool my fire yearnin'
Honey, come set me free
Don't you know now is the perfect time
We can dim the lights
Just to make it right
In the night
Hit the lovin' spot
I'll give you all that I've got.

Jag vet, det här var lite lågt av mig...men ändå.
Senast redigerad av beyondantares 2019-03-28 kl. 09:54.
Citera
2019-03-28, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Lägger inte alls ner mycket tid eftersom jag redan vet "allt" och vet var jag ska hämta min info. Tror du som har noll koll får lägga betydligt mer tid än vad jag gör.

Ni påstår att ni avskyr MJ men dedikerat timmar åt att diskreditera honom. Besatthet på en annan nivå. Självklart är det inte hälsosamt att lägga ner så mycket tid på en man ni hatar.

Tycker inte det är konstigt att man hatar Michael om man faktiskt tror att han förgrep sig på barn.
Citera
2019-03-28, 10:03
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Hatar MJ gör inte jag, orka hata en död. Däremot hatas det med rätta på pedofiler och vi är många som tror på killarna i LN.

Det är viktigt att informationen om hur peddos arbetar diskuteras och förstås, så att vi bättre kan skydda våra barn.

Alla ni som stöttar MJ är nyttiga idioter. Alternativt peddos själva.

Edit: En liten ordförklaring kan vara på sin plats:
"Nyttig idiot är en beskrivning av en person som löper andras ärenden utan att vara medveten om att så är fallet och i stället tror att det är de egna intressena som värnas."
https://sv.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot
Senast redigerad av SmurfSmurf 2019-03-28 kl. 10:14.
Citera
2019-03-28, 10:15
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Hatar MJ gör inte jag, tror inte nån i tråden ens har sagt det. Däremot hatas det med rätta på pedofiler och vi är många som tror på killarna i LN.

Det är viktigt att informationen om hur peddos arbetar diskuteras och förstås, så att vi bättre kan skydda våra barn.

Alla ni som stöttar MJ är nyttiga idioter. Alternativt peddos själva.

Edit: En liten ordförklaring kan vara på sin plats:
"Nyttig idiot är en beskrivning av en person som löper andras ärenden utan att vara medveten om att så är fallet och i stället tror att det är de egna intressena som värnas."
https://sv.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

Du som stöttar lögnare är ett rikspucko som inte kan tänka klart. Du av alla har väl minst trovärdighet med dina stolpskott till källor såsom Aaron Carter. Du vill så gärna att MJ ska vara pedofil eftersom du inte förstår dig på honom och därav att du länkar till sjukt oklara källor. Du försöker och gräver efter artiklar som kom ut för flera år sedan som jag redan har koll på haha. Sedan länkar du och tror du har hittat något breaking news, för att bli motbevisad gång på gång. Kämpa!
Senast redigerad av Xfiles 2019-03-28 kl. 10:18.
Citera
2019-03-28, 10:59
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Du som stöttar lögnare är ett rikspucko som inte kan tänka klart. Du av alla har väl minst trovärdighet med dina stolpskott till källor såsom Aaron Carter. Du vill så gärna att MJ ska vara pedofil eftersom du inte förstår dig på honom och därav att du länkar till sjukt oklara källor. Du försöker och gräver efter artiklar som kom ut för flera år sedan som jag redan har koll på haha. Sedan länkar du och tror du har hittat något breaking news, för att bli motbevisad gång på gång. Kämpa!

Så man är rikspucko för att man inte tycker som du? Det är till att ha höga tankar om sig själv.... och om mig. Du hittar bara på, för du förstår dig inte på mig och dessutom är du otrevlig. Toxic fan. Du har inte motbevisat ett dugg och de flesta artiklarna har du inte kommenterat alls.

De före detta anställda var ovänner med MJ för 30 år, sedan och blivit dömda till fantasisummor i skadestånd, men en normalt funtad människa fattar att de kan säga sanningen idag ändå. Hur mycket förberedd gammal skit du än har på lager. Det hjälper inte.

Fler och fler människor uttalar sig till nackdel för MJ. Varje dag är det nån ny. Det är en snöboll i rullning som inte kommer gå att hejda.

Barbara Streisand och en rabbin uttalade sig för ett par dagar sedan.

Idag har vi PaulMcCartney, som tror på killarna i NL, ett kort uttalande men det lär komma fler: .
“Obviously Michael was a great singer, a great artist and a great dancer. For years we’ve loved that. Nobody knew about the other side that’s shown in that movie.

When I knew him he was a really nice guy. I didn’t know about the dark side. It makes it very difficult to look back on the memories which were good memories, to think, oh boy, there was other stuff going on."

https://www.alternativenation.net/paul-mccartney-makes-dark-michael-jackson-revelation/
Senast redigerad av SmurfSmurf 2019-03-28 kl. 11:44.
Citera
2019-03-28, 11:05
Medlem
Citat:

Du och Kasla92 har blivit motbevisade flera ggr i tråden. Kasla92 nu senast när hen påstod att åklagarna skulle ha kunnat använda Jordans beskrivning i rättegången 2005. Och du t.ex. när du hävdade att Gutierrez teckning var ”Exhibit 1” från rättegångsprotokollet.
Citera
2019-03-28, 11:12
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Michael Jackson's vän försvarar männen i Leaving Neverland-dokumentären.

Citerar en bit: "Michael Jackson's friend Rabbi Shmuley Boteach has defended Wade Robson and James Safechuck, the two men who have accused the singer of sexual abuse in the documentary Leaving Neverland.

Boteach, who published a set of taped interviews with Jackson following the star's death, said that he believes Robson and Safechuck are not lying about being molested as children.

Boteach, who published a set of taped interviews with Jackson following the star's death, said that he believes Robson and Safechuck are not lying about being molested as children.

"I don't believe these men are lying, and I don't believe that the shame and guilt being experienced by their parents in general, maybe their mothers, in particular, is feigned," Boteach told Australian news show A Current Affair.

“We've never heard allegations that were this detailed. We've never really seen the faces of the accusers as they make these allegations, and we've never really heard the family members who had to shoulder that pain.”

Boteach was friends with Jackson between 1999 and 2001. Although he insisted that he had no idea whether previous allegations against the singer were true, he decided to sever their friendship.

“I wasn't a fan, I was a friend. I wasn't a hanger-on. I was a rabbi, and I felt that I had to leave, and that's when I severed our relationship,” he said.

“I didn't know if to believe it or not. We didn't know. What I did know was, that regardless of whether it was true or not, Michael could never again really be around children."

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/music/news/michael-jackson-child-abuse-rabbi-shmuley-boteach-leaving-neverland-a8841791.html
Citera
2019-03-28, 11:45
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondantares
Du och Kasla92 har blivit motbevisade flera ggr i tråden. Kasla92 nu senast när hen påstod att åklagarna skulle ha kunnat använda Jordans beskrivning i rättegången 2005. Och du t.ex. när du hävdade att Gutierrez teckning var ”Exhibit 1” från rättegångsprotokollet.

Flera ggr? När då? Jag har inte hunnit svara på ditt senaste om bilden eftersom jag är utomlands och har den länken jag tänker på sparad på min privata dator som är hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in