2019-03-27, 22:36
Medlem
Var är Jeppe, var det han som hade gjort något regelbrott och vad var det för regelbrott? Kollar bara sporadiskt.
Citera
2019-03-27, 23:52
Medlem
Zyxel04s avatar
Asså var det bara jag som noterade vilken random miss dom gjorde i klippningen.

När Erica ska välja kille under parceremonin säger hon typ "Erica har inte varit snäll vecka 4, men nu går vi in i vecka 5".

Alltså det blir supergivet att Erica på något skulle gå vidare och att det där citatet sas EFTER paraceremonin.
Citera
2019-03-27, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robnaldo
Finns det verkligen någon brud som tycker jesper är snygg?

Tycker hans ansikte är helt okej. Pojkaktigt sött. Arvid har en mycket skummare kropp enligt mig. Ser så konstigt ut när man är så lång och helt otränad.
Citera
2019-03-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enannans
Någon som har bild på hur Bella såg ut innan hennes plasttuttar & botox i kindben/läppar? Tror inte hon är så snygg utan all plast under huden.

Så du menar att hon är snygg nu? Såg säkert bättre ut innan dom där jätte groteska gamla blåsfiskarna till bröst. Och hon har typ en halv panna, påminner mig mycket om de där inavels människorna från wrong turn skräckfilmerna..
Citera
2019-03-28, 00:11
Medlem
Zyxel04s avatar
Nappade faktiskt på Ida när hon kom in men hon var ganska "tråkig". Visst hon hade väl lite udda och konstiga drag vilket öppnar upp för att de ska kunna bli lite drama men det blev det inte. Kan nog bli roligare med Erica, hoppas hon fortsätter dampa som hon gjort.
Citera
2019-03-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tieca
Så du menar att hon är snygg nu? Såg säkert bättre ut innan dom där jätte groteska gamla blåsfiskarna till bröst. Och hon har typ en halv panna, påminner mig mycket om de där inavels människorna från wrong turn skräckfilmerna..

Var tvungen att kolla och ja det stämmer hon har verkligen ingen panna! Tänkte att det var något off med hennes ansikte.

Annars tycker jag personlighetsmässigt att hon verkar dumsöt och snäll.
Citera
2019-03-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Var tvungen att kolla och ja det stämmer hon har verkligen ingen panna! Tänkte att det var något off med hennes ansikte.

Annars tycker jag personlighetsmässigt att hon verkar dumsöt och snäll.

Haha ja undra hur mycket brain det finns plats för där innanför. För övrigt passar hon och Arvid utmärkt som par.
Citera
2019-03-28, 01:02
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Tycker hans ansikte är helt okej. Pojkaktigt sött. Arvid har en mycket skummare kropp enligt mig. Ser så konstigt ut när man är så lång och helt otränad.

Och inte bara det utan hans kroppstyp påminner lite om en kvinnas med smala axlar och breda höfter. Även hans ansikte har ganska feminina drag. Mycket märkligt.
Citera
2019-03-28, 02:05
Medlem
Ridnes avatar
Bella går fortfarande fram som den värsta fuckboy i kvinnlig skepnad och krossar hjärtan medan pojkarna sitter och bölar. Att sitta och hångla med Arvid och säga att Jesper är en douche när
han sitter på stolen bredvid är höjden av svineri måste jag säga.

Varför skaffar tjejer sådana vidriga ögonfransförlängningar?! Ser fan inte klokt ut ju. Som att
de har en sopkvast hängandes på varje öga. Måste vara tungt att blinka. Idas och Alexandras
fransar speciellt.
Citera
2019-03-28, 02:12
Medlem
Sanslöst vad de kedjeröker, Jesper slog väl nästan rekord nu när han var nedkörd, två cigg i käften och bolmade som en skorsten. Verkar vara någon motsvarighet till att supa ner sig när man är nere kanske...
Citera
2019-03-28, 02:14
Medlem
Alla vet att Erica är påväg att åka ut. Vad gör produktionen då? Jo man tar inte Ludde som blev utskickad av Ida förut så att han kan rädda kvar psykopaten.

Vad är det för jäkla äckliga människor som sitter i produktionen egentligen?
Citera
2019-03-28, 02:51
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Kanske fått Napoleonkomplex p g a personer som du?

Såja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in