2019-03-26, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Fy fan vilken irriterande människa. Och sedan alla hennes feminismtröjor hon har på sig också. Jag väntade på att Cathrine skulle märka detta och brusa upp men hela det där verkade rinna ut i sanden.
Hon har sanningen och ska frälsa alla andra.
Citera
2019-03-26, 23:39
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför visar de så lite av Gränslandet? Typ fem sekunder per dag.
Det streamas gratis på TV4-play.
Citera
2019-03-26, 23:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Fy fan. Nu börjar jag hata henne faktiskt.
Hennes äckliga sätt när hon lyssnar eller "lyssnar" på vad folk har och säga och möter upp med "mm" i kommunikationsgensvar innan den andra pratat till punkt (så att hon har härskarteknik i själva kommunikationen). Ryser. Känner igen från en vidrig granne, som vi har haft grannkonflikt med.

Jannika som är så jävla pk som ordningsvakt också (i tv 5:s Tunnelbanan) och demonstrativt gick på en väldigt harmlös typ, muckade med honom (för att han hade haft någon hitler-musik på i tunnelbanan). Den harmlösa lodisen gick till en busshållplats. Jannika gick efter honom, såg till att trappa upp situationen, så hon kunde visa för tv att ordningvakterna är jätte anti-rasistiska.

Det börjar vända sig för mig när man ser henne i tv-rutan. Hon ska vara så jäkla kommunikativt "lugn" och visa vilken balans hon har i Robinson också. Men Nick får gärna försätta henne i obalans.

Finns det någon länk till det?
Citera
2019-03-26, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag fattar inte att inte någon synar hans kort. Det är väl bara att säga "Då kör vi ett rullande köksschema" så att fjanten blir av med "sitt" kök. Eller är folk så jävla lata att de inte orkar med en matlagningsdag typ var tredje dag?
Eller också kan dom ju berömma honom och fråga hur han gör och be honom visa för att sakta men säkert styra ut honom ur köket.
Samma sak med nätfiske.
Om han kan något så är det ju bra att han går förmedla den kunskapen innan dom röstar ut honom.
Fast han kanske biter sig fast i sin isolering av nät och kök just för att försöka bli oersättbar och slippa röstas ut.
Men nu tror jag inte att han tänker så långt fram.
Citera
2019-03-26, 23:45
Medlem
myrornaskrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spexarn
Hade Kalle ett talfel eller är det bara dialekten?
Finns nåt RÄTT med den göken?🤔
Citera
2019-03-26, 23:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns det någon länk till det?

Hittade det. Här har ni tuffa Jannika Navjord, som känner sig stolt över att gå på en lite virrig, harmlös, lodistyp, som haft lite Hitlermusik på nere i tunnelbanan, och inte längre har det när han står vid busshållplatsen. Jannika Navjord går dit och verkligen trappar upp situationen så hon får anledning att sätta handklovar på honom, för hon måste ju visa för tv, att hon har nolltolerans för rasism.

https://www.dplay.se/videos/tunnelbanan/tunnelbanan-905
Senast redigerad av dialektiker 2019-03-26 kl. 23:52.
Citera
2019-03-27, 00:10
Medlem
dialektikers avatar
Tyvärr är jag lite besviken på Adnilson. Visste inte att han skulle vara så kombinerat fjollig med diverse saker som insekter och dylikt samt ego och ska styra och ställa över de andra. Men han är ju ingen sociopat. Han är barnslig men har ändå heder i kroppen.
Citera
2019-03-27, 00:21
Medlem
Måste fråga, vad är det som är så vansinnigt kul med Robinson?
Citera
2019-03-27, 00:39
Medlem
Oddballs avatar
Jävligt oskön snubbe den där sydamerikanska indianen som går omkring med en tröja som har en stor bild på Pablo Escobar över hela framsidan. Vidrigt.

Undrar hur han skulle uppfatta en likadan tröja fast med en bild på Pinochet istället...
Citera
2019-03-27, 00:49
Medlem
Screems avatar
Inget större fan av Adnilson eller Jannika, på något sätt så känns de som att dem inte förstår hur viktigt det är med grupp sammanhållning.

Klas och många andra deltagare i lag nord verkar hantera sammanhållningen i gruppen bra. Kul att se en grupp fungera ganska så bra.

Ser framemot hur deltagarna i lag syd placerar sig i elimineringstävlingen.
Citera
2019-03-27, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jävligt oskön snubbe den där sydamerikanska indianen som går omkring med en tröja som har en stor bild på Pablo Escobar över hela framsidan. Vidrigt.

Undrar hur han skulle uppfatta en likadan tröja fast med en bild på Pinochet istället...
Idioten tror han har nåt gemensamt med Escobar.
Escobar hade europeiska rötter,Lucas är sydamerikansk urinvånare.
Det är som att jämföra en svensk och en neger.
Hehehe!
Citera
2019-03-27, 00:56
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Jag stör mig 10000x mer på herr Nilsson jämfört med Carl.

Jag får ärligt talat huvudvärk så fort han pratar.

Var det tjorven som herr Nilsson blev sur på i nästa avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in